سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله scopus در تهران

انتشار 24 فروردین 1398
مطالعه 2 دقیقه

دانشجو برای قبولی در دوره های تحصیلات تکمیلی و یا پیدا کردن شغل مناسب و یا محاجرت به خارج از کشور و پذیرش گرفتن از دانشگاه های خارج از کشور نیاز دارد که یک مقاله در مجلات بسیار معتبر رو نمایی کند.

چاپ مقاله scopus در تهران

داشتن پذیرش مقاله از مجلات اسکوپوس و یا چاپ  ونمایه شدن مقاله در مجلات SCOPUSE در قبولی و پذیرش دانشگاه های خارجی موثر است که کیفیت مقالات در اسکوپوس با Q  نشان داده می شود. 

در حال حاضر و در مجموع اسکوپوس اطلاعات ۱۶ هزار و پانصد مجله علمی پژوهشی را در خود نمایه کرده است.لازم به ذکر است که بدانید اسکوپوس یکی از محصولات الزویر است که جهت استفاده از خدمات و اطلاعات آن نیازمند تهیه اشتراک و پرداخت هزینه به صورت مداوم می باشید.

چاپ مقاله scopus از q1 تا q4 درجه بندی میشود:

  • درجه q1 برای اکسپت مقاله اسکوپوسscopus به این معنی است که مجله در یک چهارم اول بهترین مجلات قرار دارد
  • درجه q2 برای اکسپت مقاله اسکوپوسscopus یعنی مجله در یک چهارم دوم بهترین مجلات قرار دارد
  • درجه q3 برای اکسپت مقاله اسکوپوس  scopusیعنی مجله در یک چهارم سوم بهترین نوع مجلات قرار دارد
  • درجه q4 برای اکسپت مقاله اسکوپوس scopus یعنی مجله در یک چهارم اخر بهترین نوع مجلات قرار دارد

هم اکنون در شهر تهران به دلیل کمبود شغل و معتبر بودن دانشگاههای آن رقابت بر سر چاپ مقالات زیاد است و همه دانشجویان و اساتید سعی دارند که مقاله خود را در یک مجله معتبر چاپ کنند که بوانند به کمک آن به موقعیت های شغلی و تحصیلی بالایی دست یابند.اما مراحل چاپ مقاله در مجلات معتبر کمی طولانی و زمانبر میباشد و نیازمند تجربه و توانایی زیاد است که گاها از عهده دانشجویان بی تجربه خارج است و نیاز به کمک افراد خبره و با تجربه خواهند داشت که بتوانند به کمک آنها مقاله خود را در مجلات معتبر چاپ کنند.یکی از با تجربه ترین و خبره ترین موسساتی که میتوانید از آنها برای پذیرش و چاپ مقالات خود کمک بگیرید موسسه سینا میباشد این موسسه فعالیت خود را در زمنیه پذیرش و چاپ مقالات از چندین سل قبل شروع کرده است و اکنون یکی از معتبر تین و با سابقه ترین موسسات در حوزه خدمات دانشگاهی میباشد. در موسسه سینا ارائه خدمات در حوزه خدمات دانشگاه به صورت آنلاین میباشد و از همین رو نه تنها دانشجویان و اساتید عزیز شهر تهران بلکه اساتید و دانشجویان در تمامی شهر ها و دانشگاه های کشور میتوانند از خدمات موسسه سینا استفاده کنند.

مزیتهای چاپ مقاله در مجلات اسکوپوس (SCOPUSE)

داشتن مقاله اسکوپوس دارای امتیازات ویژه ای می باشد. مثلا اگر قصد شرکت در مصاحبه دکتری را دارید و یا می خواهید از یکی از دانشگاه های معتبر جهان بورسیه تحصیلی بگیرید ، داشتن مقاله چاپ شده در اسکوپوس می تواند امتیازات پژوهشی شما را افزایش دهد. اگر میخواهید جذب هیات علمی دانشگاه شوید و یا استاد دانشگاه هستید و در فکر ارتقاء سطح خود می باشید، چاپ مقاله در مجلات اسکوپوس می تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

جهت چاپ مقاله در مجلات scopus هم اکنون شما میتوانید از طریق یکی از روش های زیر با کارشناسان موسسه در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت نمایید.

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

و یا از طریق وب سایت موسسه و به صورت آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام