سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله تبریز

انتشار 25 فروردین 1399
مطالعه 3 دقیقه

ملاک ارزیابی فعالیتهای پژوهشی دانشجویان در مصاحبه های علمی در دانشگاه ها و مراکز علمی کشور، مقالاتی است که آنها در مجلات معتبر به چاپ میرسانند. در واقع باید گفت که چاپ مقاله در ژورنال های معتبر به عنوان جزء اجتناب ناپذیر پروسه تحصیل در مقاطع دانشگاهی به شمار می آید. 

چاپ مقاله تبریز

ملاک ارزیابی فعالیتهای پژوهشی دانشجویان در مصاحبه های علمی در دانشگاه ها و مراکز علمی کشور، مقالاتی است که آنها در مجلات معتبر به چاپ میرسانند. در واقع باید گفت که چاپ مقاله در ژورنال های معتبر به عنوان جزء اجتناب ناپذیر پروسه تحصیل در مقاطع دانشگاهی به شمار می آید. چاپ مقاله علمی به نوعی نشان دهنده ی علاقه ی دانشجو به انجام کار تحقیقاتی و میزان جدیت وی در انجام آن می باشد. از این رو چاپ مقاله برای دانشجویان و محققین خصوصا در دانشگاههای بزرگ کشور که گزینش و پذیرش شرایط دشوارتری دارند، بسیار حائز اهمیت است. دانشجویان این دانشگاهها و یا متقاضیان تحصیل در آنها بایستی علاوه بر تخصص در رشته تحصیلی خود، با اصول و قواعد نگارش مقالات علمی کاملا آشنا باشند تا بتوانند به شیوه ای درست حاصل پژوهشهای خود را در قالب یک مقاله علمی تدوین و نگارش کنند و در نهایت آن را در یک مجله معتبر به چاپ برسانند. این امر نیز نیازمند صرف وقت و انرژی در کنار کسب دانش و اطلاعات در این حوزه میباشد که در اغلب موارد، افراد بدلیل مشغله های تحصیلی و کاری از این مبحث باز میمانند. بنابراین لزوم ورود موسساتی که در این زمینه خدمات کاملی ارائه کنند، به این مبحث ضروری به نظر میرسد تا این دسته از افراد در چاپ مقالات خود با مشکلی مواجه نشوند. 

با توجه به تمرکز دانشگاههای بزرگ کشور در مراکز استان ها و قرار داشتن چند دانشگاه برتر کشور در شهر تبریز، دانشگاههای این شهر همه ساله میزبان دانشجویان بسیاری است که داوطلب تحصیل در این شهر هستند. بنابراین بدیهی است که موسسات بسیاری در زمینه پذیرش و چاپ مقاله و امور مرتبط با آن در این شهر فعالیت کنند. یکی از این موسسات معتبر و بنام، موسسه سینا میباشد که از آغاز فعالیت خود تاکنون سعی در هموار کردن مسیر و برداشتن موانع و مشکلات چاپ مقاله برای دانشجویان و محققین عزیز داشته است.

 پذیرش و چاپ مقاله آخرین مرحله ی نگارش یک مقاله علمی می باشد. چاپ مقالات در ژورنال ها و مجلات معتبر فرآیندی زمان بر و حساس است. به این معنی که کوچکترین اشتباهات نگارشی هم می تواند مانع چاپ مقاله شود. همچنین ارسال مقالات، بدون در نظر گرفتن زمان مورد نیاز برای داوری مقاله، می تواند موجب عدم چاپ شدن به موقع مقاله شود. از این رو برای نگارش مقاله باید تمام نکات مقاله نویسی را رعایت نمود. آشنایی با انواع مجلات و ژورنال های علمی کمک می کند تا دانشجویان بتوانند با فرمت های مختلف مقاله نویسی و زمان مورد نیاز برای ارسال و داوری مقالات آشنا شوند. مطالعه و بررسی مقالات مربوط به موضوع مقاله نیز می تواند در نگارش صحیح مقاله همرا با رعایت استانداردهای مجلات معتبر بسیار راهگشا باشد. اما همانطور که قبلا اشاره شد، لحاظ کردن تمامی این موارد، نیازمند زمان، انرژی و دقت فراوانی است که در بیشتر مواقع، خارج از توان دانشجویان است. از این رو سپردن امور مربوط به چاپ مقالات به موسسه سینا و مشاوره با کارشناسان موسسه، می تواند زمان و سایر هزینه ها را برای دانشجویان به حداقل برساند. بنابراین محققین، اساتید و دانشجویان شهر تبریز که درصدد چاپ مقاله در مجلات معتبر برای بهره مندی از امتیازات آن هستند، میتوانند از خدمات موسسه سینا در این زمینه استفاده کنند موسسه سینا در شهر تبریز امروزه یکی از فعال ترین و پیشرو ترین موسسات در این زمینه میباشد که تمام خدمات مربوط به امور پژوهشی را به صورت آنلاین و تضمینی ارائه میکند. 

روال ثبت سفارش چاپ مقاله در مجلات معتبر در موسسه سینا

در صورتی که هم اکنون نگارش مقاله خود را به اتمام رسانده اید و میخواهید آنرا در مجلات علمی پژوهشی مورد نظر خود با کمک کارشناسان موسسه سینا به چاپ رسانید هم اکنون میتوانید درخواست خود را از طریق وب سایت موسسه به صورت آنلاین و یا از طریق ایمیل pub.sina@gmail.com برای کارشناسان موسسه ارسال نمایید تا روند پیگیری شروع شود. در مدتی که سفارش خود را ثبت و فایل چکیده مقاله خود را ارسال کردید، ارائه خدمات لازم برای مقاله شما کلید میخورد که در این مرحله همزمان میتوانید از طریق شماره تماس های موسسه و یا ایمیل فوق با کارشناس در ارتباط باشید و روند پیشرفت کار را جویا شوید. راههای ارتباطی با موسسه سینا:

pub.sina@gmail.com

تلفن همراه: 09149724522

بیشتر بخوانید:

چاپ مقاله در مجله داخلی در تبریز

چاپ مقاله scopus در تبریز

چاپ مقاله isi در تبریز

هزینه چاپ مقاله در مجلات و ژورنال های معتبر علمی خارجی

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام