سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله ISI تربیت بدنی

انتشار 6 خرداد 1397
مطالعه 3 دقیقه

اکسپت و چاپ تضمینی مقالات رشته تربیت بدنی و گرایش های آن در مجلات معتبر ISI , ISC ,SCOPUS, مجلات مورد تایید وزارت علوم، علمی پژوهشی داخلی و کنفرانس ها و همایش ها و کنگره ها در کمترین زمان ممکن انجام می گیرد.

چاپ مقاله ISI تربیت بدنی

معرفی رشته تربیت بدنی

تربيت بدني یکی از رشته های گروه انسانی مي باشد که به مسائل مربوط به تقويت و تربيت جسم و روان انسان می پردازد. اين رشته از يک سو مشتمل بر يکسري رشته هاي پايه ي پزشکي مي باشد تا جايي که فارغ التحصيل آن تا حد يک پزشکيار با جسم انسان آشنا مي شود و از سوي ديگر بخشي از دروس اين رشته شامل علوم تربيتي است تا دانشجوي اين رشته با تنش و واکنش انسانها آشنا شود و بتواند به عنوان يک مربي با ورزشکاران يا دانش آموزان به درستي برخورد کند. و بالاخره يک بعد دیگر اين رشته شامل علوم ورزشي مي شود. يعني دانشجو، علوم ورزشي را به صورت علمي و عملي آموزش مي بيند تا بتواند در رشته هاي مختلف ورزشي مهارت داشته باشد و همچنين توانايي تحقيق در علوم ورزشي را به دست بياورد.

مقالات ISI تربیت بدنی

تعداد مقالات زیادی در موضوعات مختلف رشته تربیت بدنی، در مجلات مختلف ISI و دیگر مجلات مرتبط با این رشته به چاپ رسیده است. اگر شما در این رشته در حال تحصیل هستید و قصد چاپ مقاله در مجلات ISI را دارید ابتدا لازم است تا با این مجلات آشنا شوید و سپس به سراغ انتخاب مجله مناسب از میان تعداد زیاد مجلات ISI بروید. مجلات آی اس آی به دو نوع تقسیم می شوند:

  1.  ISI Listed تضمینی و بدون ایمپکت :  این مجلات معتبر فاقد ضریب تاثیرند و مجلات پولی هستند. این مجلات مناسب برای مقاطع کارشناسی ارشد و مصاحبه دکتری می باشند که برای کسب 2 نمره برای پایان نامه بسیار مناسب هستند. پذیرش و چاپ مقاله در این مجلات به صورت کاملا تضمینی می باشد.
  2. JCR غیر تضمینی و ایمپکت دار : این مجلات غیر تضمینی و معتبر هستند، دارای ضریب تاثیر و مورد تایید وزارت علوم و دانشگاه ها می باشند. به همین دلیل داوری و پذیرش سختی دارند. زیرا این مجلات با هیچ موسسه ای به صورت تضمینی قرارداد نمی بندند و بخش عمده داوری بر اساس محتوا و بار علمی مقاله می باشد. فقط در صورت قابل قبول بودن مقاله از نظر داوری، ما بعنوان موسسه 20 الی 30 درصد حق رایزنی با این مجلات داریم تا بتوانیم پذیرش بگیریم که این قانون برای تمامی موسسات یکسان است. البته اگر مقاله ارسالی ضعیف باشد رایزنی موسسه در نظر گرفته نشده و مقاله رد می شود.

اگر بخش Coverage مجله جزو سه دسته زیر باشد، مجله فوق به عنوان JCR شناخته می شود، در غیر اینصورت مجلات به عنوان مجلات ISI Listed به شمار می روند.

  • Science Citation Index Expanded Source Publication
  • Arts and Humanities Citation Index Source Publication
  • Social Science Citation Index Source Publication

اکسپت و چاپ مقاله ISI تربیت بدنی

لازم به ذکر است که دانشجویان رشته تربیت بدنی که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه های مطرح یا عضویت در هیات علمی دانشگاه دارند حداقل باید یک مقاله آی اس آی داشته باشند و با توجه به این که تعداد مقالات ارسالی به این مجلات بالاست، رقابت شدیدی بین پژوهشگران و دانشجویان برای پذیرش و چاپ مقالات وجود دارد. علاوه بر اینکه محتوای نگارشی مقاله در گرفتن پذیرش بسیار مهم است، انتخاب مجله مناسب با محتوای مقاله و معتبر بودن آن اهمیت بسزایی دارد، که موسسه سینا با سابقه طولانی فعالیت در زمینه چاپ مقالات ISI در رشته تربیت بدنی پژوهشگران و دانشجویان عزیز را یاری می نماید.

طبق روال موسسه سینا، جهت ارسال مقالات برای مجلات تضمینی در ابتدا هیچ هزینه ای دریافت نمی شود. بعد از مشخص شدن نتایج داوری چنانچه مقاله پذیرش شده باشد مبلغ را از مشتری دریافت نموده و اقدامات لازم جهت اخذ نامه پذیرش نهایی از مجله صورت می گیرد. ولی چنانچه مقاله ریجکت شده باشد مجله دیگری معرفی و جایگزین می شود و هیچ هزینه ای از مشتری دریافت نمی شود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام خسته نباشید در دوران تحصیل کارشناسی ما نمیتونیم مقاله بدیم،؟
باسلام وعرض ادب خانم عزیزی گرامری برای ثبت مقاله هیچ محدودیتی نیست هرمقطعی باشیدما برای پذیرش وچاپ درخدمتتان هستیم. باسپاس
5 سال پیش
بازدیدکننده

سنا عزیزی
سلام خسته نباشید در دوران تحصیل کارشناسی ما نمیتونیم مقاله بدیم،؟
5 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام