سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله ISI سریع ممکن است؟

انتشار 4 اردیبهشت 1398
مطالعه 4 دقیقه

بسیاری از دانشجویان و داوطلبان برای اخذ مجوز دفاع دکتری، کسب امتیاز پژوهشی در مصاحبه دکتری، مجوز دفاع و مواردی از این دست، نیاز به چاپ سریع مقاله ISI دارند و به دلیل کمبود وقت می خواهند بدانند که آیا چاپ مقاله ISI سریع ممکن است؟

چاپ مقاله ISI سریع ممکن است؟

یکی از درخواست های مکرر دانشجویان تحصیلات تکمیلی و داوطلبان آزمون دکتری انتشار سریع مقاله به ویژه مقاله ی ISI است. چاپ سریع مقاله ی ISI با شناخت فاکتورهای ارزیابی مجلات مختلف و رعایت موارد موثر در پذیرش و رایزنی موسسات مربوط به چاپ مقاله ممکن خواهد بود.

موسسه سینا بیش از 6 سال است که در اخذ پذیرش و چاپ فوری مقالات مختلف از جمله ISI فعالیت دارد و می تواند پذیرش مقاله ی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کند. در اینجا باید متذکر شد که چاپ سریع مقاله اصلا به معنی انتشار آن در بازه ی یک یا دو روزه نیست بلکه در این مورد حداقل زمان ممکن برای داوری و اخذ پذیرش مقاله در نظر گرفته می شود.

مراحل چاپ سریع مقاله ISI در موسسه سینا

  • ثبت سفارش چاپ سریع مقاله ISI از سوی متقاضی  
  • پیشنهاد مجلات ISI مرتبط با زمینه ی تخصصی مقاله ی شما
  • ترجمه مقاله؛ در صورتی که مقاله نیاز به ترجمه داشته باشد باید مراحل ترجمه را طی نماید.
  • ویرایش و فرمت بندی مقاله طبق دستورالعمل مورد تایید مجله ی انتخابی؛ مقاله قبل از ارسال به مجله و برای داوری سریع تر باید ویرایش و مطابق فرمت مورد تایید مجله ساختاربندی شود
  • ارسال مقاله به مجله توسط موسسه؛ ارسال مقاله به دو روش آنلاین یا  ایمیل صورت می گیرد و نتیجه به شما اطلاع رسانی می شود.
  • داوری مقاله

مقاله پس از دریافت توسط وارد مرحله داوری می شود و توسط تیم داوری مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. عملکرد و شیوه ی داوری تمامی مجلات یکسان نیست بنابراین مدت زمان داوری در این مجلات متفاوت است. کیفیت علمی مقاله یکی از عوامل موثر در پذیرش مقاله می باشد و هرچه مقاله به روز تر باشد و از محتوای علمی معتبرتری برخوردار باشد بیشتر مورد توجه داوران قرار می گیرد. داوران زمان کافی برای مطالعه، بررسی و تحلیل مقاله صرف می کنند و در صورتی که در اولین مطالعه، متوجه ایرادات زیادی شوند مقاله را رد می کنند در غیر این صورت نتیجه بررسی‌ها به همراه نظر نهایی رد یا تایید و یا درخواست بررسی مجدد مقاله به نویسنده اعلام می‌شود.

  • پذیرش مقاله

در صورت رعایت همه ی موارد و نکات مقاله نویسی و انتخاب درست مجله مرتبط با موضوع، مقاله بدون نیاز به اصلاحیه پذیرش می گردد و نامه ی پذیرش برای نویسنده ارسال می گردد. اما اگر موضوع مقاله مورد توجه داوران قرار گیرد و به لحاظ علمی کیفیت خوب و قابل قبولی داشته باشد و در داوری اولیه پذیرش شود ولی در متن مقاله دارای اشتباهاتی باشد باید اصلاح شده و مقاله مجددا برای داوری نهایی به مجله ارسال گردد. مرحله داوری و پذیرش طولانی ترین مرحله چاپ مقاله محسوب می شود که با کمک مشاوران موسسه سینا و رعایت نکات کلیدی که در پذیرش مقاله موثرند، دقت در نحوه نگارش و محتوای مقاله می تواند این مرحله را تسریع بخشد.  

  • چاپ مقاله

بعد از پذیرش نهایی، مقاله در تاریخی که در نامه ی پذیرش ذکر شده به چاپ می رسد. چاپ مقاله به دو صورت آنلاین یا هارد کپی انجام می پذیرد.

عوامل موثر در پذیرش سریع مقاله ISI

  • به روز بودن موضوع مقاله
  • مرتبط بودن موضوع مقاله با حوزه ی تخصصی مجله
  • عملکرد صحیح در نگارش مقاله
  • توجه به فرمت و ساختار صحیح مقاله
  • ارسال نامه ی پیوست یا Cover Letter
  • ارعایت کامنت های اصلاحی داوران
  • پیروی از قوانین حق نشر

اقدام از طریق موسسه سینا در پذیرش سریع مقاله ISI  تاثیر دارد؟

از آنجا که دانشجویان تجربه ی کافی در چاپ مقاله ندارند و از جزییات و چگونگی ارسال مقاله مطلع نیستند به همین دلیل موفق به چاپ مقاله ISI خود نخواهند شد. از طرفی دیگر با توجه به همکاری چندین ساله موسسه سینا با مجلات و نشریات معتبر مختلف و تجربه کافی در این زمینه، کارشناسان این موسسه می توانند بدون اتلاف وقت در کمترین زمان ممکن مقاله ISI شما را به مجله ارسال و با رایزنی پذیرش آن را دریافت نمایند. لازم است متذکر شویم که پذیرش مقاله تنها با رایزنی موسسه امکان پذیر نیست و محتوای مقاله نیز تاثیر مهمی دارد.

اگر برای اخذ مجوز دفاع دکتری، کسب امتیاز پژوهشی در مصاحبه دکتری و ارتقاء رتبه علمی نیاز به اکسپت فوری مقاله ISI خود در مجلات داخلی یا خارجی در کمترین زمان را دارید، برای اینکه بتوانید به نتایج سریعتری در مراحل چاپ مقاله برسید، به شما توصیه می کنیم که کار سابمیت مقاله خود را به کارشناسان  موسسه ما بسپارید.  

مشاورین موسسه سینا با داشتن سال ها تجربه در زمینه چاپ مقاله در مجلات مختلف از جمله ISI مختلف، می توانند با معرفی مجلات معتبر، شما را یاری نمایند تا تمام مراحل کار در کمترین زمان ممکن انجام شود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام