سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله

انتشار 9 بهمن 1399
مطالعه 3 دقیقه

موسسه سینا با داشتن سابقه بالغ بر 6 سال در زمینه استخراج مقاله و اکسپت و چاپ مقاله توانسته است با همکاری با مجلات داخلی و خارجی معتبر و چاپ مقاله در زمان کوتاه رضایت دانشجویان و اساتید را کسب نماید.

چاپ مقاله

چاپ مقاله

چاپ مقاله برای دانشجویان ارشد و دکتری برای اخذ نمره پایان نامه و کسب اجازه دفاع حائز اهمیت است. همچنین داوطلبان دکتری برای اخذ امیتاز پژوهشی خود نیاز به چاپ مقاله در مجلات معتبر دارند . به علاوه چاپ مقاله برای اساتید و اعضای هیئت علمی به منظور ارتقا رزومه علمی مهم می باشد.

برای چاپ مقاله خود در مجلات معتبر داخلی و خارجی ابتدا باید با مجلات آشنایی کافی داشته باشیم ، لذا ابتدا به معرفی مجلات معتبر می پردازیم.

چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی

مجلات علمی پژوهشی داخلی دسته از مجلات علمی می باشند که چاپ مقاله در آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مجلات علمی پژوهشی داخلی مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت می باشند و چاپ مقاله در این مجلات در داخل کشور مزایای بسیار زیادی دارند. مجلات داخلی بسته به این که نمایه بین المللی دارند یا نه، مقالات فارسی و انگلیسی پذیرش و چاپ میکنند. چاپ مقاله در مجلات داخلی بین اساتید و دانشجویان دکتری طرفدار بیشتری دارد .

چاپ مقاله در مجلات خارجی iSI

موسسه تامسون رویترز که به نام موسسه ISI شناخته می شود، یکی از بزرگترین نهادهای علمی دنیا است. با توجه به اینکه مجلات نمایه شده توسط موسسه تامسون رویترز دارای اعتبار بسیار بالایی هستند، گرفتن پذیرش و چاپ مقاله در مجلات ISI امتیاز بالایی در تمامی مجامع علمی و دانشگاهی دارد. چاپ مقاله در مجلات ISI برای دفاع دانشجویان ارشد و دکتری و هم چنین برای مصاحبه دکتری و ارتقا علمی اساتید دانشگاهی حائز اهمیت بالایی می باشد.

چاپ مقاله در مجلات scopus اسکوپوس

اسکوپوس یک پایگاه استنادی است که در سال ۲۰۰۴ توسط الزویر با همکاری ۲۱ موسسه از سراسر جهان راه اندازی شد. این پایگاه چکیده ای از مقالات بیش از ۱۹ هزار ژورنال علمی را نمایه می کند. دانشجویان دکتری برای اخذ مجوز دفاع طبق شیوه نامه سال 1399 نیاز به اخذ پذیرش و چاپ مقاله در مجلات اسکوپوس دارند. لازم به ذکر می باشد که مجله ای میتواند هر دو نمایه ای اس ای و اسکوپوس را همزمان داشته باشد که چاپ مقاله در این مجلات از امتیاز بسیار بالایی برخوردار می باشد.

چاپ مقاله در سایز مجلات داخلی و خارجی

مجلات داخلی و خارجی بین المللی تنها محدود به مجلات معرفی شده نمی باشد و نمایه های دیگری هم هستند که چاپ مقاله در این مجلات نیز امتیاز هایی دارد. برای مثال می توانیم از مجلات داخلی به نمایه های مجلات علمی تخصصی و علمی ترویجی اشاره کنیم که چاپ مقاله در این مجلات نیز امتیازهای پژوهشی برای نویسنده خواهد داشت . از مجلات خارجی با درجه اعتبار بالا میتوان به مجلات پابمد pubmed ( ویژه رشته های پزشکی و زیست شناسی) و ISC آی اس سی (مجلات در پایگان نمایه استنادی جهان های اسلامی) اشاره کرد که چاپ مقاله در این مجلات بسته به نیاز نویسنده می تواند امتیازآور باشد.

چاپ مقاله در موسسه سینا

موسسه سینا با همکاری و ارتباطی که با مجلات داخلی و مجلات خارجی با نمایه بین المللی دارد میتواند روش پذیرش و چاپ مقاله در این مجلات را کاهش داده و در زمان کوتاهی پذیرش مقاله شما را از این مجلات دریافت کند. برای چاپ مقاله خود در مجلات علمی معتبر تنها کافی هست درخواست خود را از طریق ثبت سفارش آنلاین و یا ارسال ایمیل مستقیم به ایمیل موسسه و یا تماس با کارشناسان موسسه سینا مطرح نمایید تا در سریع ترین زمان نسبت به چاپ مقاله تان اقدام گردد.

موسسه سینا علاوه بر چاپ مقاله به صورت تخصصی در حیطه های استخراج مقاله از پایان نامه ، ترجمه تخصصی مقاله و چاپ کتاب نیز در خدمت اساتید و دانشجویان بزرگوار می باشد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام