سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله isi در نشریات معتبر

انتشار 18 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

نشریات isi معتبر ترین نشریات در کل دنیا میباشد که شهرت جهانی دارند.برای نویسنده این مقالات امتیازات پژوهشی بسیار بالایی تعلق میگیرند توصیه ما به دانشجویان و اساتیدی که میخواهند مقاله چاپ کنند چاپ مقاله در نشریات isi میباشد.

چاپ مقاله isi در نشریات معتبر

مجلات isi

یکی از مهم ترین و معتبر ترین موسساتی که مجلات علمی نوشته شده را فهرست بندی و دسته بندی میکند موسسه isi این موسسه هم اکنون در سطح دنیا شهرت جهانی دارد و مجلات این موسسه بسیار معتبر میباشد.این موسسه همه مجلات علمی که از لحاظ سطح علمی بسیار قوی میباشند را در سطح دنیا پوشش میدهد. این موسسه در سال 1960 توسط گارفیلد  Eugene Garfield (دانشمند آمریکایی دارای دکتری زبان شناسی ساختاری دانشگاه پنسیلوانیا) تاسیس شد. این موسسه توسط Thomson Scientific institute  در سال 1992 خریداری شد و به  ISI Thomson که امروزه به نام Thomson Scientific شناخته شده است، تغییر نام داد.موسسه تامسون رویترز همه ساله در سایت رسمی خود لیستی از مجلات بسیار معتبر را منتشر میسازد مجلاتی که در این لیست وجود داشته مجلات isi هستند و در این مجلات بسیار معتبر فقط مقالاتی چاپ میشوند که از لحاظ اعتبار علمی بسیار قوی باشند.دانشجویانی که مقاله خود را در این مجلات چاپ کنند اعتبار و امتیاز زیادی کسب میکنند.اما به شرطی که این مجلات جعلی و تقلبی نباشند.متاسفانه امروزه به دلیل اینکه تعداد مجلات جعلی و نامعتبر افزایش یافته است توصیه ما به محققین عزیز این است که قبل از سابمیت مقاله حتما از معتبر بودن و جعلی نبودن مجله اطمینان حاصل کنند.چنانچه برای اولین بار است که میخواهید مقاله چاپ کنید بهتر است قبل از اقدام به چاپ مقاله حتما لیست منتشر شده از طرف isi را بررسی کنید و یا میتوانید جهت اطمینان هر چه بیشتر از موسسات بسیار معتبری که در این زمینه فعالیت دارند کمک بخواهید.

خوشبختانه با توجه به افزایش فرهنگ و سواد علمی مردم در همه شهر ها تعدادی موسسات معتبر به وجود آمده است که کار چاپ و پذیرش مقاله در مجلات معتبر را انجام میدهند.یکی از این موسساتی که در زمینه پذیرش و چاپ مقالات در مجلات معتبر فعالیت داد موسسه سینا میباشد این موسسه چندین سال است که در زمینه پذیرش و چاپ مقالات فعالیت دارد.تا کنون چندین هزار مقاله توسط این مجموعه در مجلات بسیار معتبر در دنیا به چاپ رسیده است.ارائه تمامی خدمات دانشگاهی در این موسسه به صورت آنلاین میباشد.

مجلات نمایه شده تحت پوشش تامسون رویترز، به سه دسته با حوزه های متفاوت طبقه بندی می شود. 

در غیر اینصورت مجلات به عنوان مجلات ISI Listed به شمار می روند. برای اطمینان از ایندکس بودن یک مجله در ISI می توانید به آدرس سایت زیر مراجعه کنید:

از جمله نکاتی که باید در چاپ مقاله isi مد نظر داشته باشید توجه به ایندکس بودن مجله میباشد که باید در لیست منتشر شده از طرف یکی از موسسات مجلات معتبر منتشر گردد.

توجه به اسکوپ مجله میباشد که هر کجله در بازه و حوزه مشخصی مقاله پذیرش میکند بنابر این هر مقاله ای که در حوزه مشخصی نوشته میشود باید حتما توجه داشته باشید که اسکوپ آن متناسب با موضوع مقاله باشد.

شاخص ایمپکت فاکتور برای یک ژورنال و در یک سال مشخص، از تقسیم تعداد مقالات ارجاع کننده، به مقالات منتشر شده آن ژورنال در دو سال قبل از آن، بر همه مقالات منتشر شده ای است که در آن ژورنال در دوره دو ساله به دست می آید. اگر قصد چاپ مقاله در ژورنال بسیار معتبری هستید باید ایمپکت فاکتور بالا انتخاب نمایید ولی اگر حس می کنید مقاله تان سطح علمی متوسطی را دارد از ژورنال بدون ایمپکت فاکتور یا با ایمپکت فاکتور پایین را انتخاب کنید تا شانس اخذ پذیرش بیشتری داشته باشید.

برای اینکه بتوانید یک مقاله با اعتبار بالا را در مجلات معتبر چاپ کنید میتوانید از کارشناسان موسسه سینا کمک بگیرید زیرا به دلیل سابقه بسیار زیادی که کارشناسان و مشاورین این موسسه دارند مقالات شما را در مدت زمان بسیار کوتاهی پذیرش و چاپ میکنند.همچین در این موسسه تضمین چاپ مقاله در مجلات معتبر isi نیز به مشتریان داده میشود.هزینه های چاپ مقاله در این مجلات بسیار پایین میباشد و کیفیت چاپ بسیار بالا میباشد.

جهت ثبت سفارش چاپ مقالات isi میتوانید از طریق راه های ارتباطی آنلاین زیر سفارش خود را ثبت نمایید تا توسط مجرب ترین کارشنساان مورد رسیدگی قرار بگیرد.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام