سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله در رشته روانشناسی

انتشار 25 فروردین 1397
مطالعه 2 دقیقه

علم روانشناسی یک علم اجتماعی به شمار می‌رود و با تحقیقات گسترده خود به مطالعه رفتار و فرآیندهای ذهن انسان می‌پردازد و یکی از رشته های مطرح در زمینه فعالیت های پژوهشی و چاپ مقاله است.

چاپ مقاله در رشته روانشناسی

چاپ مقاله در رشته روانشناسی

روانشناسی از شاخه‌های علوم انسانی و علمی کاربردی می‌باشد که با تحقیقات گسترده، رفتار و فرآیندهای ذهن انسان را مطالعه می‌کند. رشته روانشناسی از جمله رشته‌های دانشگاهی است که بعنوان علم اجتماعی نیز شناخته شده است و با ایجاد اصول کلی و تحقیق بر روی موارد خاص، بدنبال درک افراد و گروه‌ها می‌باشد.

با توجه به اینکه علم روانشناسی با موضوعاتی از قبیل فلسفه، جامعه‌شناسی، زیست‌شناسی و انسان‌شناسی ارتباط نزدیکی دارد، بنابراین شاخه‌های مختلفی از این رشته بطور مستمر در حال شکل‌گیری هستند. ریشه این رشته به 400-500 سال قبل از میلاد مسیح و یونان باستان برمی‌گردد، اما این علم یک علم جدید شناخته شده است که طی 150 سال اخیر بدلیل دید مثبت مردم نسبت به آن، پیشرفت زیادی کرده است.

شاخه‌های تخصصی این رشته بسیار زیاد است. بطوریکه در کشور آمریکا این تعداد به بیش از 30 مورد می‌رسد. اما شاخه روانشناسی بالینی نسبت به سایر شاخه‌ها از پیشرفت بیشتری برخوردار بوده است و تعداد محققان زیادی را به سمت خود کشانده است. از جمله گرایش‌های این رشته می‌توان به زیست‌روان‌شناسی، روانشناسی کودکان استثنایی، روان شناسی رشد، روان شناسی اجتماعی، روان شناسی صنعتی- سازمانی، روان شناسی قانونی و ...اشاره کرد.

با توجه به اینکه رشته روانشناسی بخصوص گرایش بالینی آن، رشد چشمگیری در زمینه تحقیقات و پژوهش داشته است، لذا تمایل پژوهشگران این رشته برای نشر دستاوردهای خود در قالب مقاله افزایش یافته است. چاپ مقاله یکی از بهترین روش‌های نشر دستاوردهای تحقیقات پژوهشگران به‌شمار می‌رود که می‌تواند ارزش یک پژوهش علمی را در جهان گسترش دهد. درواقع ارزش هر تحقیقی با آگاهی دادن به مردم و استفاده محققان دیگر از آن ارزیابی می‌شود.

چاپ مقاله در رشته روانشناسی در مجلات معتبر مانند سایر رشته‌ها برای دانشجویان، اساتید و محققان این رشته بسیار اهمیت دارد. زیرا علاوه بر اینکه رزومه علمی این افراد را تقویت می‌کند، مزایای زیادی از جمله ارتقاء رتبه علمی و رتبه شغلی، اخذ 2 نمره پایان‌نامه توسط دانشجویان و ... را برای آنها بدنبال خواهد داشت. اما اصلی‌ترین مسئله در چاپ مقاله، انتخاب یک مجله معتبر است. چون با توجه به افزایش تمایل افراد برای چاپ مقالات خود، تعداد مجلات معتبر نیز افزایش یافته است. همچنین در این بین مجلات تقلبی بسیاری نیز وجود دارند که در مسیر محققین جوان قرار میگیرند و با اخاذی از آنها، زحمات چندین ماهه آنها را به هدر می دهند. بنابراین انتخاب یک مجله معتبر و متناسب با موضوع مقاله برای چاپ، بسیار حائز اهمیت است.

در همین راستا مؤسسه سینا با ارائه خدمات ذیل برای پژوهشگران بخصوص د انشجویا و اساتید رشته روانشناسی، آنها را در امر چاپ مقاله یاری می رساند:

  • معرفی مجلات و نشریات معتبر که در حوزه تخصصی روانشناسی فعالیت می‌کنند.
  • ویرایش مقاله از نظر گرامر و قالب‌بندی آن متناسب با قالب مجله
  • ترجمه فوق تخصصی مقاله از فارسی به انگلیسی
  • اخذ پذیرش مقاله در مجلات و نشریات معتبر در کوتاه‌ترین زمان

شما پژوهشگران عزیز می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

ارتباط با مؤسسه سینا:

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pup.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام