سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله در مجلات جی سی ار فوری

انتشار 7 فروردین 1399
مطالعه 3 دقیقه

در دهه اخیر چاپ و انتشار مقاله در ژورنالهای علمی معتبر خارجی و داخلی تبدیل به یک دغدغه اصلی برای بسیاری از دانشجویان و محققین شده است. چرا که امروزه داشتن مقاله پذیرش و یا چاپ شده در یکی از مجلات مورد تایید مراکز علمی نقش بسزایی در رزومه تحصیلی و علمی افراد ایفا میکند.

چاپ مقاله در مجلات جی سی ار فوری

در دهه اخیر چاپ و انتشار مقاله در ژورنالهای علمی معتبر خارجی و داخلی تبدیل به یک دغدغه اصلی برای بسیاری از دانشجویان و محققین شده است. چرا که امروزه داشتن مقاله پذیرش و یا چاپ شده در یکی از مجلات مورد تایید مراکز علمی نقش بسزایی در رزومه تحصیلی و علمی افراد ایفا میکند؛ چه در مراحل مختلف تحصیلات تکمیلی برای دریافت نمره و امتیازات پژوهشی و چه برای ارتقاء رتبه علمی و شغلی. اما انتخاب یک مجله معتبر و مناسب از الزامات چاپ مقاله است. همانطور که میدانید چندین پایگاه ایندکس کننده مقالات علمی در دنیا وجود دارد که یکی از آن ها پایگاه ISI وابسته به موسسه تامسون رویترز می باشد. مجلات jcr نیز به مجلاتی که در این پایگاه نمایه شده اند و دارای ایمپکت فکتور هستند اطلاق می شود. از آنجایی که دانشجویان بسته به نوع مجلاتی که مقالات علمی خود را در آن به چاپ می رسانند امتیازات پژوهشی متفاوتی کسب می کنند، توجه به مبحث انتخاب مجله اهمیت بیشتری پیدا میکند. 

بالاترین امتیاز پژوهشی برای چاپ مقاله مربوط به مجلات ایمپکتدار JCR که جزء معتبرترین مجلات در سطح بین المللی هستند، میباشد. اگر شما نیز می خواهید از چاپ مقالات علمی خود بیشترین امتیاز را دریافت کنید، به دریافت اکسپت از مجلات jcr حتما فکر کنید. چاپ مقالات علمی در مجلات معتبر بین المللی JCR یکی از موفقیت های یک محقق یا دانشجو در مسیر پژوهشی خود است اما به دلیل پیچیدگی و طولانی بودن مسیر پروسه اکسپت و چاپ مقاله در این مجلات، اغلب افراد نگرانی هایی از این بابت دارند. اما ما توصیه میکنیم دغدغه ای از این جهت نداشته باشید. زیرا ما در موسسه سینا با تکیه بر تخصص و تجربه همکاران و متخصصان کاربلد خود، در طول فعالیت چندساله موسسه، مقالات متعددی در معتبرترین مجلات دنیا از جمله jcr به چاپ رسانده ایم که البته این امر مرهون تلاش اساتید و نخبگان فعال در حوزه چاپ مقاله موسسه سینا و نیز اعتماد شما پژوهشگران و محققین گرانقدر به مجموعه و کادر موسسه است. خدمات متنوعی در این زمینه به شما عزیزان ارائه میشود که بسته به نیاز و هدف خود امکان بهره مندی از آنها برای شما فراهم شده است. یکی از این خدمات چاپ فوری مقاله در مجلات jcr است. بدیهیست که لازمه این کار نگارش یک مقاله بسیار پربار و ناب از لحاظ علمی و البته کاربردی و به روز میباشد تا قابلیت چاپ در این مجلات را دارا باشد. این مجلات تنها مقالاتی را به چاپ می رسانند که دارای بار علمی بسیار قوی و خوبی داشته باشد، خلاقیت و نوآوری داشته باشد و جزء مطالب تکراری نباشد. 

پروسه داوری مجلات jcr بخاطر حساسیت بالای آن بسیار سختگیرانه تر بوده و یک بازه زمانی یک ماهه تا سه ماهه را طلب میکند. ولی در این بین مجلاتی که تعداد چاپ آنها در یک سال بیشتر باشد احتمال چاپ مقاله علمی در آن بیشتر می شود و زمان چاپ مقاله به حداقل می رسد که معمولا کارشناسان موسسه این گزینه ها را برای انتخاب از سوی مشتری، معرفی میکنند و مشاوره های لازم را بصورت رایگان ارائه میدهند.

از آنجایی که چاپ مقاله در این مجلات رایگان است، پس از ثبت سفارش از سوی مشتری، مبلغی جهت امور سابمیت و داوری و پیگیری مقاله از شما دریافت می شود و پس از سابمیت مقاله، Username  و Password مخصوص شما و یا ایمیل مکاتبه شده  ارسال می گردد تا بتوانید پروسه چاپ مقاله را شخصا از سایت مجله پیگیری نمایید.

مراحل ثبت سفارش چاپ فوری مقاله jcr در موسسه سینا

ارسال درخواست خود به ادرس ایمیل و یا شماره تماس موسسه Pub.Sina@Gmail.Com - 09149724522

بررسی درخواست شما و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر برای بررسی توسط کارشناسان

معرفی مجلات مناسب در اسکوپ مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما

تائید نهایی مجله از سوی شما

ترجمه تخصصی مقاله و انجام امور مربوط به فرمت بندی و ویرایش مقاله

ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری

پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسپت به ایمیل نویسندگان مقاله)

بیشتر بخوانید:

قیمت چاپ مقاله در مجلات JCR

تفاوت چاپ مقاله در مجلات JCR و ISI

امتیازات چاپ مقاله JCR در مصاحبه دکتری

چگونه مجلات JCR را از مجلات بدون ایمپکت تشخیص دهیم؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام