سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله در مجلات معتبر

انتشار 24 آذر 1397
مطالعه 6 دقیقه

چگونه برای مقاله خود پذیرش بگیریم؟امروزه سوال و دغدغه اصلی دانشجویان و اساتید است که چگونه میتوانند برای مقاله خود در کمترین زمان و با کمترین هزینه پذیرش بگیرند.موسسه سینا شما را با روند چاپ و پذیرش مقاله آشنا میکند.

چاپ مقاله در مجلات معتبر

امروزه اصلی ترین معیار سنجش سطح علمی دانشجویان و اساتید چاپ مقاله میباشد. چاپ مقاله در مجلات معتبر امتیاز و اولویت ویژه ای دارد ولی پذیرش گرفتن از مجلات معتبر هم برای دانشجویان سختی های خود را دارد و اگر فرد در این مرحله مهارت نداشته باشد ممکن است زحمات چنین ماهه اش به هدر رود.اما نگران نباشید امروزه موسسات معتبر در این حوزه افزایش یافته اند و شما به راحتی میتوانید پذیرش مقاله خود را به این موسسات واگذار نمایید که دچار دردسر هم نشوید علاوه بر آن راه و روند پذیرش گرفتن از تمامی موسسات با هم یکسان نیستند و شرایط متفاوت خود را دارد همان طور که میدانید موسسات معتبر به چند دسته تقسیم میشوند که اولین و معتبر ترین موسسه که مقالاتش بهترین رتبه را در بین همه دارد و از لحاظ داوری بسیار سختگیرانه عمل میکنند مجلات موسسه تامسون رویترز هستند.

مجلات isi 

موسسه تامسون رویترز اولین و معتبر ترین مجله در بین تمام مجلاتی که مقاله چاپ میکنند میباشد مجلات این موسسه که به isi شهرت دارند بسیار معروف و شناخته شده هستند و طرفداران زیادی دارند اما مشکلاتی نیز برای چاپ مقاله در این مجلات وجود دارد مثلا امروزه مجلات جعلی و نامعتبر زیادی به وجود آمده اند که ادعای isi بودن دارند اول از همه باید توجه داشته باشیم که در دام این مجلات نامعتبر نیفتیم و پس از اطمینان و آگاهی دقیق از معتبر بودن مجله بعدا مقاله را ارسال کنیم(در بخش های قبل طریقه شناخت مجلات معتبر را ذکر کرده ایم)بعد از اطمینان از اصل بودن مقاله مرحله مذاکره با سر دبیر مجله فرا میرسد که اولا باید مسلط به زبان انگلیسی باشد چون تمامی مکاتبات بین سردبیر و شما به صورت انگلیسی انجام خواهد گرفت و بعد ا زپشت سر گزاشتن این مرحله سردبیر مقاله شما ار به داوری ارسال میکند اگر ایرادی در مقاله شما نبود که مقاله با موفقیت پذیرقته میشود ولی اگر ایراد محتوایی یا ساختاری در مقاله پیش بیاید مقاله رد میشود یا به بازبینی فرستاده میشود و باید در زمان محدود مقاله را ویرایش کنید و دوباره به داوری ارسال نمایید.همان طور که مطالعه کردید مراحل پذیرش گرفت کمی دشوار است مهارت و تجربی خاصی میخواهد اما موسسه سینا با همکاری چندین نفر کارشناس در تمامی گرایش ها و با داشتن سابقه چندین ساله در زمینه پذیرش مقاله خدماتی را در جهت پذیرش مقالات isi ارائه میدهد:

 

تصویر

 

از جمله فعالیت هایی که موسسه سینا در جهت چاپ مقاله isi ارائه میکند عبارتند از :

شناسایی مجلات جعلی:موسسه ما با سابقه چندین ساله در این حوزه مجلات جعلی  نا معتبر را شناسایی میکند و هرگز در دام این مجلات نا معتبر نمی افتد. 

آشنا بودن با مجلات:مقالاتی که نگارش میشوند از لحاظ سطح علمی با هم تفاوت دارند و در حوزه های گوناگونی نگارش میشوند و با عناوین مختلف چاپ میشوند این موسسه طبق عنوان مقاله شما مناسبترین مجله ای که مقاله میتواند در آن چاپ شود را برای مقاله شما انتخاب میکند که پذیرش سریع تر انجام شود پس انتخاب مجله مناسب برای چاپ مقاله از جمله مواردی است که شما شاید با آن آشنا نباشد.

ویرایش مقالات:مجلات مختلف هر کدام قالب و فرمت خاصی دارند بعد از اینکه مناسب ترین مجله برای چاپ مقاله شما انتخاب شد باید مقاله را ویرایش کرد تا ایرادات احتمالی از بین برود کارشناسان موسسه با توجه به سابقه طولانی در این حوزه و آشنایی با فرمت مجلات مختلف سریعا مقاله را ویرایش میکنند و به فرمت دلخواه مجله در می آورند تا مقاله رد نشود.

مکاتبه با سردبیر:مکاتبه با سردبییر مجلات ممکن است کمی دشوار باشد برای شما اما در موسسه کارشناسان ما چون سابقه بیشتری در این زمینه دارند میتوانند به راحتی با سر دبیر مکاتبه کنند تا سردبیر مقاله را به داوری ارسال نماید.

داوری:داوری مقالات آخرین مرحله میباشد چون مقاله شما ویرایش شده و به فرمت قابل قبول مجله در آمده است بنابر این احتمال خیلی کمی دارد که در مرحله داوری رد شود.

همانطور که مطالعه کردید موسسه سینا تمامی اقدامات پذیرش تا چاپ مقاله را به شما ارائه میکند تا مقاله شما در کمترین زمان ممکن به چاپ برسد و مشکلی پیش نیاید و قابل ذکر است که مقاله ای که یک بار از یک مجله معتبر پذیرفته نشود اعتبار خود را از دست خواهد داد. علاوه بر این شما میتوانید از زمانی که مقاله را به کارشناس موسسه تحویل میدهید تا مرحله پذیرش به صورت گام به گام با کارشناس همراه باشید و از روند کاری مطلع شوید.

از آنجایی که مجلات isi اعتبار قابل توجهی دارند ما مراحل پذیرش از این موسسه  را اعلام کردیم اما قابل ذکر است که موسسه سینا در زمینه تمامی رشته ها خدمات ارائه میکند و همچنین با تمامی مجلات معتبر همکاری دارد و تضمین پذیرش در تمامی مجلات را به شما ارئه میکند.

از موسسات معتبر دیگری که موسسه سینا در زمینه چاپ و پذیرش مقاله با آنها همکاری دارد و خدمات ارائه میکند عبارتند از :

مجلات معتبر pubmed:مقالات معتبر در زمینه پزشکی و پیرا پزشکی در این پایگاه استنادی ثبت و بررسی میشوند که پذیرش گرفتن از این مجلات نیز فرایندی مشابه مجلات isi دارد موسسه سینا تضمین پذیرش مقاله شما ا در این مجلات نیز به صورت 100 %میدهد.

مجلات معتبر isc:مجلات معتبر isc که از لحاظ اعتبار در سطح بالایی بین مجلات قرار دارند.معروف به پایگاه استنادی کشور های اسلامی میباشد و چندین کشور اسلامی در این موسسه مقاله ارائه میکنند موسسه سینا پذیرش مقاله در این مجلات را به صورت 100% به شما تضمین میکند.

مجلات scopus:مجلات معتبر اسکوپوس نیز رتبه بسیار بالایی در بین تمامی پایگاه های استنادی دارند با موسسه سینا همراه باشید تا پذیرش مقاله شما را در این مجلات  صورت تضمینی اخذ کند.

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله در موسسه سینا :

  • ارسال درخواست خود به آدرس ایمیل  pub.sina@gmail.com 
  • بررسی درخواست شما و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر برای بررسی توسط کارشناسان
  • معرفی مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما
  • تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما
  • ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری
  • پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسبت به ایمیل نویسندگان مقاله)

ویژگی های بارز موسسه سینا

  •  تهیه مقاله انگلیسی با ترجمه تخصصی از مقاله فارسی شما
  •   ویرایش، فرمت و سابمیت مقاله در ژورنال های تخصصی و معتبر علمی ISI
  • پیگیری وضعیت مقاله تا اکسپت نهایی و چاپ
  •  مقاله شما توسط مترجم متخصص به زبان انگلیسی برگردانده می شود بنابراین از لحاظ ساختارهای زبان انگلیسی مخصوص ژورنال های علمی بررسی می گردد.
  • مقاله از نظر شیوه تحقیق و روش نگارش مقالات ، بررسی و نقد می گردد و همچنین تغییرات ساختاری مربوط به هر ژورنال روی آن انجام می گردد.
  • ما تا زمان دریافت اکسپت نهایی و چاپ مقاله، در کنار شما خواهیم بود.
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام