سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله بدون هزینه

انتشار 21 اسفند 1398
مطالعه 4 دقیقه

چاپ مقالات حاصل از نتایج تحقیق در ژورنالهای معتبر سنگ محکی برای سنجش و ارزیابی درجه اعتبار تحقیقات انجام شده است. این مسئله در دانشگاهها و مراکز علمی ایران نیز در کانون توجه قرار داشته و امتیازات پژوهشی خاصی برای آن در نظر گرفته شده است.

چاپ مقاله بدون هزینه

چاپ مقالات حاصل از نتایج تحقیق در ژورنالهای معتبر سنگ محکی برای سنجش و ارزیابی درجه اعتبار تحقیقات انجام شده است. این مسئله در دانشگاهها و مراکز علمی ایران نیز در کانون توجه قرار داشته و امتیازات پژوهشی خاصی برای آن در نظر گرفته شده است. به همین دلیل دانشجویان در دوره های تحصیلات تکمیلی همواره دغدغه نوشتن مقاله و چاپ آن در ژورنال های معتبر خصوصا مجلات ISI را دارند.

دانشجویانی که دارای مقالات علمی هستند، شانس بالاتری برای دریافت پذیرش در مقاطع بالای تحصیلی به ویژه در مصاحبه مقطع دکتری دارند. موفقیت در چاپ مقالات علمی یکی از فاکتور های تعیین کننده در ارزیابی فعالیت های تحقیقاتی و طرح های پژوهشی معتبر و درواقع جزء اجتناب ناپذیر پروسه تحصیل در مقاطع دانشگاهی به شمار می آید و نشان‌ دهنده‌ی علاقه‌ی دانشجو به انجام کار تحقیقاتی و میزان جدیت او در انجام آن می‌باشد. از این رو بسیاری از افراد برای ارتقای رزومه تحصیلی و کاری خود اقدام به چاپ مقاله ISI کنند که معمولا توسط دانشجویان و اساتید دانشگاهی به منظور ارتقای رزومه ی علمی صورت میگیرد.

از آنجایی که چاپ مقاله در چنین مجلاتی معمولا هزینه های بالایی دارد و پرداخت آن از عهده برخی افراد خصوصا قشر دانشجو خارج است، موسسه سینا با بررسی مقالات ارسالی شما از لحاظ محتوا و بار علمی میتواند مجلاتی را که چاپ مقاله در آنها هزینه ای ندارد یا همان مجلات ایمپکتدار jcr به شما معرفی کند. هرچند پروسه چاپ مقاله در این مجلات بدلیل اعتبار بالای آن سخت و دشوار است اما کارشناسان موسسه سینا با سابقه چندین ساله در ارسال مقالات و دریافت پذیرش آنها از معتبرترین مجلات دنیا این امر را برای شما میسر میکنند. 

مجلات رایگان برای چاپ مقاله کدامها هستند؟

مجلات ISI بر دو نوع هستند: مجلات ایمپکتدار JCR و مجلات بدون ایمپکت ISI LISTED. چاپ مقاله در مجلات ایمپکتدار که معتبرترین مجلات هستند رایگان بوده و امتیاز پژوهشی بیشتری را به خود اختصاص می دهند و به همین دلیل چاپ مقاله در این مجلات بسیار دشوار و سخت می باشد و مقاله شما باید از نظر محتوایی یک مقاله پربار و غنی باشد. داوری این مجلات بسیار سخت است و نسبت به مجلات بدون ایمپکت زمان بیشتری برای پروسه داوری لازم دارند.

مجلات JCR مثل مجلات علمی پژوهشی داخلی، مجلات غیر تضمینی هستند که معتبر و مورد تائید وزارت علوم و دانشگاهها می باشند و به لحاظ داشتن اعتبار بالا بصورت تضمینی با هیچ موسسه ای قرارداد نمی بندند و عمده داوری خود را روی بار علمی و محتوای مقاله ارسالی متمرکز میکنند. بطور معمول زمان داوری و پذیرش مقاله ISI در مجلات ایمپکت دار ۴ تا ۹ هفته می باشد ولی این زمان می تواند کوتاهتر و یا طولانی تر نیز بشود.

این مجلات هزینه ای برای چاپ دریافت نمی کنند در مقابل مقاله ای با کیفیت بالا را طلب میکنند. بنابراین بهتر است قبل از انتخاب مجله، آن را به طور کامل بررسی کنید. مقالات چاپ شده و موجود در ارشیو مجله را مطالعه کرده و با مقاله خود مقایسه کنید. توجه داشته باشید که مجلاتی وجود دارند که هر چند ایندکس ISI دارند ولی ارزش و اعتبار کافی ندارند و لذا در صورت عدم اطلاع از نحوه اعتبارسنجی مجله، ممکن است با انتخاب مجله بدون اعتبار، نتیجه زحمات یک محقق از بین برود. به همین جهت توصیه ما به شما کمک گرفتن از کادر متخصص و باتجربه موسسه سینا در این کار است تا بتوانید این پروسه را بی هیچ کم و کاستی طی کرده و شاهد به بار نشستن نتیجه زحمات و پژوهشهای خود باشید.

خدمات موسسه سینا در حوزه چاپ مقاله در مجلات JCR

همانطور که اشاره شد مجلات JCR به دلیل تخصصی بودن، داوری سختی دارند و هر مقاله ای را با هر موضوعی پذیرش نمی کنند، مقالاتی که در حیطه ی تخصصی مجله هستند را مورد بررسی و داوری قرار می دهند و چاپ مقاله در این مجلات رایگان می باشد. شما در موسسه سینا با پرداخت مبلغ کمی برای سابمیت و فرمت بندی مقاله شما در چارچوب مجله موردنظر می توانید اقدام به چاپ مقاله در یکی از مجلات JCR کنید. خدمات موسسه سینا در راستای آسان سازی فرایند های مربوط به نگارش و چاپ مقالات علمی برای شما پژوهشگران عزیز میباشد. برای سفارش به روش زیر عمل کنید:

1- ارسال درخواست خود به ادرس ایمیل pub.sina@gmail.com

2- ارسال عنوان مقاله و رشته تحصیلی خود به موسسه جهت معرفی مجلات در اسکوپ مقاله تان

3- بررسی مقاله و پیشنهاد مجلات معتبر مرتبط با مقاله

4- انتخاب یکی از مجلات پیشنهادی توسط شما

5- فرمت بندی در ساختار وچارچوب مجله درخواستی

6- ارسال مقاله به مجله 

7- داوری مقاله

8- دریافت نامه پذیرش

9- چاپ مقاله

بیشتر بخوانید:

امتیازات پژوهشی چاپ مقاله در مجلات ایمپکت دار

فرق مجلات ایمپکت دار و بدون ایمپکت در چیست؟

مراحل چاپ مقاله JCR

مزایای چاپ مقاله JCR برای اساتید و دانشجویان

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام