سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله در رشته‌های هنر

انتشار 29 فروردین 1397
مطالعه 2 دقیقه

چاپ مقاله رشته‌های هنر در مجلات معتبر که در دانشگاه طرفداران خاص خود را دارند، بسیار اهمیت دارد. اعتبار مجله‌ای که مقاله در آن چاپ شده است، میزان اعتبار مقاله را بالا می‌برد.

چاپ مقاله در رشته‌های هنر

چاپ مقاله در رشته‌های هنر

هنر نسخه‌برداری از طبیعت و وسیله‌ای برای پالایش و اعتلای روح آدمی است. اما در حالت کلی هنر تعریف خاصی ندارد و نمی‌توان معیار مشخصی برای آن در نظر گرفت. به همین دلیل متفکران بر این باورند که اگر چیزی بخواهد یک اثر هنری شناخته شود، ویژگی یا ویژگی‌های خاصی وجود ندارد که در آن اثر قابل مشاهده باشد. در واقع شأن خاصی موجود است که عالم هنر برای آن اثر قائل می‌شود.

 هر اثر هنری برای خلق شدن نیاز به یک هنرمند دارد. هنرمند علاوه بر منابع زمینی و ارتباط حسی و تعامل با آن‌ها، به منبع دیگری از کمال و فهم متصل است که باعث می‌شود یک هنرمند با سایر انسان‌ها متمایز باشد.

هنر یکی از رشته‌های دانشگاهی است که طرفداران خاص خود را دارد و شامل رشته‌های مختلفی از جمله طراحی صنعتی، طراحی پارچه و لباس، عکاسی، موزه‌داری، نقاشی، نمایش، سینما، هنرهای تجسمی، صنایع دستی و ... می‌باشد.

دانشجویان این رشته نیز مانند دانشجویان سایر رشته‌ها به جهات مختلفی به چاپ مقاله اقدام می‌کنند تا از این طریق علاوه بر انتشار دستاوردهای خود و قرار دادن آن‌ها در اختیار سایرین، از مزایای چاپ مقاله نیز بهره‌مند شوند. اما اخذ پذیرش مقاله از سوی مجله به سادگی صورت نمی‌گیرد. نگارش اصولی مقاله و تنظیم آن در قالب درخواستی مجله مورد نظر و از همه مهم‌تر انتخاب مجله معتبر و متناسب با موضوع مقاله از جمله مواردی است که در پذیرش مقاله تأثیرگذار است.

در واقع ملاک ارزشیابی تحقیقات علمی، مجله‌ای است که مقاله در آن به چاپ رسیده است. از آنجاییکه اعتبار مجلاتی که در سراسر دنیا به چاپ مقالات می‌پردازند یکسان نیست، لذا انتخاب مجله معتبر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. لذا دانشجویان رشته‌های هنر برای اینکه در رشته تخصصی خود مقاله‌ای را در مجلات معتبر به چاپ برسانند، پس از نگارش و تنظیم مقاله، باید مجله‌ای را انتخاب کنند که علاوه بر معتبر بودن، در حوزه موضوع مقاله نیز فعالیت داشته باشد. مؤسسه سینا در این جهت با ارائه خدماتی به دانشجویان کمک می‌کند.

از طرفی چون مجلات ISI یکی از معتبرترین مجلاتی است که مقالات علمی رشته‌های مختلف را چاپ می‌کند، لذا مؤسسه سینا لیستی از مجلات ISI را که در رشته‌های هنر فعالیت می‌کنند را ارائه می‌دهد. رشته‌های هنر و برخی از رشته‌های علوم انسانی، رشته‌هایی هستند که در پایگاه ISI بصورت نمایه Arts & Humanities Citation Index شاخته شده‌اند. این مجموعه به محققان، دانشمندان، دانشجویان و اساتید کمک می‌کند تا دسترسی سریعی به اطلاعات بیوگرافی و ارجاعات به مقالات مجلات در گروه هنر و علوم انسانی داشته باشند. مجلاتی که در این پایگاه نمایه شده‌اند، ضریب تأثیر ندارند. اما اگر مجله‌ای در دسته Arts & Humanities Citation Index قرار داشته باشد و همزمان در دسته Social Sciences Citation Index و یا Science Citation Index Expanded نیز نمایه شده باشد می‌تواند ضریب تأثیر اخذ نماید.

لیست مجلات ISI معتبر  Arts & Humanities Citation Index

خدمات ارائه شده توسط مؤسسه سینا جهت چاپ مقاله در رشته های علوم انسانی و هنر :

1-معرفی مجلاتی که مورد تأیید وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد هستند.

2-معرفی مجلات متناسب با رشته تحصیلی و موضوع مقاله

3-اخذ پذیرش مقاله در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه

4-ارسال نامه اکسپت به نویسندگان پس از اخذ پذیرش

5-تنظیم مقاله در قالب درخواستی مجله

6-ویراش مقاله از نظر گرامری

7-ترجمه مقالات فارسی توسط مترجمین متخصص

ارتباط با مؤسسه سینا:

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pup.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام