سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله JCR در تبریز

انتشار 3 اردیبهشت 1399
مطالعه 3 دقیقه

یکی از زمینه های پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دکتری، چاپ مقاله در مجلات و ژورنالهای معتبر خارجی یا داخلی است. این دسته از افراد با موفقیت در چاپ مقالات علمی خود در مجلات مطرح و معتبری همچون ISI، امتیازات پژوهشی قابل توجهی را میتوانند کسب کنند که در مصاحبه دکتری و اخذ بورسیه تحصیلی از دانشگاه های معتبر خارجی بسیار حائز اهمیت است.

چاپ مقاله JCR  در تبریز

یکی از زمینه های پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دکتری، چاپ مقاله در مجلات و ژورنالهای معتبر خارجی یا داخلی است. این دسته از افراد با موفقیت در چاپ مقالات علمی خود در مجلات مطرح و معتبری همچون ISI، امتیازات پژوهشی قابل توجهی را میتوانند کسب کنند که در مصاحبه دکتری و اخذ بورسیه تحصیلی از دانشگاه های معتبر خارجی بسیار حائز اهمیت است. گروهی از مجلات ISI که به لحاظ اعتبار و مقبولیت در مجامع علمی در بالاترین سطح قرار داشته و بالاترین امتیازات پژوهشی را نصیب نویسندگان مقالات چاپ شده در این مجلات میکند، مجلات JCR هستند. زیرا مقالات چاپ شده در این مجلات غالبا بیشترین استنادات و ارجاعات را دریافت میکنند و از این جهت مورد توجه مراکز آکادمیک و اساتید و صاحبنظران علوم مختلف هستند.

تامسون رویترز به عنوان مالک موسسه اطلاعات علمی یا همان ISI برای اطلاع رسانی تأثیر مجلات منتشر شده از از منبع jcr استفاده میکند. این منبع معتبر در هر سال میلادی بک بار بروز رسانی مشود و به بررسی تاثیرات مجلات و مقالات منتشر شده در isi میپردازد. گزارشات استنادی منتشر شده از مجلات JCR، این امکان را برای محققین فراهم میکند که به مقایسه و ارزیابی ژورنال های مختلف بپردازند و از میان حدودا ۱۲۰۰۰ مجله علمی و فنی و حدود ۳۳۰۰ مجموعه از مقالات و کنفرانس های به چاپ رسیده از بیش تر از ۶۰ کشور مختلف در جهان استفاده نمایند. گزارشات و مقالات منتشر شده در JCR تنها منبع از داده های استنادی برای مجلات مختلف است به طوری که عملا می توان گفت تمامی حوزه های تخصصی مختلف را در تمامی زمینه های علوم، تکنولوژی و اجتماعی شامل می شود و به چاپ مقالات jcr میپردازد.

ویژگیهای کلیدی گزارشات استنادی منتشر شده در مجلات JCR امکانات زیر را برای استفاده کنندگان و مخاطبین خود فراهم میکند:

– تمرکز بر روی مقوله ها و موضوعات مختلف، این امکان را برای کاربران فراهم میکند تا بتوانند مجلات مختلف و همچنین شاخص های کلیدی به کار رفته در آنها را در موضوعات مختلف بازنگری کنند.

– به وجود آمدن امکان مقایسه از بین چندین ژورنال مختلف و بر اساس شاخص های انتخابی

– امکان ارزیابی عملکرد مجلاتی که در آنها نویسنده یا سازمان مربوطه او اقدام به چاپ مقاله jcr نموده است.

– امکان شناسایی مجلات معتبر در زمینه های مورد نیاز

– تشخیص مجلات ایده آل و مناسب برای چاپ مقالات آینده

کارکردهای پایگاه JCR:

۱. اعلام لیست مجلاتی که بیشترین تاثیر را در سطح جهانی داشته اند.
2. جمع اوری لیست مجلات منتشر شده در تمامی موضوعات و تمامی مجلاتی که در یک موضوع به خصوص مجلات isi منتشر کرده اند.
3. اعلام معروف ترین و معتبر ترین مجلاتی که در حوزه های مختلف به چاپ رسیده اند.
۴. انتشار ضریب تاثیر گذاری مجلات
۵.بررسی معتبر و ISI بودن مجله ای خاص
۶. انتشار اطلاعات خاص در رابطه با مجلات مختلف و بررسی علمی آنها
۷. انتخاب و معرفی کردن مجلات جهت ارسال مقالات پژوهشگران، دانشجویان و اساتید.

چاپ مقاله JCR در تبریز با موسسه سینا

با توجه به تمرکز دانشگاههای بزرگ کشور در مراکز استان ها و قرار داشتن چند دانشگاه برتر کشور در شهر تبریز، دانشگاههای این شهر همه ساله میزبان دانشجویان بسیاری است که داوطلب تحصیل در این شهر هستند. بنابراین بدیهی است که موسسات بسیاری در زمینه پذیرش و چاپ مقاله و امور مرتبط با آن در این شهر فعالیت کنند. یکی از این موسسات معتبر و بنام، موسسه سینا میباشد که از آغاز فعالیت خود تاکنون سعی در هموار کردن مسیر و برداشتن موانع و مشکلات چاپ مقاله برای دانشجویان و محققین عزیز داشته است. بنابراین برای چاپ مقاله JCR خود میتوانید از طریق موسسه سینا اقدام فرمایید. سفارش چاپ مقاله در موسسه سینا از طریق راههای ارتباطی موسسه امکان پذیر است و میتوانید برای سفارش بصورت آنلاین نیز اقدام فرمایید. در این موسسه هیچ محدودیتی در شهر و استان وجود ندارد و شما در هر نقطه ای از کشور که باشید میتوانید از خدمات متنوع ما در زمینه پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی بهره مند شوید. چاپ مقاله در این موسسه با پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت انجام میشود و به تناسب هدف و نیاز شما مجلات معتبر JCR که در اسکوپ مقاله شما باشند از سوی کارشناسان موسسه معرفی و اقدامات لازم برای پذیرش و چاپ آن انجام میگیرد.

بیشتر بخوانید:

قیمت چاپ مقاله در مجلات JCR

چاپ مقاله در مجلات JCR ایمپکت دار

تفاوت چاپ مقاله در مجلات JCR و ISI

مراحل چاپ مقاله JCR

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام