سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله ISI صنایع غذایی

انتشار 7 خرداد 1397
مطالعه 2 دقیقه

اگر خواهان چاپ مقاله ی ISI خود در یکی از ژورنالهای معتبر هستید، این مقاله را با دقت مطالعه کنید. در این مقاله، چاپ مقاله ISI در رشته صنایع غذایی را مورد بررسی قرار میدهیم.

چاپ مقاله ISI صنایع غذایی

معرفی رشته صنایع غذایی

نیاز روزافزون جامعه به غذا و رشد بیش از حد جمعیت و کاهش عرضه مواد غذایی یکی از مهمترین مسائل است که توجه دولتمردان، متفکران و محققان را جلب کرده است. در این راستا ضرورت استفاده بهینه از منابع غذایی موجود و استفاده از روش مطلوب حفظ و جلوگیری از آلودگی محصولات زراعی، تهیه مواد غذایی جدید، بسته بندی مناسب برای حفظ و بهبود کیفیت محصولات و غیره، ویژه است.
علاوه بر این، رشد و توسعه جوامع و پیشرفت علم و صنعت منجر به ظهور عادت ها و سبک های غذایی مدرن شده است، به طوری که نیاز به انواع محصولات و ظهور محصولات غذایی و کمک های غذایی جدید به صورت روزانه بیشتر از قبل احساس می شود. به همین علت، ارتباط مستقیم صنایع غذایی با سلامت مردم و توجه ویژه دولت و مردم به کمیت و کیفیت غذا باعث ایجاد کارخانه های جدید صنایع غذایی شده است.

فارغ التحصیل علوم غذایی می توانند با توانایی های فردی و علمی خود قادر به انجام مسئولیت های مختلف مانند مسئولیت فنی آزمایشگاهی، تحقیق برای بهبود کیفیت محصولات غذایی، تولید محصولات جدید ، افزایش تولید، کاهش ضایعات، بسته بندی و ارائه مشاوره علمی به واحدهای تولید و فعالیت های دیگر می باشند. بدیهی است، متخصصان با ارائه راهکارهایی در زمینه کاهش زباله های کشاورزی با تبدیل آنها به مواد غذایی مطلوب جلوگیری از هدر رفتن سرمایه ملی جلوگیری می کنند. به طور کلی، مراکز فعالیت فارغ التحصیلان این رشته شامل:

  • کارخانجات تولید مواد غذایی به عنوان کنترل کیفی (QC) 
  • استاد دانشگاه در آن رشته و عضویت در هیئت علمی (اگر شما امتحان جامع Ph.D. و یک مدرک دانشگاهی)

اکسپت و چاپ مقاله ISI رشته صنایع غذایی

دانشجویان رشته صنایع غذایی که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه های مطرح یا عضویت در هیات علمی دانشگاه دارند، حداقل باید 2-3 مقاله ISI داشته باشند و با توجه به این که تعداد مقالات ارسالی به این مجلات بالاست، رقابت شدیدی بین پژوهشگران و دانشجویان برای پذیرش و چاپ مقالات وجود دارد. علاوه بر اینکه محتوای نگارشی مقاله در گرفتن پذیرش بسیار مهم است، انتخاب مجله مناسب با محتوای مقاله و معتبر بودن آن اهمیت بسزایی دارد، که موسسه سینا با سابقه طولانی فعالیت در زمینه چاپ مقالات ISI در رشته صنایع غذایی پژوهشگران و دانشجویان عزیز را یاری می نماید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام