سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله ISI در رشته حسابداری

انتشار 15 تیر 1398
مطالعه 4 دقیقه

برای انتخاب مجلات در لیست ژورنال های ISI باید یکسری مراحل جهت ارزیابی طی شود. مؤسسه ISI خدمات مربوط به پایگاه‌های داده، فهرست کتاب‌ها و مقالات را ارائه می‌دهد. مقالات حسابداری نیزبرای چاپ در این مجلات از این موضوع مستثنی نیستند.

چاپ مقاله ISI  در رشته حسابداری

ISI چیست ؟

مقالات در موسسه علمی به نام ISI که مخفف کلمه Institute for Science میباشد، اعتبار سنجی می شوند.موسس این پایگاه علمی تامسون نام دارد و باتوجه به این که در این مجموعه به صورت تخصصی بر روی ارزیابی مجلات کار می شود، به همین دلیل آی اس ای معیاری برای بررسی اعتبار یک مقاله علمی است. همان طور که برای سنجشش هر چیزی معیاری وجود دارد ، مقالات هم واحدهای اندازه گیری و اعتبار سنجی دارند که آی اس آی یکی از معیارهای سنجش مقاله در سطح جهانی است .

در مؤسسه ISI خدمات مربوط به پایگاه‌های داده، فهرست کتاب‌ها و مقالات ارائه داده میشود. سرویس این موسسه از طریق پایگاه داده ISI's Web of Knowledge در دسترس پژوهشگران قرار میگیرد، این پایگاه داده به پژوهشگران این امکان را می‌دهد که بدانند کدام مقاله‌ها بیشتر به این مجلات محول شدند.

هر مجله علمی قبل از انتخاب شدن و فهرست شدن در ISI یکسری مراحل ارزیابی را پشت سر می گذارد. در این پایگاه، کمیته علمی منتخب مجله، تنوع بین المللی مقالات چاپ شده در آن، نشر به موقع مجله و جایگاه نشرآن مواردی هستند که در این موسسه مورد ارزیابی و رعایت استانداردهای بانک اطلاعاتی ISI قرار میگیرند. 

رشته حسابداری و چاپ مقاله ISI

تصویر

در تعریف حسابداری می توان به بیان یک فرایندی اشاره کرد که شامل سیستم جمع آوري، طبقه بندي، ثبت، خلاصه کردن اطلاعات و تهيه گزارشهاي مالي و صورتهاي حسابداري در شکل ها و مدلهاي خاص انجام مي گيرد. در واقع حسابداري دانشي است كه موضوعش فهم رويدادهاي مالي و به اعداد تبديل كردن اين ر‏ويدادهاست.

حسابداری سیستمی است که داده های مربوط به فعالیت های واحد تجاری را دریافت و اندازه گیری می کند، سپس آنها را پردازش و در قالب نتایج فعالیت و عملکرد واحد تجاری را به تصمیم گیرندگان گزارش می کند. به همین دلیل حسابداری را "زبان تجارت" هم می نامند.در حقیقت مسلط بودن به ریاضی در رشته حسابداری بسیار امری ضروری محسوب میشود.‌

پس در حقیقت‌ دانشجوي‌ اين‌ رشته‌ بايد تحمل‌ ساعت‌ها كار در پشت‌ يك‌ ميز و صندلي‌ و سرو كار داشتن‌ با اعداد و ارقام‌ را داشته‌ و دقيق‌ و منظم‌ باشد تا در جمع‌‌بندي‌ اعداد و ارقام‌ دچار مشكل‌ نگردد و در نهايت يك حسابدار براي موفقيت باید انگیزه رقابت، تغییر و حتی خلاقیت و صبوری را داشته باشد.

دانشجویان در سطح علمی بالاتر در این رشته برای پیشرفت و ارتقای دانش علمی خود می توانند بعد از دفاع پایان نامه خود و نگارش مقالاتشان اقدام به چاپ در مجلات معتبر کنند. مقالات رشته حسابداری نیز برای پذیرش در این مجلات باید رعایت تمامی قوانین نشریات را مد نظر داشته باشند.

چاپ مقاله رشته حسابداری در مجلات معتبر

امروزه تعداد زیادی مقاله به مجلات ارسال می شود. مقالات حسابداری نیز می توانند به این مجلات ارسال شده و مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرند. اما با این وجود تعداد بسیار اندکی را پذیرش و چاپ می‌کنند.

زیرا چندین ماه زمان نیاز است تا مقاله هایی که به نشریه ارسال شده تصمیم‌ گیری نهایی مبنی بر پذیرش یا رد آن گرفته شود. پس باید از درستی مجله انتخابی خود حتما اطمینان حاصل کنید. امکان ریجکت مقالات در مجلات معتبر بسیار است. پس قبل از ارسال مقاله حسابداری خود به مجله مورد نظر حتما همه عوامل را در نظر بگیرید.

فرایند پذیرش و چاپ مقالهISI  حسابداری

از هنگام شروع نگارش مقاله حسابداری برای چاپ و پذیرش در مجلات ISI ، مراحل مختلفی سپری می‌شود که برخی از آن‌ها نیاز به تخصص و تجربه پژوهشگر دارند این مراحل عبارتند از:

  •  یافتن مجله مناسب برای رشته حسابداری
  •  آماده سازی مقاله و نگارش آن
  •  سابمیت مقاله ISI  حسابداری
  •  پیگیری اصلاحات توسط نویسنده مسئول
  • پیگیری ریجکت یا اکسپت مقاله

خدمات موسسه سینا در امر چاپ مقاله ISI رشته حسابداری

انتخاب مجله مناسب برای چاپ مقاله ISI رشته حسابداری از میان صدها ژورنال علمی که در هر حوزه علمی منتشر می‌شوند بسیار دشوار است. زیرا نشریات تقلبی بسیاری وجود دارند که با عنوان مجلات Open Access منتشر میشوند و با این عنوان در اختیار دانشجویان قرار میگیرند.

به همین منظور موسسه سینا با سابقه 5 سال در حیطه چاپ مقالات در مجلات معتبر می تواند تمامی مراحل ویرایش ، چاپ ، سابمیت و اکسپت مقاله حسابداری شما را بر عهده بگیرد و درکوتاهترین زمان با کمترین هزینه به انجام برساند.

حتی انجام مواردی همچون اکسپت مقاله و چاپ مقاله , ISC , ثبت مقاله اسکوپوس , چاپ مقاله اسکوپوس، پذیرش مقالهISI  به صورت تضمینی در مجلات معتبر، پذیرش مقاله و چاپ مقاله در نشریات داخلی و خارجی، استخراج مقاله از پایان نامه و چاپ مقاله استخراج شده در مجلات بین المللی، ترجمه تخصصی و تضمینی مقالات علمی شما توسط مترجمان همان رشته انجام میشود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام