سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله در ژورنال های بین المللی

انتشار 11 فروردین 1399
مطالعه 3 دقیقه

نگارش مقالات علمی و به چاپ رساندن آنها در مجلات بین المللی یکی از مهم‌ترین ابزارها و راه‌های ارتباطی میان قشرها و افراد مختلف جامعه علمی  در حوزه های گوناگون است که مزایای متنوعی نیز برای نویسندگان آنها در برخواهد داشت.

چاپ مقاله در ژورنال های بین المللی

نگارش مقالات علمی و به چاپ رساندن آنها در مجلات بین المللی یکی از مهم‌ترین ابزارها و راه‌های ارتباطی میان قشرها و افراد مختلف جامعه علمی  در حوزه های گوناگون است که مزایای متنوعی نیز برای نویسندگان آنها در برخواهد داشت از جمله برای اقدام جهت تحصیل در دانشگاه‌های خارجی وجود مقالاتی معتبر بسیار مفید خواهند بود و به تقویت رزومه افراد متقاضی، کمک شایانی می‌کنند. به طور کلی، چاپ مقاله در ژورنال‌های مختلف علمی می‌تواند نشان‌گر صلاحیت‌های نویسنده و یا نویسندگان آن باشد. این صلاحیت در بخش‌های مختلف دنیای حرفه‌ای مانند یافتن شغل، پیدا کردن سرمایه‌گذار برای پیشبرد پروژه و دریافت رأی مثبت اساتید و دانشگاه‌های داخلی و خارجی برای پذیرش در مقاطع بالاتر تحصیلی مفید خواهد بود. ارسال مقالات به ژورنالهای خارجی فرایند مختص خود را دارند که بایستی قبل از اقدام به ارسال به اندازه کافی با این مبحث آشنا باشید.

مراحل ارسال مقاله به ژورنالهای بین المللی

انتخاب مجله معتبر و هم اسکوپ با مقاله که مورد تایید وزارت علوم نیز باشد

ارسال نسخه ویرایش شده مقاله در قالب استانداردهای ژورنال مورد نظر

دریافت اکسپت مقاله پس از طی پروسه داوری

پرداخت هزینه چاپ مقاله درصورت open access بودن مجله

با توجه به اینکه انجام پرداخت آنلاین و دریافت رسید پرداخت به دلیل وجود محدودیت های خاص سیاسی داخلی و خارجی، توسط افراد ممکن نیست، بایستی توسط موسسات و شرکت های مخصوص پرداخت آنلاین، این کار صورت گیرد که در صورت سفارش کار خود به موسسه سینا نیازی به شرکت پرداخت انلاین نبوده و خود موسسه پرداخت هزینه های چاپ مقاله شما را به صورت آنلاین و در سریع ترین زمان ممکن، انجام خواهد داد.

روند چاپ مقاله در ژورنالهای بین المللی در موسسه سینا

چنانچه مقالات نگارش شده ای دارید و یا پایان نامه ای پربار از لحاظ علمی دارید که بتوان از آن مقاله ای علمی استخراج کرده و در مجلات خارجی به چاپ رساند، اینکار را به اساتید و کارشناسان زبده موسسه سینا بسپارید و با اینکار در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید. در این موسسه تمام خدمات مربوط به چاپ مقاله اعم از استخراج مقاله، معرفی مجلات معتبر متناسب با اسکوپ مقاله، فرمت بندی و ویرایش مقاله در فرمت درخواستی مجله، ترجمه تخصصی مقاله توسط مترجمان حرفه ای موسسه، پارافریز و رفع موارد سرقت ادبی مقاله، سابمیت مقاله، انجام پیگیریهای لازم در مرحله داوری و رایزنی با مجله برای اکسپت تضمینی مقاله و در نهایت چاپ مقاله با بهترین کیفیت، در کمترین زمان ممکن و با مناسبترین قیمت به دانشجویان و محققین گرامی ارائه میگردد. برای ثبت سفارش طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • ثبت درخواست از طریق سایت یا ایمیل موسسه و ذکر شماره تماس تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
  • ارسال چکیده مقاله و  اطالاعات هویتی به کارشناس مربوطه
  • پیشنهاد ژورنال های مناسب برای حوزه ی تخصصی شما که با توجه به رشته تخصصی شما و موضوع مقاله ای که نوشته اید، 2 الی 3 ژورنال برای بررسی، به شما پیشنهاد خواهد شد.
  • انتخاب مجله از سوی شما: شما پس از مشورت با استاد راهنمای خود و گرفتن تاییدیه از پژوهش دانشگاه مبنی بر صحت اعتبار مجله، یکی از ژورنالها را انتخاب خواهید کرد.
  • سابمیت مقاله به ژورنال انتخابی به روش درخواستی مجله: پس از سابمیت، یووزر - پسوورد دریافتی جهت پیگیری روند اکسپت و چاپ مقاله توسط خود شما در اختیارتان قرار داده خواهد شد و کارشناسان خود موسسه نیز هر هفته پیگیری های لازم را برای چاپ سریع مقاله، انجام خواهد داد.

موسسه سینا با سابقه بیش از پنج سال پذیرش و چاپ مقالات علمی در بهترین و معتبرترین ژورنال های خارجی در تمام مراحل چاپ مقاله در کنار شما دانشجویان و محققان عزیز است. این موسسه با به کارگیری پرسنل نخبه و مجرب در بخش چاپ مقاله، این امکان را برای شما فراهم آورده است که تمام خدمات خود را به صورت کاملا غیر حضوری و با مناسبترین قیمت در کوتاهترین بازه زمانی ممکن ارائه دهد. اگر نیاز به چاپ مقاله در ژورنال های معتبر خارجی دارید هم اکنون میتوانید برای ثبت سفارش و یا دریافت اطلاعات بیشتر در مورد پذیرش و چاپ مقالات با کارشناسان و مشاورین موسسه سینا تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:

مراحل چاپ مقاله در مجلات بین المللی

هزینه چاپ مقاله در مجلات و ژورنال های معتبر علمی خارجی

چاپ مقاله isi در بهترین مجلات دنیا

چاپ مقاله در مجلات جی سی ار فوری

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام