سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله سریع و فوری

انتشار 2 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای دریافت دو نمره ی پایان نامه و کسب امتیاز پژوهشی در مصاحبه دکتری و همچنین اساتید دانشگاه ها برای ارتقا رزومه علمی خود نیازمند چاپ مقاله هستند. از آنجاکه مراحل ارسال و چاپ مقاله می تواند وقت گیر باشد موسسه سینا با سابقه چندین ساله در چاپ سریع مقاله می تواند مقالات شما را در سریع ترین زمان ممکن به چاپ برسانند.

چاپ مقاله سریع و فوری

انتشار سریع مقاله برای اخذ مجوز دفاع دکتری، کسب امتیاز پژوهشی در مصاحبه دکتری، ارتقا رتبه ی علمی و...  یکی ازمهم ترین درخواست های دانشجویان و داوطلبان است اما از آنجا که مراحل مربوط به اخذ پذیرش و چاپ مقاله طولانی است اکثر دانشجویان تمایل دارند از طریق موسسه های مرتبط با چاپ مقاله تضمینی فوری اقدام نمایند بطوری که مقاله آن ها در اسرع وقت در ژورنالی معتبر پذیرش و چاپ شود.

موسسه سینا با بیش از 6 سال سابقه در اخذ پذیرش و چاپ فوری مقاله می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن مقاله شما را اکسپت و چاپ نماید. توجه داشته باشید که چاپ فوری مقاله به معنی انتشار آن در یک یا دو روز نیست بلکه حداقل زمان برای اخذ پذیرش مقاله در نظر گرفته می شود.

 
تصویر
 

مراحل چاپ سریع مقاله در موسسه سینا:

  1. تماس با کارشناسان موسسه سینا و ثبت سفارش  
  2. پیشنهاد مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما  

در این مرحله،  کارشناسان موسسه ما لیست مجلات معتبر داخلی و خارجی که با رشته و موضوع مقاله مرتبط هستند را به شما پیشنهاد می دهند تا مجله مورد نظر خود را انتخاب نمایید و پس از تایید نهایی از سوی شما، موسسه برای سابمیت مقاله در کوتاه ترین زمان اقدام می نماید.

  1. ارسال مقاله به مجله توسط موسسه

ارسال مقاله به دو روش آنلاین یا  ایمیل صورت می گیرد و نتیجه به شما اطلاع رسانی می شود

  1. داوری مقاله

پس از دریافت مقاله توسط مجله، وارد مرحله داوری می شود و توسط سردبیر یا تیم داوری مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد. لازم به ذکر است که تمامی مجلات به لحاظ زمانی عملکرد یکسان ندارند و مراحل داوری در مجلات مختلف با فاکتورهای متفاوت انجام می شود. کیفیت علمی مقاله یکی از عوامل موثر در پذیرش یا رد توسط مجله می باشد که برخی مجلات از جمله ISI به دلیل داوری منصفانه و سختگیرانه، مقالات با بار علمی ناب و موضوعات به روز را می طلبند. داوران زمان کافی برای مطالعه، بررسی و تحلیل مقاله صرف می کنند و در صورتی که در اولین مطالعه، متوجه ایرادات زیادی شوند مقاله را رد می کنند در غیر این صورت نتیجه بررسی‌ها به همراه نظر نهایی رد Reject  یا تایید Accept  و یا درخواست بررسی مجدد مقاله Revise به نویسنده اعلام می‌شود.

  1. پذیرش مقاله

در صورت رعایت نکات مقاله نویسی و انتخاب درست مجله مرتبط با موضوع، مقاله  بدون نیاز به اصلاحیه پذیرش می گردد و نامه ی پذیرش برای نویسنده ارسال می گردد. اما اگر مقاله دارای موضوع خوب و به روز باشد و به لحاظ علمی کیفیت خوبی داشته باشد دارند و در داوری اولیه پذیرش شده باشد ولی در متن مقاله دارای اشتباهاتی باشد باید اصلاح شده و مقاله مجددا برای داوری نهایی به مجله ارسال گردد.

بنابراین مرحله داوری و پذیرش طولانی ترین مرحله چاپ مقاله محسوب می شود که با کمک مشاوران موسسه سینا و رعایت نکات کلیدی که در پذیرش مقاله موثرند می توان این زمان را به حداقل رساند و در کوتاه ترین زمان مقاله را به چاپ رساند.

  1. چاپ مقاله

بعد از پذیرش نهایی، مقاله در تاریخی که در نامه ی پذیرش ذکر شده به چاپ می رسد. چاپ مقاله به دو صورت آنلاین یا هارد کپی  انجام می پذیرد.

اگر برای اخذ مجوز دفاع دکتری، کسب امتیاز در مصاحبه دکتری و ارئقاء رتبه هیئت علمی نیاز به اکسپت فوری مقاله خود در مجلات داخلی یا خارجی در کمترین زمان را دارید، برای اینکه بتوانبد به نتایج سریعتری در مراحل چاپ مقاله برسید، به شما توصیه می کنیم که کار سابمیت مقاله خود را به کارشناسان  موسسه ما بسپارید.  

مشاورین موسسه سینا با داشتن سال ها تجربه در زمینه چاپ مقاله در مجلات و نشریات علمی مختلف، می توانند با معرفی مجلات معتبر، شما را یاری نمایند تا تمام مراحل کار در کمترین زمان ممکن انجام شود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام