سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله scopus در تبریز

انتشار 4 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

اسکوپوس یکی از پایگاههای بسیار مهم محصولات الزویر است که استفاده از اطلاعات آن نیاز به اشتراک و پرداخت هزینه دارد. اسکوپوس همه حیطه‌های علوم که شامل علوم زیستی، فیزیک و شیمی و علوم اجتماعی می‌شود را در برمی‌گیرد.

چاپ مقاله scopus در تبریز

آشنایی با مجلات اسکوپوس (Scopus)

اسکوپوس(Scopus) یکی از محصولات ناشر پرطرفدار هلندی یعنی الزویر است که بعد از مجلات ISI ایمپکت دار، معتبرترین مجلات به شمار می روند. چاپ مقاله در مجلات اسکوپوس به صورتی است که تمام نشریات از سراسر دنیا میتوانند درخواست خود را در پایگاه این موسسه ثبت نمایند و پس از رعایت استاندارد های لازم این موسسه میتوانند اجازه چاپ را دریافت کنند. اسکوپوس یک پایگاه جامع اطلاعاتی دارد. تمام مقالاتی که در نشریات نمایه شده در اسکوپوس چاپ میشوند در این پایگاه نیز نمایه میشوند. با این ویژگی شما میتوانید تعداد استنادات به هر مقاله را محاسبه کنید. اینگونه میتوان فهمید که یک مقاله تاکنون چند بار توسط سایر مقالات مورد استناد قرار گرفته است که در واقع بهترین شاخص برای تعیین کیفیت مقاله است .این خصوصیت باعث می شود تعداد ارجاعات به یک مقاله خاص و یا تعداد مقالات یک نویسنده خاص و … را به راحتی جست و جو کرد و پیدا کرد. از معایب آن می توان رایگان نبودن آن اشاره نموده شما برای دسترسی به این پایگاه نیاز به اشتراک سالانه خواهید داشت.
یکی از مزیت های این پایگاه این است کاربرانی که تازه کار هستند نیز میتوانند در آن به جستجو بپردازند.در این پایگاه می‌توان در یادکردها به جلو و عقب رفت. یعنی مقاله به چه منابعی ارجاع داده یا چه مقالاتی به این مقاله ارجاع داده‌اند. همچنین از آنجا که این پایگاه بین رشته‌ای است می‌توان  به مقالاتی که خارج از رشته محقق است نیز دست یافت. اسکوپوس همچنین برای هر نویسنده، پروفایل هم ارائه می‌دهد که اطلاعات مهمی را در بر دارد مانند affiliation (وابستگی به دانشگاه یا موسسات دیگر)، تعداد آثار چاپ شده و اطلاعات کتابشناسی آنها، مراجع و تعداد یادکردهایی که هریک از مقالات دریافت کرده است. همچنین این پایگاه، شناسه اچ را برای نوسینده مقاله محاسبه می‌کند.

مزیتهای چاپ مقاله در مجلات اسکوپوس (SCOPUSE)

داشتن مقاله اسکوپوس دارای امتیازات ویژه ای می باشد. مثلا اگر قصد شرکت در مصاحبه دکتری را دارید و یا می خواهید از یکی از دانشگاه های معتبر جهان بورسیه تحصیلی بگیرید ، داشتن مقاله چاپ شده در اسکوپوس می تواند امتیازات پژوهشی شما را افزایش دهد. اگر میخواهید جذب هیات علمی دانشگاه شوید و یا استاد دانشگاه هستید و در فکر ارتقاء سطح خود می باشید، چاپ مقاله در مجلات اسکوپوس می تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

در صورتی که تمایل به چاپ مقاله در مجلات scopus داشته باشید میتوانید سفارش خود را از طریق کارشناسان و مشاورین موسسه سینا ثبت نمایید موسسه سینا از جمله معتبر ترین موسساتی است که همه مراحل چاپ مقاله در این موسسه با بهترین کیفیت و کمترین هزینه انجام میشود و شما میتوانید با خیال راحت سفارش خود را ثبت نمایید.تا روند پیگری شروع شود.

مراحل چاپ  مقاله در موسسه سینا

  • در خواست خود را به آدرس  pub.sina@gmail.com ایمیل کنید و حتما شماره تماس خود را ذکر کنید.
  • کارشناسان ما سریعا درخواست شما را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی ، جواب داده و از شما می خواهند تا چکیده مقاله ی خود را همراه با اطلاعات هویتی ، به آنها ایمیل کنید.
  • با توجه به رشته تخصصی شما و موضوع مقاله ی انتخابی ، 2 الی 3 ژورنال برای بررسی ، به شما پیشنهاد میشود.
  • شما پس از مشورت با استاد راهنمای خود و گرفتن تاییدیه از پژوهش دانشگاه مبنی بر صحت اعتبار مجله ، یکی از ژورنالها را انتخاب میکنید.
  • سابمیت مقاله به ژورنال درخواستی انجام میگیرد.
  • پس از سابمیت ، یووزر - پسوورد دریافتی را برای اینکه خود نویسنده بتواند پروسه ی مقاله ی خود را پیگیری کند ، دراختیار او قرار میدهیم و خود موسسه هر هفته  ، پیگیری های لازم را برای چاپ سریع و تضمینی مقاله ، انجام خواهد داد.

برای سفارش چاپ مقاله scopus در موسسه سینا میتوانید توسط روش های زیر اقدام نمایید.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش از طریق آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام