سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ رمان در تهران

انتشار 28 فروردین 1398
مطالعه 2 دقیقه

رمان از جمله کتاب های بسیار پر طرفدار در بین همه اقشار جامعه است همه افراد در همه بازه های سنی و در هر شغل و سمتی که باشند علاقه به خواندن رمان دارند.رمان ها مضمون های متفاوتی دارد گاه عاشقانه رمانتیک جنایی ترسناک سیاسی اجتماعی و... یک رمان میتواند در هر موردی باشد و طرفداران زیادی داشته باشد.

چاپ رمان در تهران

رمان ها کتاب هایی هستند که امروزه به هر کتابفروشی سر بزنید میتوانید پیدا کنید شما علاقه به مطالعه در هر حوزه ای که داشته باشید میتوانید رمان مورد نظرتان را انتخاب و مطالعه کنید.نیازی نیست که محتوای رمان شما حتما بهترین باشد فقط کافی است که شیوه نوشتن آن را بلد باشید و بتوانید از افراد خبره و کارکشته کمک بگیرید تا چاپ شود.رمان کتابی است که متعلق به قشر خاصی نیست بلکه برای همه افراد است بیشتر افراد در دنیا رمان میخوانند و مطالعه آنرا دوست دارند و یکی از تفریحات اکثر مردم رمان خواندن میباشد.و چون مخاطبین آن مشخص نیستند باید شیوایی و رسایی متون رعایت گردد و به نحوه نوشتن آن دقت شود.

واقعیت این است که بسیاری از نویسندگان بزرگ هیچ آموزشی در باب نحوه نگارش رمان ندیده‌اند و علی‌رغم آن توانسته‌اند رمان‌ها و آثار بسیار بزرگی را به وجود آورند.

نوشتن کتاب رمان در ایران علاقمندان بسیاری دارد و نویسندگان آن با هزاران مشکلی که روبروی خود می‌بیننند، می‌نویسند و آموزش و تجربه حاصل می‌کنند. واقعیت این است تا زمانی که شما ننویسید و توجه مخاطبان را به خود جلب نکنید نمی‌توانید در این حیطه پیشرفتی نمایید.

موسسه انتشاراتی سینا یکی از موسسات بسیار معتبری است که از شما نویسندگان رمان ها حمایت میکند و آثار گرانبهای شما را در قالب کتاب هایی چاپ میکند و در اختیار همه قرار میدهد تا مطالعه کنند.در این موسسه چاپ انواع کتاب ها در زمینه های مختلف در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام میپذیرد.

البته قابل ذکر است که به دلیل ارائه آنلاین کلیه خدمات در این موسسه نویسندگان و فرهیختگان عزیز در هر شهری که باشند میتوانند سفارش خود را برای چاپ کتاب در این موسسه ثبت نمایند.چاپ رمان در موسسه سینا به ترتیب مراحل زیر میباشد:

  • تکمیل کتاب،
  • ویرایش و غلط گیری توسط نویسنده و یا ویراستاران موسسه
  • عقد قرارداد با انتشارات و تحویل فایل به موسسه.
  • گرفتن شابک- فیپا و مجوز توسط ناشر موسسه.
  • آماده شدن طرح جلد توسط موسسه و یا نویسنده.
  • انتشار کتاب توسط موسسه و تحویل آن درب منزل نویسنده

مراحل فوق جهت چاپ یک کتاب رمان میباشد که طی خواهد شد و نسخه منتشر شده کتابتان را دریافت خواهید کرد.شما فقط کافیست که فایل ورد کتاب خود را به کارشناس موسسه سینا تحویل دهید تا مراحل پیگیری شروع شود.

برای سفارش چاپ کتاب از طریق یکی از راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید:

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش آنلاین 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام