سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله ISI زمین شناسی

انتشار 19 اردیبهشت 1398
مطالعه 4 دقیقه

برای چاپ مقاله ISI زمین شناسی می توانید از مشاوران موسسه سینا کمک بگیرید و سریعا اقدام به چاپ مقاله خود در مطلوب ترین کیفیت نمایید.

چاپ مقاله ISI زمین شناسی

زمین شناسی

دانشی است که عمدتاً ماهیت سیّاره زمین و تاریخ آن و ساختمان و اجزای درون آن و انواع سنگ‌ها و سنگواره‌ها را بررسی می‌کند. این علم درباره  موادّ سازنده زمین، نیروهای مؤثر بر مواد مزبور، برآیندهای آن نیروها، پراکندگی سنگ‌های پوسته سیاره، سرگذشت آن و همچنین گیاهان و جانورانی که در دوره‌های گوناگون زمین‌شناسی وجود داشته‌اند گفتگو می‌کند. زمین شناسان، افرادی هستند که چگونگی تشکیل زمین، ویژگی‌ها، رویدادهایی که از زمان پیدایش زمین بر آن گذشته‌است ساختار، ترکیب سنگ‌ها و کانی‌ها و تاریخچه را، مطالعه می‌کند.

گرایش های زمین شناسی

شاخه های مختلف زمین شناسی عبارتند از: سنگ‌شناسی، چینه شناسیی، دیرینه‌شناسی، کانی‌شناسی، زمین‌شناسی فیزیکی، زمین پزشکی، ژئوشیمی یا زمین شیمی، زمین‌شناسی اقتصادی، زمین‌شناسی ژئوفیزیکی، زمین‌شناسی زیست‌محیطی و زمین‌پزشکی،  زمین‌شناسی نفت، زمین‌شناسی ساختمانی، زمین‌شناسی مهندسی

موقعیت شغلی زمین شناسی

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی رشته زمین شناسی قادرند نقشه های زمین شناسی، معدنی و جغرافیایی را مطالعه کرده و اطلاعات آن را استخراج کنند و با گروهه ای اکتشاف معدن، آب یابی و بهره برداری از آب های زیرزمینی، همکاری داشته یا در کارهای صحرایی و کارگاهی مهندسین ژئوتکنیک و ژئوفیزیک فعالیت داشته باشند و کانونهای خطر همانند مناطق زلزله خیز، آتشفشانی و …را مشخص کنند. وزارتخانه های صنایع و معادن، نفت، نیرو، راه، جهاد کشاورزی، علوم و آموزش و پرورش ، همچنین شرکت ها و مؤسساتی مانند ذوب آهن، سازمان زمین شناسی کشور، شرکت های مرتبط با فعالیت های سد سازی، آبیابی، حفر تونل، راهسازی، اکتشافات آب و نفت و معادن، بخش های مرتبط با تهیه نقشه های زمین شناسی و معدنی، آزمایشگاههای سنگ شناسی و زمین شناسی و در مجموع، کلیه مراکزی که در ارتباط با موضوع زمین فعالیت میکنند، میتوانند زمینه های اشتغال و فعالیت فارغ التحصیلان رشته زمین شناسی باشند.

تصویر
 

از آنجا که امروزه یکی از مقیاس ارزیابی علمی دانشجویان در مصاحبه های تحصیلی در دانشگاه های داخلی و خارجی چاپ مقاله محسوب می شود بنابراین دانشجویانی که موفق به چاپ مقاله شوند می توانند امتیازات بیشتری کسب نمایند. از این میان مقالات علمی ISI  ثبت شده در رزومه دانشجویان مزایای بیشتری را برای آن ها به همراه خواهد داشت. مجلات ISI مجلاتی هستند که از طریق پایگاه استنادی علمی موسسه تامسون رویترز معروف به WOS نمایه می شوند و از لحاظ اعتبار علمی در درجه بالایی قرار دارند.

چاپ مقاله ISI زمین شناسی

دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته زمین شناسی نیز همانند سایر رشته ها برای کسب دو نمره پایان نامه، آمادگی مصاحبه دکتری و دفاع دکتری نیاز به چاپ مقاله در مجلات معتبر از جمله ISI دارند اما ممکن است در زمینه ارسال مقاله به مجلات و چاپ با مشکلاتی روبه رو باشند. موسسه سینا با سابقه طولاتی در ارائه خدمات پژوهشی به ویژه چاپ مقاله ISI با تشخیص مجلات جعلی می تواند شما را در انتخاب مجله مناسب مرتبط با حوز ه ی تخصصی زمین شناسی برای چاپ مقاله ISI، ویرایش علمی مقاله و فرمت بندی آن طبق ساختار مورد تایید مجله راهنمایی نماید. موسسه سینا همکاری های گسترده‌ای با مجلات بین المللی دارد، در نتیجه امکان چاپ مقاله ISI شما در مجلات معتبر بسیار بالا می باشد. شما می‌توانید با ارسال سفارشات خود و با انتخاب مجله مورد نظرتان از بین مجلات ارائه شده توسط موسسه، مقاله ISI زمین شناسی خود را به صورت تضمینی در کوتاه ترین زمان ممکن به چاپ برسانید.

خدمات چاپ مقاله ISI زمین شناسی در  موسسه سینا

فرایند چاپ مقاله ISI در رشته های زمین شناسی  همانند سایر رشته است و موسسه سینا با به کارگیری کارشناسان توانمند و با تجربه در این زمینه می تواند مقالات ISI شما را به چاپ برساند. برخی خدمات موسسه سینا در زمینه چاپ مقاله ISI زمین شناسی عبارتند از:

  • ترجمه مقاله: موسسه سینا به دلیل همکاری با مترجمین متخصص در حوزه پزشکی می تواند خدمات ترجمه را به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت ارائه نماید.
  • معرفی مجلات معتبر و مناسب: می دانیم که انتخاب مجله مناسب در حوزه تخصصی مقاله در پذیرش آن نقش موثری دارد و یکی از مهم ترین مراحل این فرایند محسوب می شود.
  • ویرایش و ارسال مقاله: ویراستاری مقالات ترجمه شده و فرمت بندی آن ها و آماده سازی برای ارسال به مجله توسط همکاران ما در موسسه سینا انجام می پذیرد.
  • اصلاح و بازبینی مقاله: پس از داوری، در صورتی که مقاله نیاز به اصلاح و بازبینی داشته باشد نویسندگان باید تمامی موارد اصلاحی را مطابق با نظر داوران در بازه ی زمانی مشخص ویرایش نمایند.

دانشجویانی که قصد چاپ مقاله ISI زمین شناسی دارند اما با راه های چاپ یک مقاله آشنا نیستند می توانند از طریق موسسه سینا اقدام به چاپ مقاله ISI خود کنند.موسسه سینا به دلیل سابقه چاپ مقاله در تمامی مجلات معتبر با فرمت و قالب تمام مجلات آشنایی داشته و فاکتورهای موثر در پذیرش صد در صد مقاله شما را به خوبی می شناسد بنابراین می تواند در سریع ترین زمان و بهترین کیفیت مقاله شما را ویرایش و آماده سابمیت و چاپ نماید. برای چاپ مقاله ISI زمین شناسی می توانید با مشاوران موسسه تماس بگیرید و سریعا اقدام به پذیرش و چاپ مقاله نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
درخواست مقاله isi در رشته تکتونیک هستم
با سلام و عرض ادب کمال تشکر را داریم که ما را برای چاپ مقاله خود برگزیده اید. احتراما درخواست خود را از طریق واتس آپ و یا ایمیل برایمان ارسال نمایید تا مجلات را همراه با شرایط هر کدام تقدیم نماییم هر کدام مورد تایید شما بود جهت چاپ اقدام نماییم. با سپاس تماس و واتس آپ: 09149724522 ایمیل: sina.pub@gmail.com اینستاگرام: @pub.sina
2 سال پیش
بازدیدکننده

سعید
درخواست مقاله isi در رشته تکتونیک هستم
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
مقاله isi در مقطع دکتری رشته زمین شناسی گرایش تکتونیک برای دفاع پایان نامه میخواهم
سلام . ادب شما میتوانید با ارسال فایل پایان نامه خود به کارشناسان موسسه سینا ترجمه از خدمات استخراج مقاله بهره مند شوید.
3 سال پیش
بازدیدکننده

کشاورز
مقاله isi در مقطع دکتری رشته زمین شناسی گرایش تکتونیک برای دفاع پایان نامه میخواهم
3 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام