سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله isi در شیراز

انتشار 3 اردیبهشت 1398
مطالعه 11 دقیقه

چاپ مقاله در شهر شیراز با داشتن تعداد زیادی دانشجو و دانشگاه های معتبر از الزامات این شهر محسوب می شود. از آنجایی که بیشتر دانشجویان و محققان و اساتید شهر شیراز برای داشتن رزومه موفق و کسب نمره بالا در پایان نامه نیازمند چاپ مقاله هستند.

مجلات ISI

مجلات ISI جزء بخشی از موسسه تامسون رویترز که یکی از معتبر ترین موسسات در سطح جهان است می باشد. از این رو این مجلات امتیاز پژوهشی بالایی نسبت به بقیه مجلات دارد. درواقع ISI یک مرجع تعیین استاندارد و معتبر بودن نشریات علمی در سراسر جهان است بدین معنا که صلاحیت نشریات مختلف در زمینه‌های مختلف بررسی‌می شوند و در صورت داشتن اعتبار علمی و رعایت اصول فنی چاپ نشریه، در لیست نشریات این موسسه قرار می‌گیرد؛ بنابراین مجلاتی که در لیست مجلات این موسسه قرار می‌گیرند به مجلات ISI مشهور هستند و اگر مقاله‌ای در چنین مجلاتی به چاپ برسد، مقاله ISI نام می‌گیرد.

مجلات ISI

انواع مجلات ISI

ملاکی که موسسه تامسون رویترز برای ارزش‌دهی به مجلات ISI استفاده می‌کند، ایمپکت فاکتور (IF) و یا ضریب تأثیر می‌باشد. که پایگاه تامسون رویترز و مجلات ISI هرساله دو لیست منتشر می‌کند که یک لیست متعلق به مجلات بدون ضریب تأثیر (ISI LIST) و دیگری متعلق به مجلات دارای ضریب تأثیر (JCR LIST) می‌باشد. که در ادامه مطلب به چگونگی تعیین ضریب تأثیر و مقالات jcr که معتبرترین مقالات در سطح جهان می‌باشد اشاره خواهد شد.

مجلات بدون ضریب تأثیر

مجلات بدون ضریب تأثیر (ISI LIST):مجلات بدون ایمپکت تا حدودی تضمینی بوده و دارای داوری راحت تری نسبت به مجلات ایمپکت دار هستند و در درجه B رتبه بندی مجلات بین المللی قرار دارند. این مجلات از نظر هزینه اکسپت Open Access هستند که تمام هزینه های پذیرش و چاپ مقالات را از نویسندگان دریافت می کنند و امکان دسترسی آزاد به مقاله را فراهم می آورند. این مقالات پس از چاپ در سایت مجلات نمایه شده و افراد می توانند کل مقاله را رایگان دانلود کنند. لازم به ذکر است که Open access بودن مقاله، شانس ارجاعات (Citation) آن را افزایش می دهد.

مجلات دارای ضریب تأثیر (JCR LIST):جی سی آر ها که جز معتبر ترین و پرطرفدار ترین مجلات می‌باشند.مجلات ایمپکت دار مجلات غیر تضمینی هستند که از اعتبار علمی بسیار بالایی برخوردارند و داوری سختگیرانه دارند زیرا این مجلات به لحاظ داشتن اعتبار بالا بصورت تضمینی نمی باشد و عمده داوری خود را روی بار علمی و محتوای مقاله ارسالی متمرکز می نمایند. مجلات ایمپکت دار در رتبه بندی مجلات بین المللی در درجه A قرار دارند. این مجلات از نظر هزینه ی اکسپت Close Access هستند که برای پذیرش و چاپ مقاله از نویسندگان هزینه ای دریافت نمی کنند و دسترسی آزاد به مقاله را غیرممکن می کنند. این مجلات هزینه ی خود را از خوانندگان مجلات دریافت می کنند. در واقع کسانی که می خواهند از این مقالات استفاده کنند، باید برای دانلود مقالات، هزینه ای را به عنوان اشتراک به مجله پرداخت نمایند.این مجلات به دلیل اعتبار علمی بالایی که دارند برای دفاع پایان نامه و فارغ التحصیلی و همچنین ارتقای درجه علمی مورد توجه دانشجویان و اساتید قرار می گیرند.

مجلات دارای ضریب تأثیر

مزایای چاپ مقاله isi در شیراز

داشتن مقاله ISI و موفقیت در پذیرش و چاپ مقاله در مجلات آن یکی از مهم ترین بخش های رزومه ی تحصیلی و پژوهشی هر دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشد و برای دانشجویان و اساتید مزایای زیادی به همراه دارد. در ذیل به برخی از این امتیازات اشاره می گردد:

مزایای چاپ

تقویت رزومه علمی در مصاحبه دکتری

امتیازات پژوهشی برای داوطلبان دوره ی دکتری و ارتقاء اعضای هیئت علمی

تقویت رزومه برای اپلای و اخذ پذیرش از دانشگاه های معتبر بین المللی

دریافت مجوز دفاع دکتری برای دانشجویان مقطع دکتری

پذیرش گرفتن از دانشگاههای معتبر خارجی و برای مهاجرت به کشور های دیگر

ارتقای شغلی و افزایش حقوق و مزایا

شناخته شدن به عنوان یک نخبه علمی

تحصیل در مقطع، رشته و دانشگاه مورد علاقه در تمامی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی بدون گرفتن آزمون ورودی

ثبت تحقیقات و مطالعات انجام شده به نام خود نویسندگان

مراحل چاپ مقاله ISI در شیراز

مراحل چاپ مقاله چندان طولانی نمی باشد فقط نیاز به کمی دقت و توجه و آشنایی و مهارت دارد مثلا مقاله باید توسط یک مترجم متخصص که سابقه بسیاری در زمینه ترجمه در حوزه مورد نظر را داشته باشد تا بتواند مقاله را کاملا به صورت تخصصی و با کیفیت بالا ترجمه کند.چاپ مقاله در مجلات ISI شامل مرحل زیر می باشد

استخراج مقاله

استخراج مقاله از پایان‌نامه کارشناسی ارشد و استخراج مقاله از رساله دکتری یکی از اصلی‌ترین تجربه پژوهشی هر دانشجوی تحصیلات تکمیلی به شمار می‌رود.مطلع کردن جامعه پژوهشی از یافته‌های یک پایان‌نامه در سطح ملی و بین‌المللی تنها از طریق انتشار مقاله استخراج‌شده از پایان‌نامه امکان‌پذیر خواهد بود.

استخراج مقاله

ترجمه مقاله

ترجمه مقاله isi

بعد از استخراج مقاله برای پذیرش مقاله درصورتی‌که مجله انتخابی جزء مجلات خارجی باشد نیاز به ترجمه تخصصی داریم. ترجمه تخصصی مقاله همواره با ترجمه عمومی و عادی تفاوت داشته و از حساسیت بالایی برخوردار است. این نوع ترجمه در زمینهٔ خاصی انجام می‌شود و در آن از کلمات تخصصی مربوط به موضوع مقاله استفاده می‌شود.ازآنجاکه مجلات معتبر بین‌المللی معمولاً حساسیت زیادی در پذیرش و چاپ مقاله دارند لازم است ترجمه مقاله با دقت بیشتری انجام شود

ویرایش ظاهری، دستوری و زبانی مقاله isi

ضرورت ویرایش و ارائه صحیح متون به‌قدری است که برخی اوقات، متون علمی و مقالات ممتاز، به دلیل ایرادات نگارشی ظاهری و دستوری، از سوی داوران علمی و ادبی نشریات و مجلات داخلی و خارجی مردود اعلام می‌شوند. این رخداد موجب اتلاف وقت و دوباره‌کاری برای نویسندگان می‌شود. بنابراین انجام ویرایش ظاهری و دستوری بعد از ترجمه مقالات امری ضروری به نظر می‌آید؛ ویرایش ظاهری نوعی از ویراستاری است که در آن به شکل و ظاهر نوشته‌ها دقت می‌شود؛ یعنی پاراگراف‌بندی‌ها، رعایت رسم‌الخط صحیح کلمات و هر آنچه انسجام ظاهری نوشته‌ها و مقالات را بهبود می‌بخشد در دسته ویرایش ظاهری قرار می‌گیرد.ویرایش دستوری و زبانی همان‌طور که از نامش پیداست به مقوله رعایت دستور زبان و قواعد زبان در ویراستاری مقاله می‌پردازد. ویراستار باید تلاش کند تا تمام نکات دستوری مرتبط با فعل‌ها، اسم‌ها، صفت‌ها، قیدها و هر سرفصل دیگری از دستور زبان در متن به‌درستی استفاده‌شده باشد.

ویرایش

پارافریز

پارافریز و رفع هر گونه تشابه و یا سرقت ادبی موجود در مقاله isi

یکی از دلایل اصلی ریجکت مقالات سرقت ادبی موجود در آن‌ها می‌باشد. می توان گفت هرگونه بازنمایی افکار دیگران به‌عنوان افکار خود سرقت ادبی محسوب می‌شود. این عمل چنان در جوامع دانشگاهی تقبیح می‌شود که ممکن است نام نویسنده را برای همیشه در لیست سیاه قرار دهد؛ بدین منظور برای رفع این سرقت ادبی ضروری هست که از پارافریز‌ کردن که یکی از مهم‌ترین توانایی‌ها و مهارت‌ها در دنیای نویسندگی است استفاده نمایید. اصطلاح پارافریز کردن به معنای تغییر واژه‌ها و عبارات یک متن است. در نگاهی کلی‌تر، زمانی که می‌خواهید پارافریز یا بازنویسی انجام دهید، باید ادراکمان از یک متن را به زبان خود، بدون تغییر در پیام و معنای واقعی به رشته تحریر درآورده و ایده‌ها و اطلاعات را به شیوه‌ای جدید ارائه دهیم.

فرمت بندی مقالات isi

موقع فرستادن مقاله برای ژورنال باید فرمت ژورنال رو رعایت کنید. رعایت فرمت خاص شامل نوع فونت ،سایز فونت،میزان فاصله از طرفین ،نوع نگارش صفحات ،نوع نگارش ضمائم می باشد.

فرمت بندی مقالات

سابمیت مقاله isi

پس از نگارش و آماده‌سازی مقاله که در بالا به آن اشاره شد وقت آن است که شما مقاله خود را جهت چاپ به یک مجله مناسب، ارسال و یا به‌اصطلاح دیگر سابمیت نمایید.

مراحل سابمیت مقاله در مجلات

ازاین‌رو برای سابمیت یک مقاله به یک مجله یکسری مراحل را که در ادامه مطلب به آن‌ها اشاره‌شده است ر ا باید طی نمایید.

انتخاب مجله مناسب

با توجه به اینکه فرایند پذیرش و چاپ مقاله بسیار زمان‌بر است در انتخاب مجله دقت کنید چون در صورت رد شدن مقاله ممکن است موضوع تازگی خود را از دست بدهد و عملاً ارسال آن به یک مجله دیگر مفید نباشد.در انتخاب مجله مناسب باید هدف از چاپ مقاله ،حوزه کاری مجله،زمان داوری،زمان چاپ،نرخ پذیرش مجله،هزینه پذیرش مجله،محدودیت های یک مجله را باید در نظر گرفت.

آماده سازی مقاله به فرم مورد نظر مجله

مجلات نیز می‌خواهند که مقالاتی را که در مجله چاپ می‌کنند یکدست و یکپارچه به نظر برسد به همین دلیل یک چهارچوب و ساختار خاصی را مشخص می کنند که داوران هر مجله این فرمت و ساختار را بررسی کرده و مقالات خارج از این چهارچوب را ریجکت می کنند. بنا به اهمیت فرمت بندی مقاله به فرمت مجله ارسالی در ادامه مطلب به نحوه پیدا کردن فرمت مجله درخواستی اشاره شده است.

تهیه کاورلتر مقاله

کاور لتر نوشته‌ای است که معمولاً هنگام سابمیت مقاله باید به همراه مقاله آن را در مجله موردنظر ثبت کنید درواقع کاور لتر اولین نوشته ایست که ویراستار آن را مطالعه و بررسی می‌کند و بر اساس همین نامه هست که ویراستار درباره مقاله شما تصمیم و نسبت به انتخاب داور اقدام می‌کند. لذا تهیه کاور لتر نقش مهمی در روند بررسی مقاله شما ایفا می‌کند.

ثبت‌نام در سایت مجله و ارسال مقاله

اکثر مجلات از یک سیستم مکانیزه برای دریافت مقالات استفاده می‌کنند. در این حالت، نخست شما در وب‌سایت مجله ثبت‌نام کرده و نام کاربری و کلمه عبور دریافت می‌کنید. سپس به صفحه پروفایل خود وارد می‌شوید و گام‌های که در ادامه مطلب اشاره می شود را باید یک‌به‌یک طی کنید.

مراحل ارسال مقاله

برای ارسال مقاله به یک مجله یکسری مراحل را که در ادامه مطلب به آن‌ها اشاره‌شده است ر ا باید طی نمایید.

عنوان مقاله و چکیده را در قسمت تعیین‌شده وارد نمایید.زیرا مجلات اغلب چکیده را به‌صورت ساختاریافته و جداگانه از کاربران دریافت می‌کنند.

نام مؤلفین را به ترتیب اسامی ثبت کنید و وابستگی (Affiliation) آن‌ها یعنی سازمانی که در آن مشغول به کار هستند را کاملا مشخص کنید.

نویسنده مسئول را مشخص کنید. زیرا اطلاعات به‌حساب نویسنده مسئول ارسال خواهد شد و ادامه مراحل تنها برای نویسنده مسئول امکان‌پذیر خواهد بود.

در این مرحله از ثبت‌نام موافقت با تمامی قوانین مجله از جمله عدم چاپ مقاله در سایر مجلات یا کپی‌برداری از نتایج دیگران و سایر مواردی که به آن ها اشاره شده است را مطالعه کرده و سپس تأیید نمایید.

نامه انگیزشی را در قسمت مخصوص آن بنویسید. نامه انگیزشی مشتمل بر معرفی نویسندگان و موضوع مقاله بوده و به بیان اهمیت و منحصربه فرد بودن تحقیق انجام گرفته شده توسط شما می پردازد.

در این مرحله باید تمامی فایل ها از جمله متن، فایل جداول و یا تصاویر را به صورت جداگانه آپلود نمایید؛ و همچنین توجه شود که نباید نام یا اطلاعات نویسندگان را در فایل های آپلود شده درج کنید.

دو گزینه pdf و html نمایش داده خواهند شد که با انتخاب هر کدام، فایل مقاله ارسالی به همان فرمت به شما نشان داده خواهد شد؛ که پس از تایید یکی از گزینه ها، گزینه Submit فعال می شود که با کلیک ، مقاله به دفتر مجله ارسال می گردد.

یک کد یا Manuscript number دریافت می‌کنید که در صورتی هر نوع مکاتبه و انجام اصلاحات روی مقاله می‌توانید از این کد استفاده کرده و هر عملیاتی که از سوی مجله روی مقاله شما انجام می‌گیرد، در پروفایل کاربری نویسنده مسئول می توانید مشاهده نمایید.

زمان داوری مجلات ISI در شیراز

همانطور که می دانید مجلات JCR مدت زمان داوری بسیار طولانی تری نسبت به مجلات ISI LISTED دارند به طوری که ممکن است شما چندین ماه منتظر نتیجه داوری بمانید البته در این مجلات نیز این زمان با توجه به عوامل مختلف متغییر میباشد.عواملی ازجمله نوع مجله اصلی ترین تعیین کننده مدت زمان داوری در مجلات isi میباشند باید توجه داشته باشید که مجله مورد نظر شما مجله ای دارای ایمپکت فاکتور میباشد یا خیر و سپس اقدام به پذیرش کنید.پروسه داوری در این مجلات ایمپکت دار حداقل دو ماه ولی مجلات بدون ایمپکت داریم که زیر 1 ماه هم نتیجه داوری و پذیرش را می توان اخذ نمود.

زمان داوری

خدمات سینا ترجمه در چاپ مجلات ISI در شیراز

برای اینکه مقاله شما در مجلات معتبر ISI در کوتاه ترین زمان به چاپ برسد باید طبق موارد که در زیر به آنها اشاره شود اقدام کرد

استخراج مقاله از پایان‌نامه و یا نگارش مقاله در سطح قابل قبول

ترجمه مقاله به صورت تخصصی جهت چاپ در مجلات داخلی و خارجی ISI

ویرایش علمی و تخصصی و گرامری مقاله قبل از ارسال مقاله به مجله‌ ISI

انتخاب مجله ISI موردقبول وزارت علوم، دانشگاه آزاد، پیام نور و وزارت بهداشت

فرمت بندی مقاله به فرمت مجله

سابمیت مقاله به مجله isi و تمام پیگیری‌های لازم جهت چاپ مقاله

خدمات سینا ترجمه در چاپ مجلات ISI در شیراز

سینا ترجمه

ثبت سفارش چاپ مقاله ISI در سینا ترجمه

سینا ترجمه با سابقه چندین ساله ای که در زمینه پذیرش و چاپ مقالات دارد کاملا آشنا به حساسیت ها داوران مجلات میباشد بنابراین نیازی نیست که نگران از دست دادن زمان باشید.کارشناسان سینا ترجمه با توجه به سابقه و توانایی بسیار زیادی که در پذیرش و چاپ مقالات دارند می توانند مقاله شما را در معتبر ترین مجلات isi به چاپ برسانند.

جهت اطلاعات بیشتر برای پذیرش و چاپ مقاله در مجلات داخلی و خارجی می توانید با کارشناسان ما از طریق تماس یا پست الکترونیکی موسسه و همچنین از طریق شبکه های مجازی (واتساپ ، اینستاگرام و تلگرام) در ارتباط باشید و یا از طریق لینک زیر سفارش خود را ثبت نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

فاصله بین پذیرش مقاله و چاپ مقاله عمدتاً از سوی سردبیر بر روی نامه پذیرش قید می­‌شود. این زمان ممکن است از چند روز تا حتی دو سال متغیر باشد

برای ترجمه های طلایی بازخوانی و ویراستاری نهایی انجام می شود.

گارانتی ویرایش مقالات تا زمان دریافت اکسپ مقاله است. ولی در حالت کلی گارانتی متون مختلف با توجه به حجم آنها مطابق قوانین سایت در نظر گفته می شود.

ترجمه تمامی متون تخصصی اعم از شاخه پزشکی، فنی مهندسی،علوم انسانی و ... در سینا ترجمه انجام می شود.



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
تبدیل رساله به کتاب
باسلام وعرض ادب احتراما برای تبدیل پایان نامه به کتاب لطفا فایل پایان نامه ارسال نمایید براساس تعداد صفحات وتعداد جلد براورد هزینه شود درضمن قبل چاپ ابتدا به فرمت کتاب دراورده میشود بعد برای بقیه موارد اقدام میشود. باتشکر
2 سال پیش
بازدیدکننده

حسین
تبدیل رساله به کتاب
2 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام