سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله ISI دندان پزشکی

انتشار 23 اردیبهشت 1398
مطالعه 9 دقیقه

یکی از رشته‌های دانشگاهی که همواره دانشجویان فعال و علاقه‌مندی دارد رشته دندانپزشکی است. دانشجوهای این رشته نیز همچون سایر رشته‌‌های مرتبط پزشکی، پس از انجام پایان نامه دندانپزشکی علاقه زیادی به نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI دندانپزشکی دارند. این دانشجویان همواره در حال تحقیق و مطالعه هستند و با پشتکار بسیار آینده‌ای روشن را برای خود فراهم می‌کنند.ما در این نوشته مراحل مورد نیاز چاپ مقاله دندانپزشکی را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

معرفی رشته دندانپزشکی

دندان‌پزشکی یک علم تخصصی است که سلامت دهان و دندان را به عنوان عضوی مهم در سلامت جسم و روح، زیبایی و ادا کردن کلمات تامین می‌کند. همچنین به یاری این علم می‌توان بسیاری از بیماری‌ها را در مراحل اولیه شناخت و از پیشرفت آن جلوگیری نمود. یک فارغ التحصیل رشته دندانپزشکی علاوه بر داشتن مهارت بالا، فن و تکنیک مورد نیاز برای درمان بیماری های دهان و دندان، باید علم لازم برای این کار را داشته باشد و بر دروس دوره تحصیل تسلط داشته باشد. در رشته دندانپزشکی علاوه بر درمان بیماری های دهان و دندان به مواردی همچون حفظ زیبایی از طریق اقدامات ترمیمی و ارتودنسی نیز پرداخته می شود.

معرفی رشته دندانپزشکی

موقعیت شغلی دندانپزشکی

موقعیت شغلی دندانپزشکی

فارغ‌التحصیلان این رشته علاوه بر کار در بخش دولتی مثل بیمارستان ها، درمانگاه ها و مراکز بهداشتی و درمانی می‌توانند پس از انجام خدمات قانونی به کار در بخش خصوصی نیز مشغول شوند، به عبارتی می‌توانند در کلینیک ها و یا مطب های شخصی فعالیت کنند.

مقاله isi رشته دندانپزشکی

دانشجویان دندانپزشکی برای استفاده از امتیازات پژوهشی، نیازمند ارائه و چاپ مقاله به ویژه مقاله ISI هستند می دانیم که مقالاتی که در مجلات ISI به چاپ می رسند به مقالات ISI معروف اند.مقاله ISI به دلیل امتیازات بالایی که برای دانشجویان و محققین به همراه دارد، نسبت به مقالات دیگر از اهمیت زیادی برخوردارند. مجلات علمی معتبر در دنیا که اقدام به چاپ مقاله ISI می نمایند به دو گروه مجلات ایمپکت دار و بدون ایمپکت تقسیم می شوند. مجلات ISI سالانه بر اساس معیارهای تعریف شده ای مورد ارزیابی قرار گرفته و مجلاتی که امتیاز بالایی را کسب نمایند در لیست مجلات ایمپکت دار یا JCR قرار می گیرند و مابقی مجلات تحت عنوان مجلات بدون ایمپکت یا ISI LISTED نامیده می شوند. تفاوتی که این دو گروه مجلات با یکدیگر دارند، بیشتر در نوع داوری آنها می باشد. مجلات ISI ایمپکت دار که تحت عنوان مجلات JCR نامیده می شوند، بالاترین امتیاز چاپ مقاله را به خود اختصاص می دهند. داوری این مجلات کاملا تخصصی بوده و گاهی یک مقاله توسط چندین داور از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار میگیرد. این مجلات بر خلاف مجلات ISI بدون ایمپکت، با هیچ موسسه ای طرف قرارداد نبوده و با انها رایزنی نمی کند. تنها چیزی که برای آنها حائز اهمیت می باشد، موضوع مقاله و محتوای آن می باشد. در صورتی که یک مقاله از لحاظ موضوعی در حیطه فعالیت آن مجله بوده باشد و محتوای آن نیز از لحاظ نگارشی و ترجمه فاقد هر گونه اشتباه و خطایی باشد، مطمئنا مورد پذیرش داوران و سردبیر مجله قرار خواهد گرفت.

مقاله isi رشته دندانپزشکی

انواع مجلات ISIبرای رشته دندانپزشکی

مجلات ISI بر اساس اینکه دارای ضریب نفوذ یا ایمپکت فاکتور باشند یا نه، به دو گروه تقسیم می شوند که مجلات ایمپکت دار جز مجلات (JCR) می باشند که در پذیرش مقالات برای چاپ بسیار سخت گیر بوده ولی بعنوان بهترین و معتبرترین مجلات دنیا به حساب می آیند.

مجلات بدون ضریب تأثیر (ISI LIST):مجلات بدون ایمپکت تا حدودی تضمینی بوده و دارای داوری راحت تری نسبت به مجلات ایمپکت دار هستند و در درجه B رتبه بندی مجلات بین المللی قرار دارند. این مجلات از نظر هزینه اکسپت Open Access هستند که تمام هزینه های پذیرش و چاپ مقالات را از نویسندگان دریافت می کنند و امکان دسترسی آزاد به مقاله را فراهم می آورند. این مقالات پس از چاپ در سایت مجلات نمایه شده و افراد می توانند کل مقاله را رایگان دانلود کنند. لازم به ذکر است که Open access بودن مقاله، شانس ارجاعات (Citation) آن را افزایش می دهد.

مجلات دارای ضریب تأثیر (JCR LIST):جی سی آر ها که جز معتبر ترین و پرطرفدار ترین مجلات می‌باشند.مجلات ایمپکت دار مجلات غیر تضمینی هستند که از اعتبار علمی بسیار بالایی برخوردارند و داوری سختگیرانه دارند زیرا این مجلات به لحاظ داشتن اعتبار بالا بصورت تضمینی نمی باشد و عمده داوری خود را روی بار علمی و محتوای مقاله ارسالی متمرکز می نمایند. مجلات ایمپکت دار در رتبه بندی مجلات بین المللی در درجه A قرار دارند. این مجلات از نظر هزینه ی اکسپت Close Access هستند که برای پذیرش و چاپ مقاله از نویسندگان هزینه ای دریافت نمی کنند و دسترسی آزاد به مقاله را غیرممکن می کنند. این مجلات هزینه ی خود را از خوانندگان مجلات دریافت می کنند. در واقع کسانی که می خواهند از این مقالات استفاده کنند، باید برای دانلود مقالات، هزینه ای را به عنوان اشتراک به مجله پرداخت نمایند.این مجلات به دلیل اعتبار علمی بالایی که دارند برای دفاع پایان نامه و فارغ التحصیلی و همچنین ارتقای درجه علمی مورد توجه دانشجویان و اساتید قرار می گیرند.

مزایای چاپ مقاله ISI دندانپزشکی

با افزایش اهمیت چاپ مقاله و قرار دادن آن بعنوان معیار ارزیابی فعالیت های پژوهشی دانشجویان و اساتید، امروزه مجلات و نشریات علمی مختلفی با سطح بندی متفاوت در حال فعالیت هستند که بر اساس معیارهای تعریف شده ای رتبه بندی شده اند. چاپ در این پایگاه های علمی مزایای فراوانی در سطح کشور و بین المللی برای محققین دندانپزشکی دارد.

مزایای چاپ مقاله ISI دندانپزشکی

افزایش احتمال پذیرفته شدن به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی در دانشگاه های علوم پزشکی

امکان عضویت در بنیاد ملی نخبگان

شناخته شدن به عنوان متخصص و صاحب نظر در موضوع

امکان گرفتن پروژه های تحقیقاتی با درآمدهای بالا در زمینه درمان و علوم پزشکی

گرفتن بورس تحصیلی و ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر بین المللی در سراسر جهان

نظریه پردازی و بیان دیدگاه های نویسندگان در زمینه های تخصصی درمان و علوم پزشکی

ثبت کردن تحقیقات و مطالعات انجام شده به نام نویسندگان و حفظ دائمی آنها

مراحل چاپ مقالهisi دندانپزشکی

چاپ مقاله نیازمند داشتن اطلاعات در مورد مقاله نویسی، فرمت مقالات، شناخت مجلات علمی و .. می باشد.چاپ مقاله آخرین بخش از یک کار پژوهشی - تحقیقاتی و در اصل، مرحله به بار نشستن ثمره زحمات محققان و پژوهشگران است. در ادامه مطلب به روند چاپ مقاله در مجلات ISI اشاره شده است

استخراج مقاله ISI از پایان نامه

دانشجویانی که پژوهش مرتبط با پایان نامه خود را نوآورانه و با موضوعی بروز انتخاب می‌کنند این شانس را دارند که پس از انجام پایان نامه و در انتهای کار، تبدیل پایان نامه به مقاله را انجام دهند. این همان فرآیندی است که به آن استخراج مقاله از پایان نامه می‌گوییم. اگر پایان‌نامه شما این پیش‌شرط دارد باید خوشحال باشید، چون اکنون فقط کافی است تا آن را به فرمت مورد نیاز مقاله ISI درآورید.در مقاله دندانپزشکی، باید تحقیق و پژوهش انجام شده در پایان نامه شما خلاصه شود. پس از اینکه بخش‌های مختلف را با توضیحات گویا خلاصه کردید همراه با نتایج آن را در فرمت مورد نیاز قرار خواهید دادپس از انتخاب موضوع باید شروع به انجام تحقیقات و نگارش مقاله دندانپزشکی کنید. شما هم می‌توانید همزمان با انجام تحقیقات مقاله را نگارش کنید و هم می‌توانید ابتدا تحقیقات را تکمیل کنید و بعد سراغ نگارش مقاله بروید. برای اینکه بتوانید مقاله‌ای صحیح و باکیفیت، مطابق با استاندارها بنویسید باید مقالات مشابه در موضوع انتخابی خود کمک بگیرید. به عنوان‌ها، کلیدواژه‌های انتخابی و نحوه ارائه محتوا در آنها به خوبی دقت کنید. به مواردی که در تمامی مقالات رعایت شده‌اند، توجه کافی داشته باشید. شما هم باید آن موارد را مطابق با محتوای مقاله خود رعایت کنید.

ستخراج مقاله ISI از پایان نامه

ترجمه مقاله ISI رشته دندانپزشکی

در این مرحله نوبت به ترجمه مقاله ISI دندانپزشکی می‌رسد. در واقع شما باید متن فارسی خود را به زبان انگلیسی بازنویسی کنید. بهتر است از ترجمه لغت به لغت مقاله دندانپزشکی چشم‌پوشی کنید و توجه‌تان به انتقال دقیق و کامل مفاهیم باشد.

ترجمه مقاله ISI رشته دندانپزشکی

انتخاب ژورنال مناسب برای چاپ مقاله

احتمالا وقتی به این مرحله می‌رسید لیست ژورنال‌های مورد نظر خود را آماده کرده‌اید. در انتخاب ژورنال مناسب به چند مورد دقت داشته باشید.

انتخاب ژورنال برای چاپ مقاله

بهتر است از ژورنال‌هایی انتخاب کنید که پیشتر در زمینه مورد نظر شما مقالاتی را چاپ کرده‌اند. این کار ریسک رد شدن مقاله را کم می‌کند.

از دانشجویان هم رشته که به تازگی مقاله چاپ کرده‌اند برای انتخاب ژورنال کمک بگیرید. آنها پیش از شما ژورنال‌ها را کامل بررسی کرده‌اند.

از اساتید رشته دندانپزشکی که مقالات چاپ شده زیادی دارند راهنمایی بگیرید. آنها با ژورنال‌ها آشنایی خوبی دارند.

در نهایت خودتان تصمیم بگیرید که کدام ژورنال برای شما مناسب‌تر است اما با مشاوره از افراد آگاه شانس پذیرش و چاپ مقاله خود را بالا ببرید.

پذیرش و چاپ مقاله ISI دندانپزشکی

آخرین مرحله برای چاپ مقاله ISI دندانپزشکی سابمیت مقاله است. باید مقاله خود را با قوانین گفته شده در سایت، آپلود کنید. بهتر است در انجام این مراحل دقت کنید زیرا اشتباه یا نقصان مدارک خواسته شده باعث رد شدن زودهنگام مقاله خواهد شد.در صورتی که با فرآیند سابمیت مقاله آشنایی ندارید و نمی‌دانید پرداخت ارزی را به چه صورت انجام دهید بهتر است برای این کار از افراد آشنا کمک بگیرید.

پذیرش و چاپ مقاله ISI دندانپزشکی

خدمات پذیرش و چاپ مقاله ISI دندانپزشکی در سینا ترجمه

فرایند پذیرش و چاپ مقاله دندانپزشکی همانند تمامی رشته‌های دیگر است و سینا ترجمه با بهره گیری از همکاران توانمند و پژوهشگران برجسته حوزه علوم پزشکی، آمادگی دارد تمامی خدمات مرتبط را به دانشجویان و پژوهشگران ارائه دهد. خدمات ما در این زمینه عبارت است از:

خدمات پذیرش و چاپ مقاله ISI دندانپزشکی

ترجمه مقاله: سینا ترجمه به دلیل همکاری با مترجمین متخصص در حوزه پزشکی می تواند خدمات ترجمه را به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت ارائه نماید.

ویرایش مقاله:ویرایش ساختاری و گرامری مقالات ترجمه شده توسط همکاران ما در سینا ترجمه انجام می پذیرد.

معرفی مجلات معتبر و مناسب:می دانیم که انتخاب مجله مناسب در حوزه تخصصی مقاله در پذیرش آن نقش موثری دارد و یکی از مهم ترین مراحل این فرایند محسوب می شود. یک مجله مناسب برای چاپ مقاله پزشکی علاوه بر داشتن کیفیت‌ لازم، بایستی معتبر بوده و از نظر زمان داوری و هزینه نیز در سطح قابل قبولی باشد

آماده سازی مقاله و سابمیت: فرایند آماده سازی مقاله و سابمیت آن متناسب با دستورالعمل مجله می باشد. برای سابمیت مقاله در یک مجله باید فایل‌هایی مانند کاور لتر، تصاویر و نمودارها و فایل اسامی و افیلییشن نویسندگان آماده شود و پس از آن از طریق سایت مجله اقدام به سابمیت مقاله کرد. تمامی این مراحل توسط همکاران ما در سینا ترجمه ترجمه قابل انجام است که شامل:

راهنمایی نویسنده مقاله در نوشتن کاورلتر و تکمیل فرم کپی رایت

جاگذاری مقاله در قالب مجله

تغییر فونت و قلم نوشتاری مقاله و اندازه صفحات مقاله طبق دستورالعمل ارسالی مجله

سازماندهی جداول و تصاویر درون مقاله

رفع اشتباهات رفرنس نویسی و تبدیل فرمت رفرنس مقالات به فرم درخواستی مجله

سینا ترجمه

خدمات ثبت سفارش چاپ مقاله ISIدندانپزشکی

فرایند پذیرش و چاپ مقاله isi دندانپزشکی همانند تمامی رشته‌های دیگر است .کارشناسان و متخصصان سینا ترجمه آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان در خصوص مجلات isi دندان پزشکی و نحوه ارسال مقاله به این مجلات می باشند . هرگونه سوال و اطلاعاتی در خصوص مجلات isi رشته تخصصی دندان پزشکی داشته باشید می توانید با برقراری تماس با کارشناسان سینا ترجمه به پاسخ آنها دست یابید .

جهت ثبت سفارش چاپ مقاله isi دندانپزشکی می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و یا با کارشناسان ما از طریق تماس، ایمیل و شبکه های مجازی ( واتساپ،تلگرام و اینستاگرام) در ارتباط باشید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

شما می توانید با ارسال فایل مقاله خودتان از طریق ثبت سفارش چاپ مقاله در مجلات معتبر از طرف کارشناسان سینا ترجمه هزینه نهایی را دریافت کنید.

پذیرش مقاله کاملا وابسته به کیفیت مجله می‌باشد. برخی از ژورنالها مقاله را به صورت تضمینی پذیرش می‌کنند اما برخی دیگر پذیرش تضمینی ندارند و همه چیز وابسته به نظر داوران می‌باشد.

زمان پذیرش و چاپ یک مقاله در ژورنال معتبر کاملا بستگی به زمان داوری دارد. پروسه داوری هرچقدر طولانی تر باشد واضح است که مقاله مدت زمان بیشتری در انتظار خواهد بود. اما اگر نتیجه داوری سریعتر مشخص شود مقاله در سریعترین زمان ممکن پذیرفته خواهد شد پس نتیجه کاملا وابسته به زمان داوری می‌باشد.



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام