سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله pubmed در تهران

انتشار 24 فروردین 1398
مطالعه 2 دقیقه

هر مجله فقط در حوزه های مشخصی اقدام به پذیرش مقالات دارد مثلا مجلات pubmed مجلاتی میباشند که فقط در حوزه پزشکی و پیرا پزشکی اقدام به پذیرش مقاله میکند و بسیار با اعتبار و امتیاز آور میباشند.

چاپ مقاله pubmed در تهران

هم اکنون یکی از معتبر ترین و امتیاز آور ترین مجلاتی که مقالاتی حاوی مطالب پزشکی و زیست شناسی در آنها رو نمایی میشوند مجلات pubmed میباشند.در حال حاضر پایگاه اطلاعاتی PubMed ، بیش از 17 میلیون مقاله و بیش از 4000 مجله تخصصی در حوزه های پزشکی ، پرستاری ، دندان پزشکی ، دامپزشکی و علوم پزشکی را شامل می شود.با توجه به نیاز جامعه پزشکی کشور به چاپ مقالات pubmed جهت پیشرفت در عرصه های علمی و تحصیلی موسسه سینا خدماتی در جهت پذیرش و چاپ اینگونه مقالات ارائه میکند و شما فرهیختگان و پزشکان عزیز کشور میتوانید جهت چاپ پژوهش های ارزشمند خود در مجلات معتبر pubmed از کارشناسان و محققین موسسه سینا کمک بخواهند پذیرش و چاپ مقاله در مجلات pubmed در این موسسه با بهترین کیفیت انجام میپذیرد.

روند چاپ مقاله PubMed در موسسه انتشاراتی سینا

  • در خواست خود را به آدرس pub.sina@gmail.com ایمیل کنید و حتما شماره تماس خود را ذکر کنید.
  • کارشناسان ما سریعا به درخواست شما را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی ، جواب داده و از شما میخواهند تا چکیده مقاله ی خود را همراه با اطلاعات هویتی ، به آنها ایمیل کنید.
  • با توجه به رشته تخصصی شما و موضوع مقاله ی انتخابی ، 2 الی 3 ژورنال برای بررسی ، به شما پیشنهاد میشود.
  • شما پس از مشورت با استاد راهنمای خود و گرفتن تاییدیه از پژوهش دانشگاه مبنی بر صحت اعتبار مجله ، یکی از ژورنالها را انتخاب میکنید.
  • سابمیت مقاله به ژورنال درخواستی انجام میگیرد.

پس از سابمیت ، یووزر - پسوورد دریافتی را برای اینکه خود نویسنده بتواند پروسه ی مقاله ی خود را پیگیری کند، دراختیار او قرار میدهیم و خود موسسه هر هفته پیگیری های لازم را برای چاپ سریع مقاله ، انجام خواهد داد.

نکته: مجلات PubMed ، جز ژورنالهای بسیار شناخته شده و معتبر هستند و چاپ مقاله در این گونه مجلات ، در موسسه سینا تقریبا تضمینی میباشد.در ابتدا هزینه ای از مشتری دریافت نمیشود ، پس از اعلام مجله مبنی بر پذیرش مقاله ، هزینه کل از مشتری دریافت ، و به حساب ژورنال واریز میگردد.بعد از واریزی ، حداکثر تا 72 ساعت نامه ی اکسپت به ایمیل مشتری ارسال خواهد شد.

با توجه به حجم بالای دانشجویان در حوزه های پزشکی و پیراپزشکی و زیست شناسی در دانشگاه های تهران دانشجویان عزیز برای دریافت اکسپت سریع مقاله خود میتوانند از کارشناسان و محققین موسسه سینا کمک بگیرند.همچنین به دلیل ارائه آنلاین خدمات دانشجویان و فرهیختگان عزیز در همه شهر ها و همه دانشگاه ها میتوانند از کارشناسان موسسه سینا کمک بگیرند.هزینه چاپ مقاله در این موسسه بسیار پایین میباشد و زمان چاپ نیز تا حد امکان کاهش داده میشود ولی جهت اطلاع دقیق از هزینه ها و زمان چاپ مقالات pubmed میتوانید از کارشناسان و مشاورین موسسه سوال کنید.

هم اکنون برای سفارش چاپ مقاله در مجلات pubmed میتوانید از طریق یکی از راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید:

ثبت سفارش به صورت آنلاین و از طریق وب سایت موسسه

ثبت سفارش از طریق آدرس ایمیلpub.sina@gmail.com

از طریق شماره تماس های زیر:

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام