سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله ISI صنایع

انتشار 19 اردیبهشت 1398
مطالعه 2 دقیقه

دانشجویان مهندسی صنایع و گرایش های آن که قصد چاپ مقاله ISI دارند می توانند از خدمات موسسه سینا در این راستا استفاده نمایند.

چاپ مقاله ISI صنایع

مهندسی صنایع

از شاخه‌های مهندسی است، که می‌کوشد با تلفیق دانش مهندسی، ریاضیات، اقتصاد و مدیریت، کارایی سیستم‌های تولیدی، فرایندها و سازمان‌ها را بهبود دهد. مهندسی صنایع بطور کلی اثربخشی، کارایی، تطبیق پذیری، پاسخ گویی، کیفیت و بهبود مستمر کالاها، خدمات و سودآوری را مدنظر قرار می‌دهد. پیشینه کاربردی مهندسی صنایع به نخستین سالهای انقلاب صنعتی بازمی‌گردد، ولی از نظر آکادمیک و علمی، مهندسی صنایع نخستین بار توسط فردریک تیلور به کار برده شد. مهندسی صنایع ابتدا به عنوان یک شاخه فرعی از مهندسی مکانیک شناخته می‌شد، در سال ۱۹۰۹ دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا نخستین دپارتمان مستقل رشته مهندسی صنایع را بنیان نهاد.

موقعیت شغلی مهندسی صنایع

به دلیل گستردگی حوزه کاری مهندسی صنایع، امکان کار در همه مراکز و کارخانجات صنعتی، تولیدی و خدماتی برای مهندسان صنایع وجود دارد. به عبارتی مهندسی صنایع در حرفه‌ها و مشاغلی مانند بانکداری، خدمات مشاوره‌ای، صنعت بیمه، شرکتهای هواپیمایی، کشتیرانی، بیمارستانها، کارخانجات، کشت و صنعت، خدمات شهری، استادیوم های ورزشی و یا هر مکان دیگری که نیاز به برنامه‌ریزی، هدایت، مدیریت و ارتقا بهره‌وری دارد، کاربرد دارد. به علت شباهت زیاد این شغل با مدیریت صنعتی، بسیاری از مهندسان صنایع در حوزه های مدیریتی فعالیت می کنند.

تصویر
 

چاپ مقاله ISI صنایع

اهمیت چاپ مقاله برای دانشجویان و اساتید و به طور کلی محقیق بسیار زیاد است. دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری رشته شهرسازی برای اخذ مدرک تحصیلی خود و یا اخذ بورسیه تحصیلی برای ادامه تحصیل در دانشگاه های خارجی نیازمند انجام پژوهش و چاپ مقاله در مجلات معتبر از جمله ISI هستند. موسسه تحقیقاتی سینا متشکل از کادری با تجربه در زمینه پذیرش و چاپ مقاله ISI تلاش دارد تا در راستای کمک به محققین تلاشگر کشور عزیزمان فرآیند چاپ مقاله ISI صنایع در سریعترین زمان ممکن در مجلات معتبر به انجام رساند.

نکات مهم در چاپ مقاله ISI صنایع

  • به روز بودن موضوع مقاله
  • مرتبط بودن موضوع مقاله با حوزه ی  تخصصی مجله
  • عملکرد صحیح در نحوه نگارش مقاله
  • محتوای قوی مقاله

مراحل چاپ مقاله ISI صنایع در موسسه سینا

  • ارسال مقاله از سوی شما به ایمیل موسسه
  • معرفی مجلات ISI مرتبط با حوزه ی تخصصی مقاله
  • ترجمه مقاله
  • ویرایش و فرمت بندی طبق دستوراعمعل مجله ی انتخابی
  • ارسال مقاله به مجله
  • پیگیری مراحل داوری
  • دریافت نامه پذیرش

دانشجویان مهندسی صنایع و گرایش ها آن که قصد چاپ مقاله ISI دارند می توانند از طریق موسسه سینا اقدام به پذیرش و چاپ مقاله ISI خود کنند. موسسه سینا با سابقه طولاتی در ارائه خدمات پژوهشی به ویژه چاپ مقاله ISI با تشخیص مجلات جعلی می تواند شما را در انتخاب مجله مناسب مرتبط با حوزه ی تخصصی مهندسی صنایع برای چاپ مقاله ISI، ویرایش علمی مقاله و فرمت بندی آن طبق ساختار مورد تایید مجله راهنمایی نماید. شما می‌توانید با ارسال سفارشات خود و با انتخاب مجله مورد نظرتان از بین مجلات ارائه شده توسط موسسه، مقاله ISI صنایع خود را به چاپ برسانید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام