سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله PUBMED در تبریز

انتشار 4 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

مناسبترین مجله برای چاپ مقالات پزشکی پیراپزشکی و زیست شناسی مجلات pubmed میباشد.این مجلات بسیار معتبر هستند و امتیازات زیادی دارند برای چاپ مقاله در این مجلات میتوانید از طریق وب سایت موسسه سینا اقدام فرمایید.

چاپ مقاله PUBMED  در تبریز

PubMed سیستم جستجوی الکترونیکی کتابخانه ی ملی ایالات متحده آمریکا در زمینه ی علوم پزشکی و پیرا پزشکی می باشد که می تواند برترین پایگاه جستجوی مقالات در رابطه با علوم پزشکی در فضای مجازی باشد. مدلاین اصلی ترین و مهمترین پایگاه اطلاعات کتاب شناختی مقالات زیست پزشکی پاب مد است. در پاب مد به هر رکورد نمایه شده  یک شناسه ی هشت رقمی منحصر بفرد تعلق می یابد که (PubMed Identifier (PMID نامیده می شود.

این پایگاه تا 2008 هفده میلیون عنوان را شامل می شد که قدیمی ترین آن به 1865مربوط باز می گردد. و این پایگاه بدون نیاز به پرداخت هزینه در دسترس همگان قرار می گیرد. این دیتا بیس حاوی صفحات جستجوی منابع و مقالات در زمینه پزشکی و سلامت است که به وسیله ی NCBI مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی و NLM کتابخانه ی ملی پزشکی آمریکا جمع آوری می شوند. و این پایگاه در حال حاضر مقالاتی بیشتر از 16 میلیون و مجلاتی بیشتر از 4500 مجله تحت عنوان رشته های پزشکی، پرستاری، دندانپزشکی، دامپزشکی و علوم پایه پزشکی می باشد.

برای چاپ مقالات رشته های پزشکی و پیراپزشکی میتوانید از طریق موسسه سینا اقدام نمایید چاپ مقاله در موسسه سینا در بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام میشود.هزینه و زمان دقیق چاپ مقاله در حین انتخاب مجله تعیین میگردد اما ما در این مجموعه همه توان و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا شما بتوانید با کمترین هزینه و بهترین کیفیت مقاله خود را در بهترین مجلات به چاپ برسانید.موسسه سینا از جمله معتبر ترین موسسات در زمینه پذیرش و چاپ مقالات میباشد که حدود چندین سال سابقه در این زمینه دارد بنابر این به راحتی میتواند برای مقالات شما بهترین مجله را انتخاب نماید

زمان داوری در مجلات پابمد ، باتوجه به نوع مجلات و محتوای مقاله ی شما متقاوت بوده و معمولا بین 1 الی 2 ماه متغیر است.هزینه نیز تا حد امکان بسیار پایین و به نفع شما محققین عزیز میباشد اما برای اطلاع از هزینه های دقیق چاپ مقالات pubmed  میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر از کارشناسان موسسه سوال کنید.کارشناسان ما زمان تحویل فایل از شما حتما زمان و هزینه های دقیق را به اطلاع شما خواهند رساند تا بتوانید تصمیمم بگیرید و اقدام به سفارش کنید.

مراحل سفارش برای چاپ مقاله pubmed در موسسه سینا

در صورتی که مقاله ای در حوزه پزشکی پیرا پزشکی و زیست شناسی نوشته اید میتوانید توسط یکی از روش های زیر اقدام به سفارش چاپ مقاله نمایید.

اولین مرحله مرحله تحویل فایل به کارشناس میباشد که شما میبایست فایل خود را توسط یکی از روش های آنلاین به کارشناس تحویل دهید.و کارشناس در اولین مرحله میبایست یک اطلاعات دقیق در مورد زمان و هزینه پذیرش مقاله به شما بدهد تا بتوانید تصمیم بگیرید.

کارشناس مقاله را بررسی خواهد کرد و مناسب ترین مجله ای که مقاله میتواند در آن چاپ شود را برای شما برخواهد گزید و از آنجایی که هر مقاله قالب و فرمت مشخصی دارد مقاله را ویرایش میکند و به شکلی تبدیل خواهد کرد که برای مجله قابل قبول باشد و سپس مرحله سابمیت مقاله و رایزنی با سردبیر میباشد و بعد از این قسمت مقاله به بخش داوری ارسال خواهد شد و در این مرحله فقط باید منتظر نتیجه داوری باشید که نتیجه داوری سه حالت میباشد یا مقاله پذیرفته شده است یا مقاله نیاز به بررسی و بازبینی دارد و یا مقاله به صورت کامل رد شده است.

کارشناسان زبده و توانمند موسسه سینا همه تلاش خود را به کارخواهند گرفت و با شناخت و تجربه ای که از سلایق داوران دارند حتما مقاله را به صورتی ویرایش خواهند کرد که در مرحله داوری پذیرفته شود.

شما محققین عزیز در هر شهر و استانی که هستید در صورتی که مقاله ای نوشته اید میتوانید آن را توسط یکی از روش های زیر در موسسه سینا به چاپ برسانید.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش از طریق آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام