سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله ISI حسابداری

انتشار 6 خرداد 1397
مطالعه 2 دقیقه

اکسپت و چاپ تضمینی مقالات رشته حسابداری و گرایش های آن در مجلات معتبر ISI , ISC ,SCOPUS , مجلات مورد تایید وزارت علوم، علمی پژوهشی داخلی و کنفرانس ها و همایش ها و کنگره ها در کمترین زمان ممکن انجام می گیرد.

چاپ مقاله ISI حسابداری

معرفی رشته حسابداری

رشته حسابداری یکی از رشته های پر کاربرد گروه علوم انسانی است که در آن فرآيند جمع آوري، طبقه بندي، ثبت، خلاصه کردن اطلاعات و تهيه گزارشهاي مالي و صورتهاي حسابداري در شکل ها و مدلهاي خاص انجام مي گيرد. تا افراد ذي نفع درون سازماني مثل مديران سازمان و يا برون سازماني مثل بانک ها، مجتمع عمومي سازمان مورد نظر و يا مقامات مالياتي بتوانند از اين اطلاعات استفاده کنند. به همين دليل فردي که تحصيلات دانشگاهي ندارد، و بطور تجربی حسابداری را یاد گرفته است نمی تواند یک حسابدار ماهری باشد. چرا که گزارش هاي اين دسته از افراد مطابق استاندارد نيست و پردازش کافي نمي شود.. براي مثال يک حسابدار تجربي نمي تواند بين دارايي کوتاه مدت و بلند مدت تفاوت قائل شود و يا نمي داند که چگونه بايد معاملات ارزي را در دفاتر ثبت کرد. از سوي ديگر يک حسابدار متخصص، در آينده مي تواند مدير مالي يک سازمان يا شرکت گردد يعني مي تواند به مديريت يک شرکت ايده بدهد که منابع موجودش را در چه راههايي سرمايه گذاري نمايد تا استفاده بهينه کند و يا اگر شرکت به منابع مالي جديد نياز داشت يک مدير مالي بر اساس دانش آکادميک خود مي تواند بگويد که از چه طريقي بايد تامين مالي کرد. و مجموع اين فعاليت ها خارج از توانايي يک حسابدار تجربي است.

اکسپت و چاپ تضمینی مقاله در رشته حسابداری

اکسپت و چاپ تضمینی مقاله در رشته حسابداری و گرایش های مختلف آن در مجلات معتبر بین المللی ISI,ISC,SCOPUS و علمی پژوهشی داخلی و خارجی در کمترین زمان ممکن در موسسه سینا انجام میگیرد.  به منظور انتشار و چاپ مقالات دانشجویان، محققین و اعضاء هیأت علمی در سطح ملی و بین المللی در حوزه حسابداری و اشتراک گذاری نتایج و دستاوردهای تحقیقات و پژوهشهای محققین و نیز معرفی پیشرفتهای عمده در زمینه حسابداری و موضوعات وابسته به آن در جهان، مجلات معتبر زیادی در جهان وجود دارد که موسسه سینا شما را در این زمینه همراهی و مشاوره ارائه میدهد.

مزایای موسسه سینا در اکسپت مقاله در رشته حسابداری

  • معرفی مجلات مورد تایید وزارت علوم، وزارت بهداشت، و دانشگاه آزاد 
  • عدم معرفی و انتشار مقالات در مجلات دانشگاهی و وزارت علوم
  • معرفی یک مجله در زمینه مقاله شما
  • مجله در کوتاهترین زمان روند کاری را طی نماید
  • مجله Magazine بعد از پذیرش به محققان فرستاده می شود و پس از دریافت Express می توانند مجله را بپذیرند.
  • ترجمه تخصصی از مقاله شما حداقل توسط متخصصان و کارشناسان ما انجام می شود.
  • ویرایش مقالات ترجمه شده از لحاظ دستوری، ساختاری
  • مقاله خود را طبق اصول ساختار مجله آماده کنید

موسسه علمی پژوهشی سینا با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی  و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است. موسسه سینا حاصل تلاش پژوهشگران و محققین برای چاپ مقالات ارزشمند خود در مجلات مورد تایید وزارت علوم را هموار می سازد و خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره را ارائه میدهند تا پژوهشگران بتوانند مقالات خود را در مجلات مورد تایید وزارت علوم چاپ کنند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام