سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله ای اس ای در کمترین زمان

انتشار 21 اسفند 1398
مطالعه 3 دقیقه

یکی از فاکتورهای مهم در انجام فعالیتهای پژوهشی و تحقیقاتی، زمان است. به همین دلیل لازمه چنین فعالیتهایی برنامه ریزی درست برای دستیابی به هدف تعیین شده در محدوده زمانی مشخص است.

چاپ مقاله ای اس ای در کمترین زمان

یکی از فاکتورهای مهم در انجام فعالیتهای پژوهشی و تحقیقاتی، زمان است. به همین دلیل لازمه چنین فعالیتهایی برنامه ریزی درست برای دستیابی به هدف تعیین شده در محدوده زمانی مشخص است.

اگر دانشجو یا محقق باشید، حتما در شرایطی قرار گرفته اید که ملزم به تحویل پروژه یا نتیجه مطالعات پژوهشی خود در زمان مقرر باشید. در چنین شرایطی چنانچه خواهان ارتقاء سطح علمی و کسب مقبولیت و اعتبار در مجامع علمی در زمینه پژوهشی و تحقیقاتی خود نیز باشید، قطع به یقین، تایید فعالیتهای علمی شما در سطح جهانی  یک فاکتور طلایی برای رسیدن به این هدف است.

به همین دلیل بسیاری از دانشجویان، اساتید و محققین علاقمند به ارسال و چاپ مقالات خود در ژورنالهای معتبر بین المللی خصوصا ISI هستند. از آنجایی که در برخی موارد برای این افراد محدودیتهای زمانی وجود دارد، لذا سعی در طی این پروسه در کمترین زمان ممکن دارند. در چنین موقعیتی، کمک گرفتن از افراد کاردان به کار سرعت میبخشد. گروهی از این افراد کاردان و خبره در این حوزه در موسسه سینا آماده ارائه خدمت به شما عزیزان هستند. موسسه سینا به جهت تجربه و سابقه کاری خود در این دست از فعالیتهای علمی، بالاترین اطمینان را در خصوص سرعت کار توام با کیفیت به جامعه علمی مخاطب خود ارائه میدهد. کارشناسان و متخصصان با تجربه این موسسه با اشراف کامل بر مراحل چاپ مقالات ISI، نحوه داوری و فرمت مورد پذیرش مجلات ISI علاوه بر همراهی در کلیه مراحل ارسال و پذیرش و چاپ مقاله، برای سرعت بخشیدن به این پروسه نیز با تمام قوا برای شما تلاش خواهند کرد.

برای شروع کار، بایستی فرمت و ساختار مورد قبول برای مجلات ISI را حتما در نظر بگیرید. چینش محتوا، چکیده نویسی، بخش بندی، نحوه وارد کردن جداول، تصاویر و نمودارها در متن مقاله و مواردی از این قبیل جزو نکاتی هستند که اگر از ابتدای نگارش مقاله مراعات شوند زمان کمتری برای اصلاح از شما میگیرند. ضمن اینکه کارشناسان موسسه سینا نیز در اصلاح محتوا و ساختار مقاله و ارائه خدماتی از قبیل پارافریز، ویرایش و ... همراه شما خواهند بود. 

برای سرعت بخشیدن به روند چاپ مقاله بایستی نهایت دقت را در انتخاب مجله ISI به خرج دهید. هرچه محتوای مقاله شما به اسکوپ مجله مورد نظر نزدیکتر باشد، احتمال پذیرش آن نیز به مراتب بالاتر خواهد بود. نکته دیگر اینکه ضمن در نظر گرفتن همخوانی زمینه علمی مجله با محتوای مقاله و اعتبار مجله، از بررسی بازه زمانی ارسال تا بررسی مقاله در مجله مورد نظر  نیز غافل نشوید. هر چه این بازه زمانی کوتاهتر باشد، سرعت پذیرش و چاپ مقاله شما نیز بالاتر خواهد بود. یکی از خدمات موسسه سینا که توسط کارشناسان ارائه میشود، بررسی مجلات معتبر و معرفی مجله مناسب با موضوع مقاله شماست. اگر هم این بررسی را خودتان انجام داده باشید، مشاوره های لازم برای انتخاب مناسب ترین مجله از بین مجلات پیشنهادی شما توس کارشناسان موسسه ارائه میشود. 

پس از طی این مراحل، نوبت به ارسال مقاله میرسد. اگر در خصوص نحوه سابمیت مقاله خود به مجله مورد نظر اطلاعات کافی ندارید، این کار را به کارشناسان ما بسپارید. چرا که با تجربه ای که در این زمینه دارند، سابمیت مقاله شما را دقیقا طبق فرمت و روال درخواستی مجله انجام خواهند داد و تا مرحله دریافت پذیرش مقاله از مجله پیگیری های لازم از سوی موسسه صورت خواهد گرفت. البته در عین حال خود شما نیز میتوانید با نام کاربری و رمز عبوری که در اختیارتان قرار میگیرد، به سایت مجله مورد نظر سر بزنید و از روند بررسی مقاله اطلاع پیدا کنید. حتی امکان مکاتبه و تبادل نظر با مسئولین مجله نیز برای شما وجود دارد. با اینکار هم از اصولی بودن روند ارسال و بررسی مقاله مطمئن میشوید و هم در صورت ارسال درخواستهای تجدیدنظر و ویرایش از سوی ویراستاران و مسئولین مجله، میتوانید در اسرع وقت یا شخصا اقدام به تصحیح موارد خواسته شده کنید و یا از ویراستاران موسسه سینا کمک بخواهید.

موسسه سینا با ارائه خدمات مربوط به حوزه چاپ مقاله شامل سابمیت، اکسپت، ارائه مشاوره برای انتخاب مجلات معتبر، ترجمه تخصصی مقالات، ویرایشهای فنی و تخصصی، استخراج مقاله از پایان نامه و پارافریز مقالات همواره با نهایت توان در کنار جامعه علمی کشورمان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

چاپ مقاله در موسسه سینا

معرفی مجلات مرتبط و متناسب با مقاله

چاپ تضمینی مقاله ISI

راهنمای چاپ مقاله در مجلات بین المللی

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام