سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله رایگان در مجلات معتبر خارجی

انتشار 12 شهریور 1399
مطالعه 7 دقیقه

اغلب با توجه به اینکه هزینه انتشار مقاله در مجلات خارجی بسیار بالا می‌باشد نویسندگان قادر به پرداخت آن نمی‌باشند اما جای نگرانی نیست و شما به راحتی می‌توانید مقاله خود را در یک مجله بسیار معتبر خارجی که هزینه چاپ مقاله در آن کاملا رایگان می‌باشد به چاپ رسانید.

چاپ مقاله رایگان در مجلات معتبر خارجی

مجلات علمی معتبر

مجلات علمی پژوهشی متعددی برای چاپ مقاله وجود دارد که این مجلات از لحاظ سطح امتیاز علمی و نحوه داوری و ... تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند. مقالات علمی باید با توجه به ساختار علمی و حوزه موضوعی در یک مجله مرتبط منتشر شوند انواع مجلات علمی مختلف که در سطح جهان کاملا معتبر و شناخته شده هستند و از لحاظ اعتبار علمی از جایگاه خوبی برخوردارند به ترتیب زیر می باشد:

  • مجلات (ISI)
  • مجلات (SCOPUS)
  • مجلات (ISC)
  • مجلات (PUBMED)
  • مجلات jcr

همه مجلات و پایگاههای اطلاعاتی فوق از اعتبار علمی بسیار بالایی برخوردارند و به جرئت می توان گفت جز معروف ترین و پر امتیازترین مجلات علمی در سطح دنیا شناخته شده اند. اما تفاوت های بسیار جزئی با یکدیگر دارند که این تفاوت ها به شرح زیر می باشد:

مجلات isi

پایگاه علمی تامسون رویترز به عنوان اولین و معروف ترین پایگاه اطلاعاتی رسمی شناخته شده است که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و انتشار مقاله در این مجلات با پرداخت هزینه می باشد و اصطلاح جز مجلات open access هستند. این مجلات تقریبا همه زمینه های علمی را تحت پوشش قرار می دهند و داوری بسیار دشواری دارند. پذیرش مقاله در این مجلات کاملا تضمینی می باشد.

مجلات scopus

این مجلات در رقابت با مجات isi سطح دوم اعتبار علمی را در بین مجلات جهان به خود اختصاص داده اند و جز پرهزینه ترین مجلات علمی شناخته میشوند داوری بسیار دشوار و زمانبری دارند اما در قبال امتیازات پژوهشی قابل توجهی نیز دارند. این مجلات نیز جز مجلات open access می باشند و تمامی حوزه های موضوعی را تحت پوشش قرار می دهند. پذیرش مقاله در این مجلات کاملا تضمینی می باشد.

مجلات isc

جز مجلات داخلی بسیار معتبر هستند و سومین رتبه بعد از isi, scopus به این مجلات تعلق می گیرد. این مجلات نیز برای داوری و اکسیپ مقاله از نویسنده هزینه داوری دریافت می کنند و جز مجلات open access شناخته می شوند. اما داوری نسبتا ساده تر و کوتاه تری دارند مجلات این پایگاه نیز تقریبا همه حوزه های موضوعی را در بر می گیرند. پذیرش مقاله در این مجچلالت وابسته به کیفیت مجله می باشد و تضمینی برای پذیرش ندارند.

مجلات pubmed

این مجلات در زمینه تخصصی خود مجحبوبیت ویژه ای دارند و جز مجلات معتبر هستند و داوری بسیار سخت و طولانی دارند. این مجلات نیز برای داوری و انتشار مقاله از نویسنده هزینه های لازم را دریافت می کنند و جز مجلات open access می باشند. این مجلات صرفا در حوزه موضوعی پزشکی و پیراپزشکی مقاله پذیرش می کنند. پذیرش مقاله در این مجلات کاملا به صورت تضمینی می باشد.

تصویر

مجلات jcr

مجلات فوق تفاوت های چندان چشم گیری با یکدیگر نداشتند و تقریبا شرایط پذیرش و داوری یکسان داشتند اما مجلات jcr تفاوت های عمده و بارزی با مجلات فوق دارد مثلا این مجلات داوری بسیار دشوار و طولانی دارند و پذیرش مقاله در این مجلات کاملا رایگان است از این رو این مجلات به مجلات open access معروف هستند. این مجلات تقریبا همه موضوعات علمی را تحت پوشش قرار می دهند اما مد نظر داشته باشید که مقالاتی که به این مجله سابمیت می شوند هیچ گونه تضمینی برای پذیرش ندارند و باید عملکرد بسیار دقیق داشته باشید تا مقاله شما در این مجلات رایگان پذیرفته شود. نحوه دقیق پذیرش مقاله در این مجلات رایگان را به صورت گام به گام برای شما شرح خواهیم داد:

نحوه نگارش مقاله jcr

برای اینکه بتوانید یک مقاله با کیفیت جهت چاپ در ژورنالهای ایمپکت دار نگارش کنید, بهتر است استانداردهای زیر را رعایت فرمایید. رعایت استانداردها و نکات کلیدی زیر می تواند به شما در اخذ سریعتر پذیرش کمک زیادی کند. یک مقاله JCR باید کاملا در حالت استاندارد نوشته شده باشد.

عنوانی که برای مقاله JCR انتخاب می کنید باید کاملا ناب و جدید باشد. همچنین مختصر بودن عنوان کمک بسیاری در جلب نظر داوران دارد. عنوان باید کاملا مرتبط با موضوع باشد.

مقدمه فرصت مناسبی است که بتوانید داوران و خواننده را به مطالعه ادامه مقاله ترغیب کنید. سعی کنید نقاط قوت مقاله را به رخ بکشید و از موضوعات کلی تر نگارش را اغاز کنید و به بخش های جزئی برسید.

در مقاله خود به هیچ عنوان از مطالب تکراری استفاده نکنید. این کار نه نها یک اقدام کاملا غیر اخلاقی می باشد, بلکه داوران احساس می کنند که مقاله جذابیت کافی ندارد. آنها به دنبال مطالعه مطالب ناب و جدید می باشد.

ساختار استاندارد یک مقاله JCR

  • عنوان
  • مولف یا مولفان با ذکر موسسه وابسته
  • چکیده
  • کلیدواژه ها
  • مقدمه
  • روش.
  • نتایج
  • بحث و نتیجه گیری
  • منابع

کیفیت محتوای مقاله بسیار مهم است اگر تصمیم به انتشار مقاله در مجلات رایگان دارید توصیه می کنیم با همه توان خود محتوای مقاله را گرد آوری کنید و اصول اخلاقی را در همه بخش های مقاله رعایت فرمایید. محتوای علمی پرقدرت و ناب یقینا از دیدگاه داوران مورد تایید قرار خواهد گرفت.

تصویر

نحوه چاپ مقاله jcr

برای چاپ مقاله در مجلات معتبر jcr باید مراحل زیر را به کمک یک فرد متخصص و کاربلد دنبال کنید. کیفیت ارائه خدمات بسیار مهم می باشد و باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا با بهترین کیفیت خدمات چاپ مقاله را پیش ببرید:

  • ترجمه تخصصی با کیفیت طلایی و بیشترین درصد کلمات تخصصی
  • ویرایش تخصصی مقاله از لحاظ محتوای علمی, دستور زبان و قواعد نگارشی
  • پارافریز مقاله و رفع سرقت علمی از همه بخش های مقاله (مقاله jcr باید کاملا ناب و منحصر به فرد باشد.)
  • انتخاب مجله مناسب مرتبط با حوزه موضوعی و سطح کیفی مقاله(بلند پرواز بودن در انتخاب مجله به هیچ عنوان توصیه نمی شود و بهتر است مجله ای که انتخاب می کنید ممناسب با سطح کیفی مقاله شما باشد.)
  • فرمت بندی دقیق و با جزئیات مقاله باید به صورت دقیق و کاملا جزئی مقاله خود را فرمتبندی کنید.
  • سابمیت مقاله و رایزنی با سردبیر مجله برای تسریع روند داوری

در هر یک از مراحل فوق چنانچه احساس کردید تخصص علمی کافی را ندارید کافی است به صورت آنلاین درخواست خود را به کارشناسان موسسه سینا ارجاع دهید تا سریعا بررسی شود و به صورت تضمینی خدمت خواسته شده ارائه گردد.

خدمات موسسه سینا برای چاپ مقاله در مجلات jcr

کادر متخصص موسسه سینا همراه شما تا مرحله دریافت نامه پذیرش خواهد بود. با توجه به اعتبار و سابقه بسیار بالای کارشناسان این مجموعه کلیه خدمات با کیفیت صدردر صد تضمینی ارائه خواهد شد. البته قابل ذکر است که پذیرش مقاله در این مجلات رایگان به هیچ عنوان تضمینی نمی باشد اما چون ما از کیفیت خدمات خود آگاه هستیم و می دانیم بهترین ها را برای مقاله شما فراهم خواهیم کرد تا نکته پایان همراه شما خواهیم بود برای مقاله شما از معتبر ترین مجلات دارای ایمپکت jcr پذیرش خواهیم گرفت. همچینن کارشناسان این مجموعه با توجه به سابقه همکاری بسیاری که با مجلات jcr دارند حتما با رایزنی با سردبیر روند داوری را تسریع خواهند داد. اعتماد شما نویسندگان عزیز موجب دلگرمی ما خواهد بود و آنچه که در توان داریم با بهترین کیفیت برای شما اساتید و دانشجویان مجرب و فرهیخته ارائه خواهیم کرد.

برای اطمینان بیشتر از صحت اعتبار مجلات jcr که از طرف داوران ارائه می شود می توایند به سایتهای زیر مراجعه فرمایید و مجله انتخابی خود را اعتبار سنجی کنید. گرچه لیست معتبر از طرف کارشناسان بررسی شده و به شما ارائه خواهد شد اما در صورت نیاز به کسب اطمینان بیشتر به سایت های زیر مراجعه فرمایید.

می توانید با مراجعه به این سایت ها مجله مورد نظرتان را با کد ISSN و یا عنوان مجله جستجو کنید.

فهرست جامعی از سایت های علمی معتبر که در سایت اداره کل تامین تجهیزات و اطلاعات علمی دانشگاه تهران آمده است. تاکید می شود هزینه داوری این مجلات کاملا رایگان می باشد و نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه به مجله نمی باشد و این مجلات در دسته مجلات close access قرار دارند به این معنا که هزینه چاپ مقاله از استناد کنندگان به مقاله دریافت می شود.

خدمات اصلی موسسه سینا

  • ترجمه تخصصی متون و مقالات و کتابها
  • ویرایش فنی و ساختاری مقالات تخصصی
  • رفع سرقت ادبی از مقالات و پایان نامه ها
  • سابمیت مقاله به مجلات علمی و معتبر داخلی و خارجی
  • اخذ نامه پذیرش از ژورنال مورد نظر
  • چاپ کتاب و طراحی جلد کتاب
  • رایزنی با مجلات برای اخذ پذیرش مقاله
  • ارائه خدمات مشاوره برای انتخاب مجله مناسب برای مقاله

کلیه خدمات موسسه به صورت کاملا تضمینی ارائه می شوند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام