سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله JCR

انتشار 10 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

JCR یکی از معتبرترین پایگاه های علم سنجی می باشد که ابزاری برای مقایسه مجلات ازان استفاده می شود. معتبرترین مجلات علمی، مجلاتی هستند که در JCR نمایه می شوند و با استفاده از JCR می توان مجلات را در حوزه های تخصصی، طبقه بندی کرده و شاخص های رتبه بندی آنها را مورد ارزیابی قرار داد.

چاپ مقاله JCR

بدین ترتیب اساتید و دانشجویان به راحتی می توانند مجلات رشته خود را مورد بررسی قرار دهند و از بین آنها مجله مناسب و مرتبط را برگزینند. دانستن این اطلاعات برای هر فردی که قصد چاپ مقاله ISI را در مجلات و ژورنال های نمایه شده در ISI و Web of Sciencرا دارد بسیار ضروری است و در حال حاضر شاخص ضریب تاثیرگذاری (IF) از مهمترین و اصلی ترین برای اعتبار علمی مجلات علمی محسوب می‌شود. ایمپکت فاکتور impact factor اغلب به صورت مخفف IF نشان داده می شود. ایمپکت فاکتور مجلات به صورت سالانه برای مجلاتی که در لیست مجلات تامسون رویترز قرار دارند تعیین می شود.

مقالاتی که در مجلات JCR به چاپ می رسند دارای اعتبار بیشتری برای نوسیندگان به خصوص مقاطع دکتری و اساتید وهیت علمی دانشگاه ها می باشد و پژوهشگران بیشتر به مقالاتی که در این مجلات به چاپ می رسند ارجاع می دهند و پذیرش و چاپ در این مجلات واقعا خیلی مشکل می باشد. موسسه سینا این اطمینان را به شما فرهیختگان می دهد که تنها موسسه ای می باشد که قادر به پذیرش و چاپ مقاله در مجلات JCR است. شما می توانید برای پذیرش و چاپ مقالات JCR، هر ژورنالی اعم از داخلی یا خارجی را انتخاب نمایید، به عبارتی دیگر در موسسه سینا چاپ مقاله JCR امکان پذیر می باشد.

پذیرش وچاپ مقاله در JCR درکمترین زمان ممکن

مجلات جی سی ار تنها مقالاتی را پذیرش و چاپ میکند که در اسکوپ آن مجله باشد و تخصصی همان رشته باشد. دانشجویان فارغ التحصیل از مقطع دکترا و اساتید برای ارتقاء درجه علمی نیازمند به پذیرش و چاپ مقاله در مجلات جی سی ار میباشند .موسسه سینا پس از بررسی مقاله، مجلاتی معتبر و مرتبط با رشته و زمینه تخصصی به شما معرفی می نماید تا برحسب موضوع و محتوای مقاله از لیست مجلات معرفی شده برای اخذ پذیرش و چاپ انتخاب نمایید. پس از انتخاب مجله، هزینه ای برای فرمت بندی و قالب بندی مقاله ارزشمندتان دریافت و مراحل سابمیت انجام می گیرد و کارشناسان بعد فرمت دهی مکاتبه سریع با مجله مورد تاییدتان اقدام می کنند و بعد 3 الی 4 روز گزارش سابمیت مقاله خدمتتان تقدیم خواهد شد. فرآیند اخذ پذیرش و چاپ مقالات JCR در مجلات مختلف متفاوت میباشد.

قیمت پذیرش وچاپ مقاله در JCR در موسسه سینا

موسسه سینا به شما این اطمینان را می دهد که شما کمترین مبلغ جهت اخذ پذیرش مقاله JCR و چاپ آن را خواهید پرداخت و هزینه این مجلات کلا  400.000 تومان می باشد. پس از چندین سال تجربه موفق در زمینه اخذ پذیرش و چاپ مقالات    JCR تا کنون هیچ موسسه ای به جز پذیرش مقاله سینا نتوانسته است خدمات اخذ پذیرش و چاپ مقالات JCR در نشریات معتبر را انجام دهد.

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله در موسسه سینا :

  •  گام اول: ارسال درخواست خود به آدرس ایمیل  pub.sina@gmail.com
  • گام دوم: بررسی درخواست شما و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر برای بررسی توسط کارشناسان
  •  گام سوم: معرفی مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما
  • گام چهارم: تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما
  • گام پنجم: ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری
  • گام ششم: پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسبت به ایمیل نویسندگان مقاله)

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر چاپ مقاله چقدر طول میکشد؟
سلام و عرض ادب احتراما زمان چاپ مقاله بسته به مجله متفاوت است. رشته و گرایش را از طریق تلگرام،واتساپ و ایمیل و ایتا و ... ارسال بفرمایید تا مجلات همراه با شرایط تقدیم شود هر کدام مورد تایید بود اقدام شود. با تشکر
6 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقت بخیر چاپ مقاله چقدر طول میکشد؟
6 ماه پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام