سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله isi در کمترین زمان

انتشار 22 اسفند 1397
مطالعه 3 دقیقه

یکی از مهم ترین مشکلاتی که محققین در چاپ مقالات isi با آن مواجه هستند انتظار طولانی مدت برای مشخص شدن نتیجه مقاله است.

چاپ مقاله isi در کمترین زمان
در همه اقدامات پژوهشی از چاپ کتاب و مقاله گرفته تا نتیجه آزمایشات در همه ی مراحل زمان یک معیار بسیار مهم و قابل توجه میباشد.شما باید حتما زمان را در نظر بگیرید تا زمان استفاده از امتیاز چاپ مقاله را از دست ندهید.مثلا زمانی که مقاله را سابمیت میکنید این موضوع را در نظر داشته باشید که ممکن است زمان داوری به طول انجامد و یا اصلا در مرحله داوری مقاله نیاز به ویرایش داشته باشد و یا اصلا عنوان مقاله با اسکوپ مجله مورد نظر شما متناسب نباشد همه این موارد باعث میشوند که شما زمان زیادی را در انتظار باشید که ممکن است در این مدت امتیاز خود را از دست دهید.قبل از اقدام به چاپ باید در فکر روش های بهینه برای صرفه جویی در زمان باشید تا سریعا بتوانید نامه پذیرش را بگیرید و از مزیت های آن استفاده کنید.در مجلات isi در صورتی که در مراحل ترجمه و ویرایش مقاله با مهارت عمل نکنید حتما رد خواهد شد در سایر مجلات این احتمال کمتر است ولی در مجلات isi داوری بسیار سختگیرانه و تیزبینانه است و احتمال ریجکت بسیار بالا است.
ولی شما از طریق همکاری با افراد متخصص و خبره در زمینه پذیرش و چاپ مقالات isi میتوانید این زمان را به کمترین حد کاهش دهید و حتما پیروز خواهید شد.
پیشنهاد ما برای کسانی که زمانشان برای چاپ مقالات isi بسیار محدود است همکاری با کارشناسین موسسه سینا میباشد در این موسسه صرفه جویی در زمان و کوتاه تر کردن زمان چاپ مقالات از مهم ترین اهداف میباشد.
مواردی که باعث میشود مقاله isi در کوتاهترین زمان چاپ شود عبارتند از:
انتخاب مجله ای که مطابق با اسکوپ موضوعی مقاله مورد نظر باشد باعث میشود که از این مورد مقاله نیازی به بازبینی نداشته باشد و حتما مورد توجه بخش داوری قرار بگیرد.
فرمت بندی و تغییر قالب صحیح و بدون ایراد نیز از مواردی میباشد که باعث میشود مقاله در مرحله داوری زمان زیادی را منتظر نماند و هرچه سریع تر بررسی و تایید شود.
نگارش صحیح و مناسب کاورلتر نیز از جمله مواردی است که در تسریع هر چه بیشتر زمان داوری کمک ویژه ای به شما میکند.
نکته بسیار مهم و قابل توجه دیگر نیز توجه به کیفیت ترجمه مقاله هر مقاله باید به صورت کاملا تخصصی و بدون ایراد ترجمه شود که این مورد نیز کمک بسیار زیادی به مقاله در پذیرش کمک میکند در صورتی که مقاله isi در کیفیت بسیار بالایی ترجمه نشده باشد ممکن است پذیرفته نشود.
پیگیری سریع و مکاتبه های پی در پی با سردبی مجله نیز به شما کمک خواهد کرد که مقاله هر چه سریع تر به بخش داوری ارسال خواهد شد.
پژوهشگران عزیز توجه داشته باشید که کم سابقه بودن در هر یک از موارد فوق حتما باعث خواهد شد که چاپ مقاله به تعویق بیفتد اما با همکاری با موسسه سینا تمامی مراحل فوق با رعایت دقت انجام خواهند شد و هیچ مشکلی در از دست دادن زمان نخواهید داشت.
چاپ مقاله در کمترین زمان در موسسه سینا از جمله مواردی است که کارشناسان و مترجمین موسسه با توانمندی و سابقه بسیار زیادی که دارند حتما این مورد را به شما تضمین میکنند و شما فقط کافی است که بعد از اتمام نگارش از طریق وب سایت موسسه و یا آدرس ایمیل کارشناس موسسه مقاله را به کارشناس تحویل دهید و در اسرع وقت روند پیگیری چاپ مقاله شروع خواهد شد و خواهید توانست ظرف مدت کوتاهی نامه پذیرش مقاله خود را بگیرید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام