سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله ISI بهداشت

انتشار 22 اردیبهشت 1398
مطالعه 2 دقیقه

پژوهشگران، دانشجویان، اساتید و دیگر محققان رشته بهداشت همواره به ارائه و چاپ مقاله در مجلات معتبر از جمله ISI نیاز دارند. موسسه سینا در تمامی مراحل چاپ مقاله ISI بهداشت در کنار شما خواهد بود.

چاپ مقاله ISI بهداشت

رشته بهداشت

شاخه‌ای از علوم بهداشتی به شمار می‌رود که هدف اصلی از تاسیس آن رسیدگی به افراد جامعه و ارتقا دادن کیفیت سلامتی آنها است. دانشجویان رشته بهداشت بیش از هر چیز برای بازسازی سلامت افراد جامعه و افزایش کیفیت آن تعلیم می‌بینند. از همین رو در طول دوران تحصیل مجموعه‌ای از دانش و مهارت‌های کاربردی به آنها آموخته می‌شود که بتوانند از وجود آنها برای حفظ کیفیت سلامت جامعه و توسعه‌ دادن میزان آن بهره بگیرند.  

موقعیت شغلی رشته بهداشت

فارغ التحصیلان این رشته می تو انند به عنوان کارشناس بهداشت عمومی، مربی خدمات بهداشتی، مربی بهداشت مدارس، کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماری ها، کارشناس بهداشت خانواده و... مشغول به کار شوند.

چاپ مقاله ISI بهداشت

چاپ مقاله ISI در ژورنال های معتبر برای دانشجویان، اساتید و فرهیختگان امتیازات پژوهشی بسیاری به همراه دارد به همین دلیل یکی از اصلی ترین رقابت های دانشجویان چاپ مقاله به ویژه در مجلات ISI می باشد چون در مراحل مختلف شغلی و تحصیلی به امتیاز چاپ مقاله احتیاج خواهند داشت. موسسه سینا با سابقه بیش از چند سال فعالیت در زمینه چاپ مقاله ISI می تواند در تمام مراحل چاپ مقاله ISI در کنار شما دانشجویان و محققان باشد. این موسسه با به کارگیری بهترین متخصصان در بخش چاپ مقاله، این امکان را فراهم آورده است که تمام خدمات خود را به صورت کاملا غیر حضوری به مشتریان ارائه دهد. لازم به ذکر است که هزینه چاپ مقاله ISI با توجه به نوع مجله و رشته تحصیلی متفاوت است.

تصویر
 

مزایای چاپ مقاله ISI بهداشت

  • اخذ مجوز دفاع دکتری
  • کسب دو نمره پایان نامه
  • بهبود رزومه جهت مصاحبه های تحصیلی و شغلی
  • ادامه تحصیل بدون کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی
  • عضویت در بنیاد ملی نخبگان
  • افزایش رتبه علمی
  • اخذ پروژه های تحقیقاتی بیشتر

روند چاپ مقاله ISI بهداشت در موسسه سینا

  • ثبت درخواست از طریق موسسه  و ذکر شماره تماس، تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.  
  • ارسال چکیده مقاله و  اطالاعات هویتی: کارشناسان ما سریعا به درخواست شما را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی، جواب داده و از شما می خواهند تا چکیده مقاله ی خود را همراه با اطلاعات هویتی، به آنها ایمیل کنید.
  • پیشنهاد ژورنال های مناسب برای حوزه ی تخصصی شما: با توجه به رشته تخصصی شما و موضوع مقاله ی انتخابی، 2 الی 3 ژورنال برای بررسی، به شما پیشنهاد می  شود.
  • انتخاب مجله از سوی شما: شما پس از مشورت با استاد راهنمای خود و گرفتن تاییدیه از پژوهش دانشگاه مبنی بر صحت اعتبار مجله، یکی از ژورنالها را انتخاب میکنید.
  • سابمیت مقاله به ژورنال درخواستی
  • پس از سابمیت ، یووزر - پسوورد دریافتی را برای اینکه خود نویسنده بتواند پروسه ی مقاله ی خود را پیگیری کند، در اختیار او قرار میدهیم و خود موسسه هر هفته پیگیری های لازم را برای چاپ سریع مقاله، انجام خواهد داد.

موسسه سینا یکی موسسات معتبر در زمینه پذیرش و چاپ مقاله ISI است که به دلیل اینکه خدمات در این موسسه به صورت آنلاین ارائه می شود تمامی محققین در سراسر کشور ها می توانند از خدمات چاپ مقاله ISI این موسسه استفاده نمایند. اگر نیاز به چاپ مقاله ISI بهداشت در ژورنال های معتبر دارید هم اکنون می توانید برای ثبت سفارش و یا دریافت اطلاعات بیشتر در مورد پذیرش و چاپ مقالات با کارشناسان و مشاورین موسسه سینا تماس بگیرید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام