سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله ISI علوم دامی

انتشار 8 خرداد 1397
مطالعه 2 دقیقه

اکسپت و چاپ تضمینی مقالات رشته علوم دامی و گرایش های آن در مجلات معتبر ISI , ISC ,SCOPUS در کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان موسسه سینا انجام می گیرد.

چاپ مقاله ISI علوم دامی

 معرفی رشته علوم دامی

 این رشته در گذشته با عنوان دامپروری شناخته میشد که یکی از گرایشات گروه کشاورزی است که در زمینه پرورش حیوانات اهلی (دام و طیور ماهی و زنبور عسل و...) می باشد. علاوه بر آن، موضوعات دیگری نظیر مطالعه و بررسی زمینه های فیزیولوژی، تغذیه و اصلاح نژاد دام در این رشته مورد توجه قرار می گیرد. هدف این رشته، بالا بردن تولید اقتصادی با رعایت جنبه های اصول بهداشت و مدیریت در پرورش دام و نگهداری محصولات مربوطه، نیل به خودکفایی در تهیه پروتئین حیوانی مورد نیاز کشور، تولید الیاف دامی ،تولید پوست برای انواع چرم ، تولید انرژی برای کارهای کشاورزی و حمل و نقل و استفاده های تفریحی مانند اسب سواری است. از مهمترین توانمندیهای دانش آموختگان این رشته می توان به آشنایی با مهارت های لازم در زمینه تولید و پرورش حیوان، امنیت محصولات غذایی، تغییر روشهای قدیمی و تلفیق تئوری و عملی مهارتهای صنعتی اشاره کرد.

چاپ مقاله isi در رشته علوم دامی

داوطلبان فارغ التحصیل هر رشته باید متناسب با رشته تحصیلی خود موضوع پژوهشی انتخاب کرده و نتایج کار خود را در قالب مقاله در مجلات علمی به چاپ برسانند تا بتوانند رزومه پژوهشی خود را برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری و یا اخد بورسیه تحصیلی، تقویت نمایند. ارائه مقاله isi یا دیگر مقالات معتبر یک اتفاق بسیار مهم و روشن در رزومه افراد است که با آن میتوانند در مقاطع عالیه ادامه تحصیل دهند و یا جذب سازمان های دولتی شوند. مزایای چاپ مقاله برای دانشجویان و اساتید بسیار زیاد است و از طرفی موجب پیشرفت و رواج علم در سطح کشور و ارتقاء علمی کشور میگردد. 

چاپ مقاله ISI در موسسه سینا

موسسه علمی پژوهشی سینا با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی  و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است.
 موسسه سینا، در ابتدا هیچ پولی برای ارائه مقالات برای مجلات تضمینی دریافت نخواهد شد. پس از مشخص شدن نتایج داوری، اگر مقاله پذیرفته شود، هزینه چاپ از مشتری دریافت خواهد شد و اقدامات لازم برای چاپ از طریق موسسه پی گیری و طی خواهد شد .

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله در موسسه سینا :

  • گام اول: ارسال درخواست خود به آدرس ایمیل  pub.sina@gmail.com
  • گام دوم: بررسی درخواست شما و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر برای بررسی توسط کارشناسان
  • گام سوم: معرفی مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما
  • گام چهارم: تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما
  • گام پنجم: ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری
  • گام ششم: پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسبت به ایمیل نویسندگان مقاله)

 سه اصل بنیادین موسسه سینا صداقت، دقت و سرعت می باشد که این سه، امتیازات ویژه این موسسه نسبت به موسسات دیگر می باشد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام