سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله ISI حقوق

انتشار 22 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

موسسه تحقیقاتی سینا، ارائه دهنده خدمات مشاوره، پذیرش و چاپ مقاله ISI با بهره گیری از کارشناسان متخصص آماده همراهی دانشجویان برای چاپ مقاله ISI حقوق می باشد.

چاپ مقاله ISI حقوق

حقوق

رشته حقوق یکی از محبوب ترین رشته‏ های داوطلبان گروه علوم انسانی است. گرایش‏های رشته حقوق گسترده و در کلیه روابط زندگی امروز قابل ملاحظه است. این روابط می‏تواند مربوط به روابط دولت و مردم باشدکه به حقوق عمومی معروف است و یا روابط خصوصی مردم را در برمی‏گیرد که حقوق خصوصی نامیده می‏شود. شاخه ای از حقوق نیز به روابط بین المللی می‏پردازد که خود به دو بخش حقوق روابط بین الملل عمومی و خصوصی تقسیم می‏شود. دانش آموختگان این رشته باید از جسارت، قدرت استدلال، خلاقیت ذهنی و فن بیان خوب کافی برخوردار باشند. علم حقوق با جامعه شناسی، روانشناسی و علوم فلسفی آمیخته است و یک حقوقدان مطلع باید از این علوم آگاهی‏ کافی داشته باشد.

موقعیت شغلی رشته حقوق

دانش آموختگان رشته حقوق می توانند به فعالیت به عنوان وکالت دعاوی دادگستری، مشاور حقوقی بانک ها، شهرداری ها، شرکت ها و وزارتخانه ها و سردفتری دفاتر اسناد رسمی بپردازند.

مقاله ISI

هر ساله موسسه تامسون رویترز از طریق پایگاه استنادی علمی خود که به WOS است، مجلاتی که فاکتورهای مورد تایید این موسسه را رعایت کنند و از لحاظ اعتبار علمی در درجه بالایی قرار گیرند را ایندکس می کند. مقالات چاپ شده در این مجلات به مقالات ISI معروف اند.

چاپ مقاله ISI حقوق

پژوهشگران بسیاری با هدف نشر نتایج تحقیقات خود اقدام به چاپ مقاله ISI در مجلات معتبر می کنند و از آنجا که چاپ مقاله ISI ملاک بسیاری از ارزیابی های علمی، تحصیلی و شغلی می باشد دانشجویان و اساتید رشته حقوق نیز می بایست مقالات خود را در این مجلات به چاپ برسانند. چاپ مقاله ISI حقوق در مجلاتی که ایندکس مناسب داشته باشد باعث تقویت رزومه علمی و ارتقا مرتبه دانشجویان و اساتید می شود. چاپ مقاله ISI حقوق یکی از روش های بهبود رزومه است که در پذیرش دانشگاه های خارجی، قبولی در مصاحبه دکتری، ارتقا رتبه علمی هیئت علمی و تقویت رزومه پژوهشی و... از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و تاثیر مثبت دارد. چاپ مقاله ISI حقوق در نشریات معتبر به عواملی چون محتوای مقاله، ترجمه مقاله، آشنایی با مجلات و روند چاپ مقاله در آن ها، هزینه چاپ و... بستگی دارد. موسسه تحقیقاتی سینا با بهره گیری از تجربه چندین ساله کارشناسان خود، پژوهشگران را در چاپ مقاله ISI حقوق با ارئه خدماتی نظیر ترجمه تخصصی مقاله ISI، ویراستاری و فرمت بندی مقاله ISI، مکاتبه و رایزنی با مجله و... همراهی می نماید.

تصویر
 

مزایای چاپ مقاله ISI حقوق

  • اخذ مجوز دفاع دکتری
  • کسب دو نمره پایان نامه
  • بهبود رزومه جهت مصاحبه های تحصیلی و شغلی
  • ادامه تحصیل بدون کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی
  • عضویت در بنیاد ملی نخبگان
  • افزایش رتبه علمی
  • اخذ پروژه های تحقیقاتی بیشتر

خدمات موسسه سینا در چاپ مقاله ISI حقوق

  • استخراج مقاله ISI از پایان نامه
  • مشاوره برای بالابردن کیفیت مقاله ISI
  • معرفی مجلات معتبر ISI و مورد تایید وازرتین
  • معرفی مجلات مرتبط  با حوزه تخصصی مقاله ISI
  • ترجمه تخصصی و ویراستاری مقاله ISI  
  • فرمت بندی مقاله ISI
  • مکاتبه و رایزنی با نشریات برای داوری سریع تر 
  • انجام امور سابمیت مقاله ISI

موسسه تحقیقاتی سینا، ارائه دهنده خدمات مشاوره، پذیرش و چاپ مقاله ISI با بهره گیری از تجربه چند ساله در زمینه چاپ موفق مقاله ISI در مجلات علمی معتبر در رشته و شاخه های تخصصی مختلف آماده ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید و دیگر محققان است. برای چاپ مقاله ISI حقوق در ژورنال های معتبر می توانید مقالات خود را به ایمیل موسسه ارسال نموده و ضمن استفاده از راهنمایی کارشناسان موسسه سینا مقاله ISI خود را در بهترین نشریات به چاپ برسانید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام