سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله ISI رشته شیمی

انتشار 19 اردیبهشت 1398
مطالعه 2 دقیقه

از آنجا که ملاک ارزیابی تحقیقات دانشجویان در مصاحبه های علمی و هم چنین اخذ پذیرش از دانشگاه های خارجی و... مقالات چاپ شده در مجلات معتبر از جمله ISI است به همین دلیل برای دانشجویان شیمی نیز چاپ مقاله ISI در مجلات معتبر اهمیت ویژه‌ای دارد و در پی چاپ مقاله خود در این مجلات هستند.

چاپ مقاله ISI رشته شیمی

شیمی

شیمی، علم اتم‌ها، پیوندها و مولکول هاست. دانشی که می‌تواند خواص ماده، چگونگی تغییرات و شیوه تولید آن‌ها را از هسته اتم گرفته تا کهکشان‌ها بررسی کند و رشته شیمی، رشته‌ای است که به پرورش متخصصانی می‌پردازد که با مطالعه و تحقیق و آزمایش به ابداع و نوآوری پرداخته و یا فرآورده‌های شیمیایی را کنترل می‌کنند. رشته شیمی دارای دو بخش علم شیمی و صنایع شیمی است که علم شیمی به‌عنوان یکی از علوم پایه زیربنای علوم مختلفی همچون بیولوژی، بیوتکنولوژی، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و رشته‌های متعدد مهندسی است. اما صنایع شیمیایی عبارت است از صنایعی که در آنها واکنش شیمیایی انجام می‌گیرد، یعنی اقسام مواد اولیه تبدیل به محصولات جدید می‌گردد که خواص این محصولات تا حدودی با مواد اولیه متفاوت است.

موقعیت شغلی رشته شیمی

بسیاری از کارخانه ها و صنایع در بخش کنترل کیفیت کالاهای ساخته شده نیاز به دانش آموخته شیمی دارند بنابراین دانش آموختگان این رشته می توانند در بخش آزمایشگاه های کنترل کیفیت در صنایع شیمیایی مختلف از جمله: صنایع رنگ‌سازی، چرم‌سازی، پتروشیمی، موادغذایی، لوازم بهداشتی و آرایشی مشغول به کار شوند. کارگاه ها و کارخانه‌های تهیه مواد آلی، دارویی، رنگها، رزین‌ها و تهیه و ترخیص مواد معدنی از دیگر موقعیت های شغلی فارغ التحصیلان رشته شیمی است.

تصویر
 

چاپ مقاله ISI شیمی

فارغ التحصیلان رشته شیمی برای تقویت رزومه تحصیلی خود برای شرکت در مصاحبه دکتری، کسب دو نمره پایان نامه و یا اخذ پذیرش از دانشگاه های خارجی نیازمند چاپ مقاله ISI هستند. مجلات بسیاری در حوزه تخصصی شیمی وجود دارد که دانشجویان و فارغ التحصیلان این رشته می توانند مقالات خود را در آنجا به چاپ برسانند. چاپ مقاله در مجلات ISI نیازمند دقت، آگاهی و مهارت زیادی است و بسیاری از محققان به دلیل عدم تجربه کافی در این زمینه تمایل دارند بعد از نگارش مقاله، برای ارسال و چاپ مقاله ISI خود از موسسات قابل اعتماد کمک بگیرند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت مقاله خود را در مجلات ISI به چاپ برسانند.

مراحل چاپ مقاله ISI شیمی در موسسه سینا

  • ارسال درخواست به آدرس ایمیل موسسه  pub.sina@gmail.com
  • معرفی مجلات مرتبط با موضوع تخصصی مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما
  • تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما
  • ترجمه تخصصی مقاله با بهترین کیفیت و در کمترین زمان
  • ویراستاری مقالات ترجمه شده
  • فرمت بندی مقاله طبق دستورالعمل مجله
  • ارسال مقاله به مجله و قرار گرفتن در مرحله داوری
  • پیگیری وضعیت مقاله
  • اخذ پذیرش مقاله در کوتاه ترین زمان

موسسه سینا با سابقه چندین ساله در این زمینه شما را در گرفتن پذیرش و چاپ مقاله تان همراهی می کند. قابل ذکر است که مقاله شما در این موسسه توسط کارشناسان مرتبط با عنوان مقاله بررسی و ویرایش می شود و جایی برای رد مقاله باقی نمی گذارد. برای چاپ مقاله ISI شیمی با کارشناسان موسسه سینا تماس گرفته و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام