سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله روانشناسی در مجلات معتبر

انتشار 5 اردیبهشت 1397
مطالعه 6 دقیقه

به منظور انتشار و چاپ مقالات دانشجویان، محققین و اعضاء هیأت علمی در سطح ملی و بین المللی در حوزه روانشناسی و اشتراک گذاری نتایج و دستاوردهای تحقیقات و پژوهشهای محققین و نیز معرفی پیشرفتهای عمده در زمینه روانشناسی و موضوعات وابسته به آن در جهان، مجلات معتبر زیادی در جهان وجود دارد

چاپ مقاله روانشناسی در مجلات معتبر

سینا ترجمه به‌منظور گسترش و نشر علم روانشناسی نوین و در راستای همراهی محققان و پژوهشگران جوان و اساتید محترم، گامی جدی و اصولی در بخش چاپ مقالات ISI , ISC, SCOPUS و مقالات علمی پژوهشی داخلی برداشته است.

آشنایی با رشته روانشناسی

رشته روانشناسی یکی از پرطرفدارترین رشته‌های جهان است. به دلیل ماهیت رشته روانشناسی که با روان آدمی کار دارد، همیشه موردتوجه صاحبان قدرت و صنایع نظامی برای غلبه بر دشمنان بوده است و بیشتر پیشرفت‌های روانشناسی مرهون حمایت‌های مالی بخش نظامی به‌ویژه در کشور ایالات‌متحده آمریکا بوده است. علم روانشناسی علمی است که به شناخت بعد معنوی و درون انسان می‌پردازد و حوزه مطالعات آن، رفتار انسان‌ها و علل و انگیزه‌های شکل‌گیری آن و فرآیندهای ذهنی انسان است. ازآنجایی‌که انسان و ابعاد وجودی آن بسیار گسترده است، این علم نیز وسعت بسیاری دارد.دانشجویان کارشناسی رشته روانشناسی می‌کوشند تا با فرآیندهای ذهنی انسان مثل تفکر، ادراک، احساس، حافظه، هیجان، انگیزش، و هر آنچه غیر دیدنی است و رفتارهای انسانی از ساده‌ترین رفتار مثل راه رفتن و نگریستن تا پیچیده‌ترین آن‌ها، آشنا شوند. روانشناسی علمی است که می‌تواند در همه حوزه‌ها مثل حوزه‌های تحصیلی، شغلی، تربیت فرزندان، خانواده، مدیریتی، بحران‌ها، و ... فعالیت کند و به پیشگیری، آموزش و درمان آسیب‌های روانی و روحی بپردازد.

آشنایی با رشته روانشناسی

بازار کار رشته روانشناسی

فارغ‌التحصیلان کارشناسی روانشناسی می‌توانند در مراکز دولتی و خصوصی مختلف مثل سازمان بهزیستی، حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری‌ها، حوزه معاونت اجتماعی و پیشگیری نیروی انتظامی، بیمارستان‌ها، مراکز مشاوره، کلینیک‌های تخصصی، مراکز توان‌بخشی ، مهدکودک‌ها، و مدرسه‌ها مشغول به کار شوند. به‌علاوه آن‌ها می‌توانند در جایگاه مسئول منابع انسانی، برنامه‌ریزی نیروی انسانی ، مسئول تحقیق و توسعه منابع انسانی، مسئول گزینش نیروها، مسئول آموزش، و مددجو مشغول به کار شوند. همچنین اخیراً به دنبال آموزش‌های گسترده بعضی از صنایع و کارخانه‌ها و بخش‌های خصوصی برای ارائه خدمت به کارکنان و بالا بردن بهره‌وری آن‌ها اقدام به استخدام روانشناس می‌کنند. همچنین روانشناسان می‌توانند به‌طور مستقل و با داشتن سرمایه کافی مطب و کلینیک روانشناسی خود را تأسیس کنند.

گرایش های رشته روان شناسی در مقاطع ارشد و دکتری

گرایش‌های زیادی در رشته روانشناسی وجود دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

کارشناسی ارشد روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی

کارشناسی ارشد روان‌سنجی

کارشناسی ارشد روانشناسی صنعتی و سازمانی

کارشناسی ارشد روانشناسی اسلامی

کارشناسی ارشد تربیتی

روانشناسی بالینی

روانشناسی عمومی

روانشناسی سلامت

گرایش های رشته روان شناسی در مقاطع ارشد و دکتری

اهمیت چاپ مقاله روانشناسی

اهمیت چاپ مقاله روانشناسی

هدف از نوشتن مقاله و چاپ آن، به اشتراک گذاشتن یافته‌های خود با محققین دیگر است، تا آنها نیز از مقاله و یافته‌های تجربی و علمی شما استفاده کرده و فعالیت‌های پژوهشی جدیدی را انجام دهند، که ادامه‌دهنده تحقیقات شما باشد.دانشجویان رشته روانشناسی نیز مانند سایر رشته‌ها در مقطع ارشد، بعد از نوشتن پایان‌نامه برای گرفتن 2 نمره از پایان‌نامه و جهت تقویت و تکمیل رزومه خود، لازم است حتماً مقاله ISI یا SCOPUS و یا حتی علمی پژوهشی بنویسند. دانشجویان دکتری نیز برای دفاع از دکتری خود نیز به مقاله علمی پژوهشی نیاز دارند.با توجه به اینکه روزانه حجم بالای مقالات درزمینهٔ مای مختلف روانشناسی نوشته و برای مجلات ارسال می‌شود، انتخاب تعداد محدود از میان انبوهی از مقالات کار حساس و سختی خواهد بود و دقت و کارشناسی ژرفی را می‌طلبد. بنابراین مجلات مختلف تنها مقالاتی را پذیرش و چاپ می‌کنند که از هر لحاظ ( محتوای علمی، ساختاری، محتوایی، نوشتاری و ...) بی‌عیب و نقص باشد، و حرف جدیدی برای ارائه داشته باشد.

ویژگی‌های عنوان مقاله

عنوان مقاله باید به‌روز و دارای ویژگی‌های زیر باشد

ویژگی‌های عنوان مقاله

کاملاً به‌روز باشد.
به‌خوبی محتوای پژوهش را معرفی کند.
در حد امکان فاقد عبارات اختصاری باشد.
در حد امکان کوتاه و رسا باشد.
به‌صورت سؤالی عنوان نشود.
به‌گونه‌ای جذاب و جالب‌توجه نوشته شود.

انتخاب منابع مقاله‌نویسی

در نوشتن هر مقاله لازم است از منابع علمی مختلفی استفاده کنیم. هرچقدر از منابع موثق, به‌روز و زیادی استفاده کنیم, اعتبار علمی مقاله افزایش خواهد یافت. یک منبعی که می‌تواند تمامی این ویژگی‌ها را داشته باشد, پایان‌نامه/رساله یا طرح پژوهشی شماست؛ چراکه این منابع به‌طور کامل بررسی و داوری شده‌اند و از اعتبار بسزایی برخوردارند و همچنین نسبت به نگارش صفرتا صد مقاله هزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌ای خواهد داشت

انتخاب منابع مقاله‌نویسی

استانداردهای مقاله‌نویسی

تمامی مقالات علمی دارای ارکان اصلی هستند که با رعایت نکردن آنها اعتبار مقاله کاهش می‌یابد. برای اینکه مقاله خود را در مجلات معتبر به چاپ برسانید باید تمام اصول این ارکان را بدانید.

استانداردهای مقاله‌نویسی

عنوان: عنوان مقاله باید مرتبط با محتوا و جذاب باشد.
افیلیشن: اشاره به اسم و مشخصات نویسندگان دارد.
چکیده: چکیده مختصری از کل مقاله را به‌صورت ساختارند که شامل زمینه و هدف, مواد و روش, نتیجه و یافته‌ها نشان می‌دهد.
بحث و نتیجه‌گیری: به نتایج پیشین و نتایج جدیدی که در آن مقاله حاصل‌شده است را بیان می‌کند.
منابع: به‌تمامی منابعی که در نگارش مقاله از آن‌ها استفاده‌شده است ارجاع داده می‌شود و باید تمامی منابع داخل وانتهای مقاله مرتبط باهم باشند.

مراحل چاپ مقاله روانشناسی در مجلات معتبر

مراحل چاپ مقاله در مجلات داخلی و خارجی کاملاً یکسان هست تنها تفاوتی که دارند در این موضوع هست که می‌توانید مقالات داخلی را بدون ترجمه ساب میت کنید ولی مقالات خارجی باید ابتدا به‌صورت کاملاً تخصصی ترجمه شوند و سپس ساب میت شوند

استخراج :پس از نوشتن پایان‌نامه مراحل بعدی استخراج مقاله از پایان‌نامه هست . استخراج مقاله از پایان‌نامه مستلزم شناخت ساختار و اهداف هر یک هست

ترجمه مقالات :به‌صورت تخصصی در همه رشته‌ها و به‌تمامی زبان‌های دنیا هست. نوع کیفیت ترجمه طلایی،برنز ، نقره‌ای هست

ویراستاری مقالات :ازلحاظ دستور زبانی و قواعد نگارشی ویراستاری می گرد د ویرایش ظاهری نوعی از ویراستاری است که در آن به شکل و ظاهر نوشته‌ها دقت می‌شود؛ یعنی پاراگراف‌بندی‌ها، رعایت رسم‌الخط صحیح کلمات و هر آنچه انسجام ظاهری نوشته‌ها و مقالات را بهبود می‌بخشد در دسته ویرایش ظاهری قرار می‌گیرد.

پارافریز مقالات :تغییر واژه و عبارات یک متن می باشد که درواقع ادراک خود از یک متن بدون تغییر در پیام و معنای واقعی محتوا

فرمت بندی مقالات :موقع فرستادن مقاله برای ژورنال باید فرمت ژورنال رو رعایت کنید. رعایت فرمت خاص شامل نوع فونت ،سایز فونت،میزان فاصله از طرفین ،نوع نگارش صفحات ،نوع نگارش ضمایم هست

ساب میت مقاله: پس از نگارش و آماده‌سازی مقاله شما مقاله خود را جهت چاپ به یک مجله مناسب، ارسال و یا به‌اصطلاح دیگر ساب میت نمایید.

مراحل چاپ مقاله روانشناسی در مجلات معتبر

امتیازات چاپ مقاله روانشناسی در سینا ترجمه

چاپ مقاله روانشناسی در سینا ترجمه دارای امتیازاتی هست که شامل موارد زیر می باشد.

امتیازات چاپ مقاله روانشناسی در سینا ترجمه

مجلاتی را برای شما معرفی می‌کند که در لیست مورد تائید وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد قرار داشته باشد.

همچنین این مجلات در لیست سیاه هیچ وزارتی‌ قرار نداشته باشد.

مجلات متناسب با رشته تحصیلی و موضوع مقاله تان به شما معرفی می‌شود.

به دلیل رایزنی موسسه با مجلات، امکان داوری و پذیرش مقالات در زمان کوتاهی انجام می‌گیرد.

نامه کسبت معتبر بعد از اخذ پذیرش از سوی مجله برای نویسندگان مقاله ارسال می‌گردد.

درصورتی‌که مقاله شما به زبان فارسی نوشته‌شده باشد، مترجمین متخصص در آن رشته تحصیلی در سینا ترجمه می‌توانند مقاله شمارا در کوتاه‌ترین زمان ممکن ترجمه نمایند.

در صورت نیاز به ویرایش گرامری، ویراستاری انجام می‌گیرد.

مقالات شما قبل از ارسال به مجله، توسط موسسه به فرمت و قالب درخواستی مجله درمی‌آید.

سینا ترجمه

خدمات ثبت سفارش چاپ مقاله روانشناسی در سینا ترجمه

سینا ترجمه با مجلات مختلف ISI ,ISC ,SCOPUS ,PUBMED که در حیطه ی روانشناسی فعالیت دارد .شما می توانید مقاله ی خود را ارسال نمایید و سینا ترجمه با تعاملات و رایزنی های گسترده با نشریات معتبر داخلی و خارجی، امکان چاپ مقالات روانشناسی را در تمام گرایش های روانشناسی بالینی، عمومی، اجتماعی، تجربی شناختی، کاربردی، روانشناسی نوروسایکولوژِی و روانشناسی فیزیولوژیک و رشد و آزمون را فراهم می آورد

جهت ثبت سفارش چاپ مقاله روانشناسی می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و یا با کارشناسان ما از طریق تماس، ایمیل و شبکه های مجازی ( واتساپ،تلگرام و اینستاگرام) در ارتباط باشید

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

مهمترین نکته این است که موضوع تکراری نباشد و ابتدا باید از نو بودن موضوع مقاله مطمئن شد همچنین متن مقاله باید ساختاری قوی و شفاف و نگارشی صحیح داشته و رسا و شیوا باشد. نویسندگان باید در محتوای مقاله با چینش واژگان مناسب و استفاده از ترکیب نحوی و گرامری صحیح، کیفیت آن را ارتقا بخشند.

استخراج مقاله از پایان‌نامه دانشجویی راهی برای چاپ مقاله ISI ارزان است. همچنین در پذیرش دانشجو در مقاطع بالاتر و حتی در دانشگاه‌های معتبر خارج از کشور تاثیر به‌سزایی دارد.

در صورت دریافت ایمیل ریجکت مقاله بهتر است بدون ناامیدی دلایل رد شدن مقاله را بررسی کنید و اگر مصر به انتشار مقاله در همان مجله هستید، پس از اصلاح آن با سردبیر مجله مکاتبه و درخواست بررسی مجدد کنید. در غیر این صورت مقاله را برای مجله دیگری ارسال و این مسیر را تکرار کنید.

از انجایی که روزانه حجم بالای مقالات در زمینه های مختلف روانشناسی برای مجلات مختلف از جمله ISI ارسال می گردد، انتخاب تعداد محدود از میان بخش عظیمی از مقالات کار بسیار سختی است. به همین خاطر مجلات مختلف برای حل این موضوع سخت گیری هایی را در پذیرش مقالات ارائه داده اند و فقط مقالاتی پذیرش و چاپ می شوند که از هر لحاظ محتوایی و نگارشی بی عیب و نقص باشند.

گارانتی ویرایش مقالات تا زمان دریافت اکسپ مقاله است. ولی در حالت کلی گارانتی متون مختلف با توجه به حجم آنها مطابق قوانین سایت در نظر گفته می شود.



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
متقاضی چاپ مقاله در مجلات معتبر
باسلام وعرض ادب دوست عیز استدعا میشود برای معرفی مجلات معتبرجهت اقدام برای پذیرش وچاپ ،درخواستتان رابه ایمیل موسسه یا ثبت سفارش نمایید تا کارشناسان موسسه برحسب درخواست جنابعالی مجلات معرفی شود وبعد تایید مجلات برای پذیرش وچاپ اقدام نماییم. باتشکر
5 سال پیش
بازدیدکننده

عباس گل نژاد
متقاضی چاپ مقاله در مجلات معتبر
5 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام