سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله اسکوپوس معماری و شهر سازی

انتشار 25 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

اگر علاقه ای به کارهای هنری و زیبا سازی و مستحکم سازی ساختمان ها و شهر ها دارید رشته معماری و شهر سازی مناسب ترین رشته ای است که میتوانید انتخاب کنید خوشبختانه هر دو این رشته ها تا مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری امکان ادامه تحصیل دارند.

چاپ مقاله اسکوپوس معماری و شهر سازی

رشته معماری و شهرسازی

اگر احساس میکنید که شما فردی ایده پرداز و با خلاقیت میباشید و همچنین ذوق هنر نیز دارید رشته معماری و شهر سازی مناسب شما میباشد در هر یک از این رشته ها فرد دانشجو میبایست همه تمرکز و خلاقیت و توانایی اش را به کار بگیرد تا بتواند طرح و ایده جدیدی برای شهر و ساختمان های شهر طراحی کند و در واقع بافت شهری و ساختمان ها را تبدیل به بافت جدید و مدرن کند تا هم از لحاظ استحکام و هم زیبایی در بهترین حالت باشد.این رشته در طول چند سال اخیر در کشور ما پیشرفت های زیادی کرده است و خوشبختانه در کشور ساختمان های نوساز با معماری های نوین افزایش یافته است دانشجویان و اساتید در رشته های معماری و شهر سازی در کشور های مختلف ایده ها و تحقیقات جدیدشان را در قالب مقالاتی ارائه میکنند که در اختیار همه معماران و شهر سازان در سراسر دنیا قرار بگیرد در صورتی که دسترسی به این مقالات در همه جای دنیا به صورت رایگان و با دسترسی راحت و سریع انجام شود محققین میتوانند به سادگی به آثار یکدیگر استناد کنند و از آن استفاده کنند.یکی از پایگاه های بسیار معتبری که مقالات نوشته شده در همه حوزه ها و رشته ها را در دنیا گرد آوری و رو نمایی میکند پایگاه اسکوپوس میباشد این پایگاه بزرگترین و جامع ترین و معتبر ترین منبع برای دسترسی به مقالات علمی میباشد.

پایگاه اسکوپوس

SCOPUS بزرگترين پايگاه اطلاعاتی چکيده و استنادي جهان است؛ يعنی علاوه بر چکيده مقالات، دارای فهرست منابع هر مقاله نيز بوده و بدين ترتيب امکان محاسبه تعداد استنادات به هر مقاله را فراهم می کند. از اين رو می توان دريافت هر مقاله در اين مجموعه، تاکنون چند بار توسط ساير مقالات مورد استناد قرار گرفته است که اين خود شاخصی برای تعيين کيفيت مقاله ميشود. همچنين مؤثرترين کشورها، نشريات، مؤسسات علمی، آثار و دانشمندان از اين طريق مشخص ميشوند. اسکوپوس اواخر سال 2004 از سوی الزوير (ناشر هلندی) راه اندازی شد. اين پايگاه با همکاری 21 مؤسسه از سراسر جهان ارائه شده و به سرعت رقيب جدی موسسه اطلاعات علمی شد که قريب 50 سال پيشرو نمايه های استنادی در جهان بود اين پايگاه روزانه آپديت ميشود.

در این پایگاه می‌توان در یادکردها به جلو و عقب رفت یعنی مقاله به چه منابعی ارجاع داده یا چه مقالاتی به این مقاله ارجاع داده‌اند. همچنین از آنجا که این پایگاه بین رشته‌ای است می‌توان در این زنجیره یادکردها به مقالاتی که خارج از رشته محقق است نیز رفت.

دانشجویان و اساتید در رشته معماری و شهر سازی در صورتی که نیاز به چاپ مقاله در مجلات معتبر پابمد داشته باشید میتوانید از طریق موسسه سینا اقدام فرمایید در موسسه سینا همه مراحل آماده سازی مقالات جهت سابمیت به مجلات معتبر پایگاه اسکوپوس در عرض کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام میشود.

تصویر

خدمات موسسه سینا برای چاپ مقاله در اسکوپوس
  • ترجمه تخصصی و Native مقاله جهت چاپ در مجله های اسکوپوس
  • ویراستاری ادبی مقاله قبل از ارسال به ژورنالهای نمایه شده در پایگاه Scopus
  •  انتخاب مجله تخصصی اسکوپوس با توجه به رشته متقاضی و مورد قبول وزارت علوم، دانشگاه آزاد، پیام نور، وزارت بهداشت
  • قالب گذاری مقاله در مجلات نمایه شده در ژورنال های گروه اسکوپوس وابسته به Elsevier
  • ثابمیت مقاله به مجلات گروه Scopus
  •  انجام کلیه مکاتبات لازم بر اساس که منجر به پذیرش سریع مقاله در مجلات و ژورنال های پایگاه Scopus وزارت علوم خواهد شد
  •  پیگیری چاپ فوری مقاله اسکوپس، چاپ تضمینی مقاله از مجله Scopus مورد نظر در سریعترین زمان ممکن

راههای ارتباطی جهت پیگیری سفارش و کسب اطلاعات دقیق از هزینه ها و نحوه پذیرش و چاپ مقاله در مجلات اسکوپوس میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش به صورت آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام