سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله isi در مجلات معتبر

انتشار 16 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

مجلات isi شهرت جهانی در بین تمامی مجلات معتبر دارند و امتیازات چاپ مقاله در این مجلات خیلی زیاد است.اما باید توجه داشته باشید که مجله انتخابی شما حتما جز مجلات isi باشد و مجله جعلی و تقلبی نباشد.

چاپ مقاله isi در مجلات معتبر

امروزه خبر های زیادی از اینکه بسیاری از محققین امتیاز چاپ مقاله را از دست داده اند به گوش میرسد متاسفانه در جامعه به دلیل افزایش مجلاتی که فقط به قصد سود جویی ادعای isi بودن دارند افزایش یافته است و محققین و دانشجویان تازه کاری که آگاهی زیادی ندارند در دام این مجلات نا معتبر و جعلی افتاده اند و هم هزینه هم زمان خود را از دست داده اند بنابر این توصیه ما این است که قبل از هر گونه اقدامی نسبت به چاپ ابتدا از معتبر بودن مقاله مطمعن شوید و سپس اقدام به چاپ کنید اگر تازه کار هستید و تجربه کمی دارید توصیه ما این است که از طریق موسسات معتبر اقدام فرمایید که در دام تله این افراد سود جو نیفتید راههای زیادی برای تشخیص معتبر بودن مجلات isi وجود دارد که قابل اعتماد ترین راه مراجعه به سایت خود تامسون رویترز میباشد.

موسسه تامسون رویترز هر ساله لیستی از مجلات بسیار معتبر را منتشر میکند که همه مجلاتی که در این لیست باشند مجلات isi هستند و ممکن است که یک سال یک مجله در این لیست وجود داشته باشد و سال بعد به دلیل افت اعتبار از لیست این مجلات خارج شود بنابر این همیشه لیست جدید را دانلود و مطالعه فرمایید.این لیست از طریق سایت رسمی خود موسسه تامسون رویترز قابل دسترسی است میتوانید با مراجعه به آدرس  www.thomsonreuters.com لیست مجلات را مشاهده فرمایید.

و طرز کار در این سایت به این صورت میباشد که

در قسمت جستجو ISSN وارد میکنیم که جستجو ها بر اساس ISSN باشند جستجو در این قسمت باعث میشود هم جستجو تخصصی باشد و هم به مشکل برنخوریم شماره ISSN را به درستی وارد کنید بین چهار رقم اول و چهار رقم آخر یک علامت(-)قرار داده شود.نتیجه شما اگر در یکی از موارد زیر یافت شد مجله فوق صحیح است.

  •  Science citation index expanded: SCIE
  • Social Science citation index

تصویر

از روش های ساده دیگر که میتوان برای تشخیص مجلات معتبر از جعلی، استفاده کرد، موتور های جستجوی گوگل میباشد.دراین بخش شما میتوانید عنوان مجله را جستحو کنید تا مطمعن شوید در لیست هست یا نه ابتدا مانند شکل زیر عنوان مجله را در داخل کاما وارد میکنید گوگل شما را به صفحه مورد نظر هدایت میکند اگر در این صفحه عنوان مورد نظر یافت شد یعنی مجله قابل اعتماد است و جعلی نیست.

تصویر

تصویر

نتیجه جستجوی شما میتواند مانند حالت فوق باشد اگر در این حالت نام مجله یافت نشد احتمال جعلی بود وجود دارد.

با این که این روش هم میتواند روش مناسبی باشد اما بهتر است از سایت خود تامسون رویترز بررسی کنید که اطمینان بیشتری داشته باشد. حالت دیگری هم وجود دارد که میتوان از سایت خود موسسه isi استفاده کرد. در بخش  Master Journal List بخش نوع سرچ (Search Type) را بر روی ISSN قرار دهید و در بخش Search Terms، شماره شناسه بین المللی (ISSN) مجله را وارد نمایید و بر روی Search کلیک نمایید. اگر مجله در موسسه ISI نمایه شده باشد در صفحه بعد مشخصات آن ظاهر می شود. و اگر چیزی ظاهر نشد و  پیغام " No matches found for the query" مشاهده کردید یعنی مجله مورد نظر شما در لیست نیست و جعلی است. اعتماد به موسسات معتبر چاپ و ترجمه مقاله همه این مشکلات را به کمترین حد کاهش میدهد و میتوانید مطمعن شوید که مقاله شما در کمترین زمان در معتبر ترین مجله ثبت خواهد شد .

در صورتی که از طریق موسسات معتبر اقدام به پذیرش و چاپ مقاله کنید با این مشکلات مواجه نخواهید بود یکی از موسساتی که به صورت معتبر در راستای پذیرش و چاپ مقالات فعالیت دارد موسسه سینا میباشد این موسسه از جمله معتبر ترین سایت هایی میباشد که میتوانید از طریق آن اقدام به پذیرش و چاپ مقالات کنید این موسسه تضمین صد در صد در انتخاب مجلات isi معتبر را به شما میدهد و نیازی نیست که نگران باشید.هزینه چاپ مقاله isi در این موسسه بسیار پایین میباشد  و همچنین زمان چاپ نیز بسیار کوتاه است در صورت نیاز به چاپ مقاله isi کم هزینه و در کمترین زمان میتوانید از طریق موسسه سینا اقدام فرمایید.

راههای ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت: ⌕               تلفن همراه : ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام