سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله ISI (آی اس آی) در مجلات معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت

انتشار 23 بهمن 1398
مطالعه 4 دقیقه

چاپ مقاله در مجله مورد تایید وزارت بهداشت برای دانشجویان مقطع ارشد و دکتری وزارت بهداشت و همچنین اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های پزشکی الزامی می باشد.

چاپ مقاله ISI (آی اس آی) در مجلات معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت

گروه های علوم پزشکی نیازمند ارائه پذیرش و چاپ مقاله خود در مجلات آی اس آی ISI مورد تایید وزارت بهداشت می باشند. ارائه مقاله اخرین بخش از انجام یک تحقیق و ثبت آن به عنوان مرجع برای مطالعات آینده می باشد. لذا چاپ مقاله در مجلات ISI معتبر مورد تایید وزارت بهداشت نیازمند داشتن مقاله با کیفیت خوب ، فرمت بندی صحیح مقاله و شناخت مجلات علمی معتبر و ... می باشد. و در صورت نداشتن اصلاح کامل از هر بخش محقق برای چاپ و نشر مقاله خود دچار مشکل می شود.

مجلات ISI

مجلاتی که توسط پایگاه اطلاعات علمی تامسون رویترز نمایه می‌شوند را مجلات ISI می‌نامند. سطح کیفی مجلات ISI متفاوت از هم می‌باشد. به همین دلیل برای دسته‌بندی مجلات و حفظ ارزش و اعتبار هرکدام از آن‌ها، مجلات ISI را در قالب دو دسته مجلات ایمپکت فاکتوردار و بدون ایمپکت فاکتور تقسیم‌بندی کرده‌اند. با توجه به دسته‌بندی انجام گرفته مشخص است که ضریب تأثیر (Impact factor) اساس طبقه‌بندی مجلات را تشکیل می‌دهد. بر این اساس مجلاتی را که ایمپکت فاکتور دارند را مجلات JCR و مجلات فاقد ایمپکت فاکتور را مجلات ISI Listed می‌نامند.

مجله ISI

انواع مجلات ای اس ای ISI

همانطور که گفته شد مجلات ای اس ای در حالت کلی به دو دسته تقسیم می شود که درذ ادامه به آن ها اشاره خواهد شد.

مجلات ISI LISTED

مجلات ISI LISTED

مجلات ISI LISTED ها مجلات بدون ایمپکت فاکتور (IF) هستند که زمان داوری آنها سریع تر بوده و تضمینی هستند. اساتید و دانشجویان گروه های پزشکی و وزارت بهداشت میتوانند با مراجعه به موسسه سینا ترجمه تقاضای معرفی مجلات تضمینی داشته باشند که این مجلات در سامانه منبع یاب وزارت بهداشت موجود می باشد. مقاله شما برای داوری به این مجلات ارسال می گردند و زمانی که مقاله شما مورد پذیرش مجله واقع شد ، هزینه چاپ دریافت شده و نامه پذیرش از طرف مجله ارسال می گردد. چنانچه مقاله مورد پذیرش مجله واقع نشود مجله ی دیگری معرفی و جایگزین می گردد و هیچ هزینه ای از نویسنده دریافت نمی گردد.

مجلات JCR

مجلات JCR

دسته دوم مجلات ای اس ای مجلات JCR هستند که دارای ضریب تاثیر یا (Impact factor (IF می باشند. مقاله شما برای ارسال به این مجلات فرمت بندی و سابمیت شده و Username و Password یا مکاتبات ایمیلی برای نویسنده ارسال میگردد . تا حصول نتیجه تیم تحقیقاتی سینا ترجمه روند داوری را پیگیری می کنند. روند داوری این مجلات به طور میانگین 3 ماه به طول می انجامد. و ازاین جهت غیر تضمینی هستند که موسسه امکان رای زنی در این مجلات را نداشته و تنها بار علمی مقاله می باشد که باعث اکسپت یا ریجکت مقاله می گردد.

مجلات ISI تضمینی مورد تایید وزارت بهداشت جایگزین مناسبی برای مجلات ایمپکت داری هستند که روند داوری طولانی داشته و امکان پذیرش در آنها بسیار پایین می باشد. لذا اساتید دانشگاه ها برای ارتقا درجه علمی خود و دانشجویان برای کسب اجازه دفاع و تسویه حساب و اخذ نمره می توانند به صورت تضمینی اقدام به چاپ مقاله خود در این مجلات نمایند. لازم به ذکر می باشد که تمامی مجلات تضمینی ISI معرفی شده توسط موسسه سینا ترجمه در Web Of Science نمایه می شود.

آیا پذیرش و چاپ فوری مقاله ISI امکان‌پذیر است؟

اکسپت فوری مقاله به معنای دریافت پذیرش در یک یا دو روز نیست بلکه به معنای حداقل زمان اخذ اکسپت مقاله، مثلاً 7-21 روز می‌باشد. اکسپت مقاله کاری تخصصی می‌باشد. از مرحله انتخاب مجله تا ترجمه تخصصی و ویراستاری و فرمت بندی به‌طوری که پذیرش مقاله راحت‌تر و زودتر انجام گیرد. با توجه به تجربه‌ای که ما کسب نموده‌ایم موارد مختلفی در کوتاه شدن پروسه چاپ و پذیرش مقاله درگیر هستند که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • یافتن سریع مجله مناسب برای مقاله چاپ شده

  • همخوانی و هماهنگی موضوع مقاله با اسکوپ مجله

  • فرمت بندی دقیق مقاله بر اساس رهنمودهای ذکرشده توسط مجله

  • نگارش قوی و کامل کاورلتر

  • ترجمه روان و تخصصی مقاله

  • پیگیری و مکاتبه صحیح با ادیتور مجله و نامه‌نگاری صحیح

  • ارسال صحیح اصلاحیه‌های درخواست شده از سوی داوران به مجله

اکسپت فوری

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله ISI

سینا ترجمه با کادری مجرب و متخصص آماده ارائه صفر تا صد خدمات چاپ مقاله در مجلات معتبر ISI می‌باشد. نویسندگان می‌توانند بلافاصله بعد از اتمام مراحل نگارش مقاله هرچه سریع‌تر با همکاری کارشناسان موسسه مقاله خود را در مجله مدنظرشان منتشر نمایید.

ثبت سفارش چاپ

در مرحله اول پروژه چاپ مقاله ایجاد کرده و فایل مقاله و سایر اطلاعات موردنیاز را ارسال کنید تا هزینه محاسبه و به شما اعلام شود.

بررسی توسط پشتیبانی

درخواست شما توسط پشتیبانی موسسه بررسی و اطلاعیه‌های مربوط به سفارش از طریق ایمیل یا تلفن برایتان ارسال می‌شود.

معرفی مجله و فرمت بندی

مجلات پیشنهادی شما و مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما بررسی می‌شود تا بتوانید بهترین مجله را انتخاب نمایید.

ارسال مقاله به مجله و پیگیری

وضعیت ارسال مقاله شما تا دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله پیگیری می شود.

سینا ترجمه

چاپ مقاله ISI (آی اس آی) در مجلات معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت

موسسه سینا با داشتن بیش از 6 سال سابقه ، اماده خدمت رسانی برای پذیرش و چاپ فوری و تضمینی مقالات اساتید و دانشجویان در مجلات ای اس ای مورد تایید وزارت بهداشت می باشد. تیم مجرب و متخصص موسسه سینا با استخراج مقاله از پایان نامه ، معرفی مجلات ای اس ای مورد تایید وزارت بهداشت ، ترجمه تخصصی مقالات، اقدام برای اخذ پذیرش و چاپ ، بهترین خدمات را برای محققان و نویسندگان مقالات ارائه میدهد.

جهت ثبت سفارش پذیرش و چاپ مقاله ISI می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و یا با کارشناسان ما از طریق تماس، ایمیل و شبکه های مجازی ( واتساپ، تلگرام و اینستگرام) در ارتباط باشید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

شما می توانید با ارسال فایل مقاله خودتان از طریق ثبت سفارش چاپ مقاله در مجلات معتبر از طرف کارشناسان سینا ترجمه هزینه نهایی را دریافت کنید

مدت زمان لازم برای چاپ مقاله با توجه به مجلات مختلف می تواند متفاوت باشد و بستگی به خود مجلات دارد ولی کارشناسان سینا ترجمه با استفاده از تجربه کاری تمام تلاش خود را می کنند تا مقاله شما در کمترین زمان ممکن چاپ شود

سینا ترجمه دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد و نماد اعتماد الکترونیکی از اینماد است. بنابراین هیچگونه استفاده غیر قانونی از مطالب ارسالی انجام نمی شود. یکی از مهم ترین اصول موسسه سینا حفظ محرمانگی اطلاعات و فایل های ارسالی مشتریان عزیز می باشد و تمامی ارکان این مجموعه ملزم به رعایت اصول محرمانگی و حفظ حریم خصوصی مشتریان هستند.

مقاله برای بررسی علمی به داوران صاحب نظر و مرتبط با موضوع مقاله ارسال می‌گردد که اغلب این افراد از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های معتبر هستند.

فاصله بین پذیرش مقاله و چاپ مقاله عمدتاً از سوی سردبیر بر روی نامه پذیرش قید می­‌شود. این زمان ممکن است از چند روز تا حتی دو سال متغیر باشد



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام