سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله isi پزشکی

انتشار 16 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

دانشجویان محققین و اساتید و حتی پزشکان عزیز در هر شهر و استانی که باشند و نیاز به چاپ مقاله isi داشته باشند میتوانند از طریق کارشناسان و مشاورین موسسه سینا اقدام به سفارش چاپ مقاله کنند چاپ مقاله در این موسسه به صورت تضمینی میباشد.

چاپ مقاله isi پزشکی

در مورد رشته پزشکی

رشته پزشکی یکی از رشته هایی میباشد که در سطح کشور بسیار پر کاربرد میباشد و طرفداران زیادی دارد اما به دلیل پذیرش محدود دانشجو هر ساله در این رشته افراد خاصی موفق به تحصیل در این رشته میشوند.دانشجویان و اساتید عزیز در رشته پزشکی برای اینکه بتوانند موفق به کسب امتیازات پژوهشی شوندمیبایست اقدام به چاپ مقاله isi کنند رشته پزشکی از جمله رشته هایی می باشد که خوانندگان آن وظیفه صددرصد خدمات رسانی به مردم را دارند برای چاپ مقاله در مجلات معتبر در رشته پرشکی ابتدا باید یک عنوان ناب و جدید انتخاب کنند و سپس در آن حوزه و در مورد آن موضوع شروع به نوشتن مقاله isi کنند.برای نوشتن یک مقاله معتبر isi و چاپ تضمینی آن نیاز به انجام تحقیقات و پژوهش های بسیار بزرگی میباشد.

رشته‌های تحت پوشش در پذیرش و چاپ مقاله ISI پزشکی

  • پذیرش و چاپ مقاله پزشکی در رشته پزشکی عمومی
  • پذیرش و چاپ مقاله پزشکی در تخصص‌های مختلف پزشکی
  • پذیرش و چاپ مقاله پزشکی در رشته پرستاری و مامایی
  • پذیرش و چاپ مقاله پزشکی در رشته دندانپزشکی و داروسازی
  • پذیرش و چاپ مقاله پزشکی در رشته بهداشت
  • پذیرش و چاپ مقاله پزشکی در رشته آمار زیستی
  • پذیرش و چاپ مقاله در سایر رشته‌های مرتبط با پزشکی

چاپ مقاله isi در رشته پزشکی در موسسه سینا

محققین عزیز در صورتی که مقاله نوشته اند و اکنون میخواهند آنرا به چاپ برسانند میتوانند از طریق کارشناسان و مشاورین موسسه سینا اقدام نمایند در موسسه سینا پذیرش و چاپ مقالات به صورت تضمینی با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام میپذیرد فقط کافی است که توسط یکی از روش های آنلاین ثبت سفارش درخواست خود را به کارشناسان موسسه اطلاع دهید تا روند پیگیری آغاز شود اولین و مهترین گام انتخاب ژورنال مناسب میباشد در صورتی که ژورنال مورد نظر به درستی انتخاب نشود مقاله ریجکت خواهد شد.کارشناسان ما ابتدا مقاله را از شما تحویل میگیرند و در صورت نیاز به ترجمه به صورت کاملا تخصصی و توسط مجرب ترین مترجمان مقاله را ترجمه میکنند و سپس باید مقاله ویرایش شود چون هر مجله فقط مقالاتی را پذیرش و چاپ میکند که در قالب و ساختار مشخصی باشند که از طرف مجله تعیین میشود.و سپس چندین معیار دیگر را مورد بررسی قرار میدهند از جمله نگارش کاور لیتر مناسب برای داوران و سردبیران مجله و اطمینان از جدید و ناب بودن موضوع مقاله چون مقالات تکراری عموما در مرحله داوری پذیرفته نمیشوند و اعتبار خوبی ندارند.بعد از انتخاب مجله مناسب باید مقاله را سابمیت کنند و در مرحله سابمیت مقاله میبایست با داوران مجلات مشورت و رایزنی کنند که کارشناسان موسسه سینا به دلیل سابقه زیاد با سوالاتی که داوران خواهند پرسید آشنا میباشند.

در صورتی که مقاله ای در حوزه هر یک از رشته های پزشکی نوشته اید و اکنون میخواهید که آنرا به چاپ برسانید میتوانید با کمک کارشناسان و مشاورین موسسه سینا اقدام به پذیرش و چاپ آن کنید زیرا کارشناسان این موسسه با توجه به سابقه و توانایی زیادی که دارند مقالات شما را در اسرع وقت و با کمترین هزینه پذیرش میکنند.و میتوانید به صورت تضمینی و با خیال راحت منتظر نامه پذیرش مقاله باشید.

شما میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر با کارشناسان موسسه در مورد زمان پذیرش و هزینه چاپ مقاله سوالات و مشاوره های مورد نیازتان را اخذ نمایید.

راههای ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت: ⌕               تلفن همراه : ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با سلام . جهت سفارش مقاله ، باید مقاله انگلیسی ارائه بشه.؟ اگر پایان نامه دانشجویی باشه از چه مرحله ای شما انجام میدین؟ با تشکر
سلام و عرض ادب ابتدا نهایت تشکر را داریم که سینا ترجمه را برای همکاری برگزیده اید. احتراما اگر مایل باشید مقالات را در مجلات داخلی به چاپ برسانید مقاله باید فارسی ولی اگر مایل باشید در مجلات خارجی مقاله به چاپ برسانید مقاله باید انگلیسی باشد. برای شروع کار اگر پایان نامه داشته باشید می توانید مقاله استخراج کرده و سپس مجلات را تقدیم نماییم هر کدام مورد تایید بود جهت پذیرش و چاپ اقدام شود. با تشکر
1 سال پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
با سلام . جهت سفارش مقاله ، باید مقاله انگلیسی ارائه بشه.؟ اگر پایان نامه دانشجویی باشه از چه مرحله ای شما انجام میدین؟ با تشکر
1 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام