سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله isi رشته روانشناسی

انتشار 17 اردیبهشت 1398
مطالعه 4 دقیقه

برای چاپ مقاله isi در رشته روانشناسی میتوانید از طریق کارشناسان و مشاورین موسسه سینا اقدام فرمایید در این موسسه پذیرش و چاپ مقاله در رشته روانشناسی در بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام میشود.در صورت تمایل به چاپ مقاله isi در رشته روانشناسی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

چاپ  مقاله isi رشته روانشناسی

رشته روانشناسی یکی از رشته هایی است که امروزه بسیار جا افتاده  و پر طرفدار شده است و علاقه مندان زیادی دارد. دانشجویانی که در این رشته تحصیل کرده اند و اکنون تحصیلاتشان به پایان رسیده است و همچنین دانشجویانی که هم اکنون در دوره های کارشناسی ارشد یا دکتری تحصیل میکنند باید بدانند که برای موفقیت در تحصیل و برای کسب امتیازات پژوهشی نیاز به یک رزومه قوی دارند دانشجویان و اساتید در این رشته باید بدانند که برای چاپ مقاله و کسب امتیاز آن میباید سختی های زیادی را تحمل کنند و روند چاپ مقاله کمی زمانبر و طولانی میباشد و با هزینه های زیادی به پایان خواهد رسید.جهت رفاه حال دانشجویان عزیز و برای اینکه بتوانند هر چه سریعتر امتیازات پژوهشی چاپ مقاله و کتاب را کسب کنند میتوانند از طریق کارشناسان موسسه سینا اقدام نمایند در موسسه سینا پذیرش و چاپ مقالات در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام میشود کیفیت مقالات چاپ شده نیز بسیار بالا میباشد.

مجلات isi جز آن دسته از مجلاتی هستند که پذیرش و چاپ مقاله در این مجلات بسیار حائز اهمیت میباشد و امتیاز آور است اعتبار این مجلات در دنیا بسیار زیاد است و به همین جهت طرفداران زیادی دارد از همه کشور ها اما تنها مقالاتی در این مجلات چاپ میشوند که از اعتبار بسیار بالایی داشته باشند و بسیار قوی باشند و همچنین این مجلات فقط مقالاتی را پذیرش میکنند که هم عنوان آنها ناب و جدید باشد و هم متن آنها مقالاتی که عنوان تکراری داشته باشند حتما ریجکت میشوند و مقالاتی که در آنها محتوای تکراری زیاد باشد و استناد نشده باشد دچار سرقت ادبی شده اند و ریجکت میشوند بنابر این اگر زمان شما محدود است و میخواهید که حتما مقاله تان برای بار اول پذیرفته شود و دچار دردسر نیفتید موسسه سینا با کادری مجرب و حرفه ای  در اختیار شما بزرگواران میباشد. محققین عزیزی که حاصل اندیشه ها و یافته هایشان را میخواهند چاپ کنند تا در اختیار عموم محققین دنیا قرار بگیرد موسسه سینا با افتخار شما را در این مسیر همراهی میکند تا هم گامی در جهت صعود کشور و پیشرفت علمی کشور برداشته باشد و هم شما محققین عزیز را از دغدغه های فکری و روند طولانی چاپ مقاله نجات دهد در صورت تمایل با ما همراه باشید تا هر چه سریع تر و با کمترین هزینه مقالات روانشناسی شما چاپ شود.

موسسه سینا با سابقه بسیاری که در این زمینه دارد و با توجه به توانمندی کارشناسان موسسه مقالات را به صورت کاملا تخصصی آنالیز خواهد کرد و مراحل مورد نیاز را طی خواهد کرد تا مقاله آماده سابمیت شدن باشد.

فایل مقاله را توسط یکی از روش های آنلاین به کارشناس موسسه تحویل دهید تا روند پیگیری را شروع کند.

کارشناس در اولین مرحله مقاله را باید از دو جهت با دقت بررسی کند اولی عنوان که عنوان مقاله میبایست تا حد امکان جدید و ناب باشد و دومی محتوای داخل متن محتوای مقاله حتما باید جدید و ناب باشد و مطلب تکراری نداشته باشد چون این دو عامل از دلایل اصلی ریجکت مقالات میباشند و بنابر این باید حتما توجه شود.

بعد از اینکه از ناب بودن عنوان و محتوای مقالات اطمینان حاصل شد باید مقاله ترجمه شود ترجمه مقالات باید توسط مترجمین متخصص انجام پذیرد ترجمه باید کاملا به صورت تخصصی انجام شود اگر ایرادی در متن ترجمه وجود داشته باشد ممکن است مفهوم جمله را به هم بزند بهتر است ترجمه به صورت کاملا تخصصی انجام شود.

بعد از ترجمه باید مناسب ترین مجله ای که متناسب با عنوان مقاله باشد را برای مقاله انتخاب کنیم هر مجله فقط در حوزه های مشخصی مقاله پذیرش میکند بنابر این باید این نکته را نیز در نظر داشته باشیم.

مرحله بعدی تغییر فرمت مقاله میباشد چون هر مجله فقط در فرمت خاصی مقاله پذیرش میکند باید حتما مقاله را ویرایش کنیم و فرمت و قالب مقاله را به ساختاری که از طرف مجله تعیین میشود تبدیل کنیم چنانچه ایرادی در قالب و فرمت مقاله رویت شود داروان ریجکت خواهند کرد.

و بعد از اتمام مراحل باید مقاله سابمیت شود تا به مرحله داروی ارسال گردد و باید منتظر نتیجه داوری باشیم.

زمان چاپ یک مقاله به صورت صد درصد وابسیته به زمان داوری است اما ما همه تلاش خود را به کار میگیریم تا با متدهای خاص مقاله را بیشتر از آنچه که هست مورد توجه داوران مجلات قرار دهیم در این صورت زمان داوری کاهش میابد.تمامی هزینه ها در موسسه سینا بسیار پایین و به نفع مشتریان عزیز محاصبه میشود.اگر هم اکنون زمانتان محدود است و میخواهید که در رشته روانشناسی مقاله ای را به چاپ برسانید میتوانید از طریق کارشناسان موسسه سینا اقدام فرمایید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام