سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله ISI محیط زیست

انتشار 23 اردیبهشت 1398
مطالعه 2 دقیقه

چاپ مقاله ISI محیط زیست دستاوردهایی نظیر کسب دو نمره پایان‌نامه، تقویت رزومه علمی، اخذ بورسیه تحصیلی، ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، ارتقاء رتبه علمی و شغلی و... به همراه دارد. موسسه سینا با بهره گیری از کادری با تجربه فرصت چاپ مقاله ISI را برای دانشجویان محیط زیست فراهم آورده است.

چاپ مقاله ISI محیط زیست

معرفی رشته محیط زیست

مهندسی محیط زیست عبارت است از کاربرد مجموعه‌ای از علوم و فنون مهندسی در رابطه با مطالعه و ارزیابی شرایط و بهبود و بهسازی محیط زیست. این علوم و فنون در امور اجرائی و ساختمانی در زمینه طرح های عمرانی زیر بنائی، شهری، صنعتی و مسکونی کاربرد دارند. تخریب محیط‌های طبیعی و افزایش درصد آلودگی های مختلف ناشی از اجرای طرح های زیر بنائی و صنعتی بخصوص در نواحی شهری و روستائی و به مخاطره انداختن منابع طبیعی و انسانی از مسائلی است که در کاربرد مهندسی محیط زیست در هر طرح عمرانی مورد توجه می‌باشد. مهم‌ترین وظیفه متخصصین این رشته نظارت بر اجرای پروژه‌های زیست‌محیطی است.

موقعیت شغلی رشته مهندسی محیط زیست

سازمان محیط زیست اصلی ترین مکان برای استخدام فارغ التحصیلان رشته محیط زیست است. علاوه بر این سازمان های دیگر از جمله شهرداری، وزارت جهاد و کشاورزی، سازمان هواشناسی، سازمان منابع طبیعی می توانند فرصت های شغلی مناسبی برای دانش آموختگان این رشته باشند.

چاپ مقاله ISI محیط زیست

چاپ مقاله ISI برای دانشجویان، اساتید، محققان و پژوهشگران رشته محیط زیست امتیازاتی به همراه دارد از جمله: مجوز دفاع دکتری، کسب امتیاز پژوهشی در مصاحبه دکتری، کسب دو نمره پایان نامه، ارتقا رتبه علمی و... که آنها را علاقمند به چاپ مقاله در مجلات ISI می کند. مقاله خوب مستلزم، پژوهش و مطالعات اجمالی در رشته تخصصی و نگارش آنها در قالب یک مقاله ی پژوهشی است و برای موفقیت در آن، مقاله ی نوشته شده علاوه بر محتوای قوی، باید عاری از هر گونه ایرادات فنی و نگارشی باشد. انتخاب مجله مناسب در حیطه تخصصی محیط زیست یکی دیگر از عوامل موثر در چاپ مقاله ISI محیط زیست است.

تصویر
 

خدمات موسسه سینا در چاپ مقاله ISI محیط زیست

  • معرفی مجلات مورد تایید دانشگاه های ایران
  • معرفی مجلاتی که در بلک لیست هیچ وزارتی قرار نداشته باشد
  • معرفی مجلات متناسب با رشته تخصصی موضوع مقاله
  • رایزنی با مجلات برای انجام مراحل داوری در زمانی کوتاه تر
  • ترجمه تخصصی مقاله در صورتی که به زبان فارسی باشد
  • در صورت نیاز به ویرایش گرامری، ویراستاری انجام میگیرد
  • فرمت بندی مقاله مطابق با ساختار مورد تایید مجله انتخابی
  • ارسال گواهی پذیرش معتبر از سوی مجله به نویسندگان

مراحل چاپ مقاله ISI محیط زیست

  • مرحله اول: انتخاب مجله متناسب با حوزه تخصصی مقاله
  • مرحله دوم: ارسال مقاله به مجله انتخابی  
  • مرحله سوم: بررسی اولیه توسط سردبیر مجله
  • مرحله چهارم: داوری تخصصی مقاله
  • مرحله پنجم: ارسال نامه پذیرش

موسسه تحقیقاتی سینا، ارائه دهنده خدمات مشاوره، پذیرش و چاپ مقاله ISI با بهره گیری از تجربه چند ساله در زمینه چاپ موفق مقاله ISI در مجلات علمی معتبر در رشته و شاخه های تخصصی مختلف آماده ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید و دیگر محققان است. برای چاپ مقاله ISI محیط زیست در ژورنال های معتبر می توانید مقالات خود را به ایمیل موسسه ارسال نموده و ضمن استفاده از راهنمایی کارشناسان موسسه سینا مقاله ISI خود را در بهترین نشریات به چاپ برسانید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام ، ميخوام زحمت تهيه و چاپ يك مقاله ى داخلي در رشته ى محيط زيست (موضوع منابع آب ) رو برام بكشيد ، ميخوام هزينش رو بدونم و اينكه موسسه ى شما تضميني ميده براي اينكه مقاله حتما به چاپ برسه يا خير ؟
باسلام عرض ادب احتراما خدمتتان عرض کنیم که موسسه نگارش مقاله انجام نمیده ولی پایان نامه باشد ازان مقاله استخراج وبعد برای پذیرش وچاپ مقاله اقدام میکنم ودرمورد تضمنین هم بسته به بارعلمی مقاله داره که از کیفیت خوبی برخوردار باشد وموسسه هم تمامی تلاش خودررابرای پذیرش مقاله خواهد کرد. برای معرفی مجلات ویا بقیه اقدامات با ایمیل موسسه در ارباط باشید کارشناسان راهنمایی لازم دراختیارتان بزارند. باتشکر ازحسن توجه شما به سینا ترجمه
2 سال پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام ، ميخوام زحمت تهيه و چاپ يك مقاله ى داخلي در رشته ى محيط زيست (موضوع منابع آب ) رو برام بكشيد ، ميخوام هزينش رو بدونم و اينكه موسسه ى شما تضميني ميده براي اينكه مقاله حتما به چاپ برسه يا خير ؟
2 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام