سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش و چاپ مقاله ای اس ای در سریع ترین زمان

انتشار 30 شهریور 1399
مطالعه 2 دقیقه

امروزه یکی از مشکلات اساسی پژوهشگران در چاپ و انتشار مقالات و کارهای پژوهشی آنها مدت زمانی طولانی لازم برای گرفتن پذیرش و چاپ مقاله است. کارشناسان و مشاوران موسسه سینا به صورت 24 ساعته آماده ارائه مشاوره و خدمات در زمینه پذیرش و چاپ مقاله می باشند.

پذیرش و چاپ مقاله ای اس ای در سریع ترین زمان

از آنجایی که پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر خارجی و داخلی دارای امتیازات علمی بالایی است به طبع تمایل دانشجویان و پژوهشگران به بدست آوردن این امتیازات در سریع ترین زمان نیز بیشتر است . در نتیجه در پی راهی هستند که بتوانند هرچه سریع تر امتیازات علمی چاپ مقاله در مجلات را بدست آورند .کارشناسان و محققان موسسه سینا می توانند در سریع ترین زمان ممکن مقالات علمی شما را از پایان نامه استخراج کنند و مقالات علمی نگارش شده و یا استخراج شده شما را به صورت کاملا تخصصی و فوری ترجمه و برای اخذ پذیرش و چاپ مقالات اقدام کنند.

چاپ مقاله در کمترین زمان

با توجه به تجربه ای که ما کسب نموده ایم موارد مختلفی در کوتاه شدن پروسه چاپ و پذیرش مقاله درگیر هستند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.

۱- یافتن سریع مجله مناسب برای مقاله چاپ شده

۲- همخوانی و هماهنگی موصوع مقاله با اسکوپ مجله

۳- فرمت بندی دقیق مقاله بر اساس رهنمودهای ذکر شده توسط مجله

۴- نگارش قوی و کامل کاورلتر

۵- ترجمه روان و تخصصی مقاله

۶- پیگیری و مکاتبه صحیح با ادیتور مجله و نامه نگاری صحیح

۷- ارسال صحیح اصلاحیه های درخواست شده از سوی داوران به مجله

چگونه در کمترین زمان مقاله چاپ کنیم ؟

در خصوص کاهش زمان چاپ و پذیرش در کمترین زمان میتوانید از خدمات موسسه سینا استفاده نمایید. زیرا کارشناسان مجرب موسسه سینا که سابقه ای طولانی مدت و درخشان در زمینه پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی دارند با نحوه داوری این نوع مجلات آشنا هستند و می توانند به نحو احسن مقالات نگارش شده شما را از نظر ساختاری و فرمت بندی تقویت نمایند تا هرچه سریعتر بدون هیچگونه درخواست اصلاحاتی از سوی مجله مورد پذیرش قرار گیرد . همچنین در صورتی که موفق به نگارش مقاله نشده اید و بازه زمانی بسیار پایینی دارید می توانید به کمک محققان موسسه سینا اقدام به استخراج مقالات از پایان نامه نمایید که در عرض 2 الی 3 روز مقاله شما آماده می شود و به صورت کاملا تخصصی ترجمه شده و آماده ارسال به مجلات isi می شود . موسسه سینا با رایزنی موثر خود بازه زمانی چاپ مقاله را بطور چشمگیری کاهش داده است .موسسه سینا با همکاری و رایزنی هایی که با مجلات انجام میدهد میتواند بازه داوری مقالات را کاهش داده و در اغلب مجلات معتبر بین المللی پذیرش مقالات را اخذ نماید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام. نیاز به چاپ سریع مقاله دوم برای دریافت مدرک دانشگاه آزاد اسلامی رشته برنامه ریزی شهری مقاله آماده است. با احترام
سلام و عرض ادب احتراما کمال تشکر را داریم که سینا ترجمه را برای چاپ مقاله خود برگزیده اید. بله در خدمت هستیم شما می توانید درخواست خود را از طریق ایمیل و یا واتساپ ارسال بفرمایید تا در سریع ترین زمان نسبت به چاپ مقاله اقدام شود. تماس و واتساپ: 09149724522 ایمیل: sina.pub@gmail.com اینستاگرام: @pub.sina
2 سال پیش
بازدیدکننده

پویا
سلام. نیاز به چاپ سریع مقاله دوم برای دریافت مدرک دانشگاه آزاد اسلامی رشته برنامه ریزی شهری مقاله آماده است. با احترام
2 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام