سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله در مجلات مورد تایید وزارت بهداشت

انتشار 30 بهمن 1398
مطالعه 1 دقیقه

اخذ پذیرش و چاپ مقاله در مجلات مورد تایید وزارت بهداشت با کم ترین هزینه و کوتاه ترین زمان برای اساتید و دانشجویان گروه های علوم پزشکی .

چاپ مقاله در مجلات مورد تایید وزارت بهداشت

امروزه نمایه های مختلفی برای مجلات اعم از PubMed, Scopus, Science of Web و ... وجود دارند. فهمیدن این امر که کدام مجله در کدام نمایه قرار گرفته است و وضعیت مجله از نظر شاخص های علم سنجی چگونه است ، امری سخت و زمان بر است. مجلات مورد تایید وزارت بهداشت در سامانه منبع یاب وزارت بهداشت rsf.research.ac.ir قابل جستجو هستند و با وارد کردن نام مجله در قسمت جستجو سایت، وضعیت مجله و شاخص های علمی آن قابل بررسی می باشد. در نتیجه اساتید و دانشجویان علوم پزشکی برای چاپ مقاله خود در مجلات مورد تایید وزارت بهداشت می توانند از طریق این سایت از اعتبار مجله آگاه شوند.

تصویر
همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید، این سامانه دارای چندزبانه با عنوان های جستجوی ساده، جستجوی پیشرفته، جستجوی موضوعی، رتبه بندی اسکوپوس و رتبه بندی ISI و منابع اطلاعاتی است که هرکدام از این زبانه ها امکانات منحصر به فردی را برای یک جستجوی جامع و کامل در اختیار قرار میدهند. 
با این حال پیدا کردن مجله ای که در کم ترین زمان و با تضمین بالاتری مقالات ارسالی را پذیرش داده و چاپ نماید از بین تعداد زیادی مجله موجود در این پایگاه بسیار دشوار هست. از طرفی اساتید و  دانشجویانی که برای دفاع و تسویه حساب خود درگیر هستند، زمان کافی برای بررسی تک به تک مجلات را ندارند. لذا محققان وزارت بهداشت می توانند با مراجعه به موسسه سینا از مشاوره و تجربه کارشناسان استفاده نمایند تا مناسب ترین مجله برای رشته ی آنها انتخاب و برای اخذ پذیرش و چاپ اقدام گردد.
در این راستا دانشجویان می توانند پایان نامه خود را برای استخراج مقاله به کارشناسان موسسه سینا ارسال نمایند تا بعد از استخراج مقاله از پایان نامه ، برای ترجمه تخصصی اقدام شده و مقاله اماده برای مجلات مورد تایید وزارت بهداشت که قبلا به تایید متقاضی رسیده است ، ارسال گردد. تا حصول نتیجه و ارسال نامه پذیرش و لینک چاپ مقاله ، کارشناسان موسسه سینا پیگیر امور خواهند بود.
مطالب مرتبط:
ترجمه تخصصی رشته های پزشکی و دندان پزشکی
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام