سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله isi در تبریز

انتشار 5 اسفند 1397
مطالعه 3 دقیقه

مجلات isi از معتبر ترین مجلات چاپ مقالات علمی میباشند که چاپ مقاله در این مجلات کمی دشوار میباشد.

چاپ مقاله isi در تبریز

مقاله isi

با نام موسسه علمی isi تقریبا همه آشنا هستند و میدانند که این مجلات از معتبر ترین مجلات در حوزه چاپ مقالات علمی میباشند. isi در واقع موسسه ای است که بر پایه سنجش اعتبار مقالات علمی به وجود آمده است این موسسه در واقع یک موسسه اعتبار سنجی مجلات میباشد که هر ساله لیستی از مجلات معتبر توسط این موسسه منتشر میشود نام مجلاتی که در این لیست وجود داشته باشد مجلات isi هستند و مقالاتی که در این مجلات ثبت میشوند مجلات isi میباشند این مجلات از لحاظ علمی در بالاترین سطح قرار دارند پس مقاله ای که در این مجلات ثبت میشود نیز باید از لحاظ علمی بسیار قوی باشد و به علت اعتبار زیادی که این مجلات دارند داوری سختگیرانه تری نیز دارند.

همه مقالات isi ساختار مشخصی دارند که باید بر اساس آن نوشته شوند

  • اولین بخش هر مقاله isi چکیده و کلمات کلیدی میباشد.
  • بخش دوم مقدمه میباشد
  • بخش سوم در مقاله روش کار میباشد
  • و بخش چهارم اهداف و نتیجه گیری مقاله میباشد
  • سپس بحث و نتیجه گیری و بخش پایانی مقاله منابع میباشند.

ترتیب بخش های مقاله باید رعایت شود و علاوه بر ترتیب بخش ها مقاله باید در فرمت و ساختاری نوشته شده باشد که از طرف مجله مورد نظر تعیین میشود نباید ایرادی در ساختار مقاله وجود داشته باشد زیرا موجب رد مقاله میشود پس توجه داشته باشید که هم باید ترتیب بخش ها رعایت شود و هم باید قالب و فرمت مقاله به صورت کاملا صحیح نوشته شده باشد.

امتیازات مقاله isi

مقاله isi امتیازات بسیار ویژه ای دارد از جمله امتیاز ها میتوان به کسب 2 نمره پایاننامه در دوره کارشناسی ارشد اشاره کرد و همچنین میتوان به موفقیت در مصاحبه دکتری اشاره نمود که دانشجویانی که در رزومه خود مقاله چاپ شده داشته باشند در مصاحبه آزمون دکتری در اولویت میباشند.و همچنین در مصاحبه آزمون های استخدامی در اولویت قرار میگیرند و کسانی که استخدام شده اند میتوانند ارتقای شغلی داشته باشند و حقوق و مزایایشان افزایش یابد.

امروزه تعداد موسساتی که ادعای isi بودن دارند اما جعلی هستند بسیار افزایش یافته است مراقب باشید که در دام این سود جویان نیفتید که زحمت چندین ساله تان از دست خواهد رفت.

محققین اساتید و دانشجویان شهر تبریز در صورتی که میخواهند مقاله isi چاپ کنند میتوانند از خدمات موسسه سینا در این زمینه استفاده کنند موسسه سینا در شهر تبریز یکی از موسساتی میباشد که در زمینه چاپ مقالات معتبر از جمله isi بسیار فعال میباشد این موسسه چندین سال است که فعالیت خود را در این زمینه شروع کرده است و امروزه یکی از فعال ترین و پیشرو ترین موسسات در این زمینه میباشد.این موسسه همه خدمات دانشگاهی را به صورت آنلاین و تضمینی ارائه میکند. و شما میتوانید برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس موسسه تماس بگیرید.این موسسه به دلیل سابقه همکاری بسیار زیادی که در زمینه چاپ مقالات isi دارد مجلات جعلی را شناسایی میکند و حتما مقاله را در مجلات معتبر به چاپ میرساند که امتیاز خود را از دست ندهید.

مراحل چاپ مقاله isi در موسسه سینا

مراحل چاپ مقاله در موسسه سینا به اینصورت میباشد که ابتدا شما فایل مقاله خود را به کارشناس موسسه تحویل خواهید داد و مقاله شما در ابتدا به بخش ترجمه ارسال خواهد شد و ترجمه تخصصی خواهد شد و سپس باید به بخش ویرایش ارسال گردد در این بخش باید ویرایش ها و تغییرات مورد نیاز روی مقاله ارسال شود و مقاله به فرمت قابل پذیرش برای مجله تبدیل شود.بعد از انجام ترجمه و ویرایش های لازم مقاله به مجله مورد نظر سابمیت خواهد شد و به بخش داوری مجله ارسال خواهد شد و در مرحله داوری چون ترجمه با بهترین کیفیت انجام گرفته و همچنین ویرایش های لازم انجام شده است مشکلی پیش نخواهد آمد و مقاله پذیرفته خواهد شد.

شما محققین عزیز در صورتی که میخواهید با همکاری موسسه سینا روند چاپ مقاله خود را پیش ببرید میتوانید از طریق وب سایت و به صورت آنلاین میتوانید سفارش را چاپ کنید. و یا از طریق ایمیل و شماره تلفن های زیر با موسسه تماس حاصل فرمایید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

ایمیل: pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام