سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله ISI با احتمال بالا درکمترین زمان

انتشار 21 مهر 1399
مطالعه 3 دقیقه

چاپ مقاله ISI طرفداران زیادی در بین اساتید و دانشجویان دارد. بسیاری از این افراد به علت محدودیت زمانی که دارند، سعی دارند تا در کوتاه ترین زمان مقاله خود را به چاپ برسانند. در این بخش نحوه چاپ مقاله ISI در کمترین زمان را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

چاپ مقاله ISI با احتمال بالا درکمترین زمان

محققان، دانشجویان و اساتید در سراسر دنیا به دنبال چاپ مقاله خود هستند تا از امتیازات و مزایای چاپ مقاله بهره مند گردند. یکی از پرطرفدار ترین نشریات برای چاپ مقاله ، نشریات ISI هستند. مجلات ISI در سطح علمی بسیار بالایی قرار دارند و سالانه تعداد زیادی مقاله به چاپ می رسانند. مهم ترین فاکتور علاوه بر اعتبار بالای مجلات ، سرعت بالا و زمان کوتاه پذیرش و چاپ مقالات ISI می باشد. موارد اثرگذار در چاپ مقاله ISI در کمترین زمان را در این قسمت بررسی خواهیم کرد.

بسیاری از محققان، دانشجویان و اساتید زمان زیادی صرف انجام پژوهش و نگارش مقاله خود می کنند، اما متاسفانه به دلیل رعایت نکردن برخی نکات اساسی، زمان اکسپت و چاپ مقاله ISI آن ها بسیار طولانی می شود. حتی بسیاری از این افراد در میان راه انگیزه خود را از دست داده و پا پس می کشند.

چاپ مقاله ISI در کمترین زمان

برای چاپ مقاله ISI در کمترین زمان، باید به نکات زیر توجه داشت:

  • باید مقاله شما سطح علمی بالایی داشته باشد. زیرا نشریات ISI سطح بسیار بالایی دارند و هر مقاله ای را پذیرش نمی کنند. اگر مقاله شما بکر باشد و حرفی برای گفتن داشته باشد، شانس پذیرش بالایی در این نشریات دارد.
  • باید مقاله به خوبی ترجمه شده باشد. زیرا مقاله شما به دلیل ترجمه سطح پایین احتمال ریجکت ( رد ) شدن از طرف مجله ISI را دارد.
  • باید مقاله به فرمت خواسته شده از طرف مجله در آورده شود. هر مجله فرمت خاص خود را دارند که نویسنده میتواند از بخش راهنمای نویسندگان به این فرمت دسترسی پیدا کند. در صورتی که در مقاله فرمت مجله رعایت نشده باشد، مقاله از طرف ادیتور مجله ریجکت خواهد شد.
  • انتخاب مجله ISI مناسب برای مقاله. از عوامل مهم در انتخاب نشریه برای چاپ مقاله ISI ، توجه به حیطه (اسکوپ) نشریه است. این موضوع بسیار ساده به نظر می رسد. اما بسیاری از افراد به آن توجهی ندارند و بدون دقت به حیطه مجله ISI، مقاله خود را برای آن ارسال میکنند که با شکست مواجه می شوند

موسسه سینا

موسسه سینا با سابقه چندین سال فعالیت درخشان در زمینه پذیرش و چاپ مقاله ISI ، توانسته است رضایت بسیاری از دانشجویان و فرهیختگان کشور را جلب نماید. از این رو شما می تواند در کوتاه ترین زمان ، تنها با تماس و یا ارسال ایمیل ، از خدمات موسسه سینا برای چاپ مقاله ISI بهره مند شوید.

از خدمات دیگر موسسه سینا که میتوانید بهره مند شوید شامل: استخراج مقاله ISI از پایان نامه ارشد و دکتری، ترجمه تخصصی، پارافریز مقاله برای کاهش سرقت ادبی.

اکسپت مقاله ISI در کلیه رشته ها در موسسه سینا :

موسسه سینا مفتخر هست که با رای زنی با مجلات ISI در کلیه زمینه های تخصصی ، قادر به اخذ پذیرش و چاپ مقاله ISI در کوتاه ترین زمان می باشد.

  • اکسپت مقاله آی اس آی فنی و مهندسی : شامل کامپیوتر ، مکانیک ،شیمی ، مهندسی پزشکی ،هوا فضا ، صنایع ، عمران ، برق و….
  • اکسپت مقالات ISI پزشکی : دامپزشکی ، علوم آزمایشگاهی ،دندان پزشکی، داروسازی، پرستاری، دامپروری ، و….
  • اکسپت مقاله isi آی اس ای علوم انسانی : اقتصاد ، تمامی رشته های مدیریت ، مطالعات خانواده ، مطالعات ارتباطی و فناوری اطلاعات ، کتابداری ، مددکاری اجتماعی ، فلسفه ، علوم حدیث ، علوم سیاسی ، علوم تربیتی، حسابداری (حسابداری مالی ، صنعتی ، دولتی ، مالیاتی ، بودجه ای ، سیستم ها ، اجتماعی و بانکی) و ...
  • اکسپت مقاله ISI در رشته های علوم انسانی: روانشناسی، مشاوره، مدیریت، علوم سیاسی، جغرافیا، تربیت بدنی، حقوق، کتابداری، زبان انگلیسی
  • اکسپت مقاله ISI در رشته های علوم پایه: پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، زیست شناسی، ریاضی، فیزیک، شیمی، پرستاری و مامایی
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام