سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود
همه آنچه که در خصوص اکسپت و چاپ مقاله isi باید بدانید

اکسپت و چاپ مقاله ISI

انتشار 6 آذر 1397
مطالعه 10 دقیقه

برای چاپ مقاله در نشریات و مجلات معتبر، ابتدا نیاز به یک نویسنده ماهر است تا بتواند یک مقاله خوب با دقت و مهارت بالا و خالی از ایراد نگارشی و گرامری بنویسد. درواقع یک نویسنده مقاله علاوه بر داشتن تخصص در حوزه تحصیلی خود باید دانش وسیعی از مجلات، فاکتورهای مهم آن‌ها، نحوه پاسخگویی به ادیتور، نحوه سابمیت مقاله و تمام آنچه یک فرد هنگام چاپ مقاله با آن روبرو است داشته باشد. اکسپت و چاپ مقاله ISI و یا هر مجله دیگر مانند اسکوپوس، ISC و غیره یک هنر است و افراد برای اینکه اثر علمی خود را به مرحله اکسپت و چاپ برسانند می‌بایست این هنر و مهارت را داشته باشند.

مجلات ISI

مجلات ISI

با استناد به نام قدیمی موسسه Institute for Scientific Information به تمام ژورنال‌های نمایه شده در تامسون رویترز به‌اصطلاح ISI گفته می‌شود. بدیهی است که با توجه به تنوع کیفی نمایه‌های تحت پوشش تامسون رویترز، نمی‌توان قضاوتی یکسان برای تمام این نمایه‌ها داشت؛ و لذا برای حفظ اعتبار و ارزش علمی عنوان ISI، نمایه‌ها به دو گروه ISI (دارای ضریب تأثیر) و ISI-Listed (بدون ضریب تأثیر) تقسیم‌بندی می‌شوند؛ که در ادامه به هر یک از این نمایه‌ها خواهیم پرداخت.

انواع مجلات ISI برای پذیرش و چاپ مقاله

همانطورکه بیان شد مجلات ISI به دودسته کلی تقسیم می‌شوند؛ که اگر بخواهیم به زبان ساده‌تر بیان کنیم می‌توان گفت دسته اول مجلات ISI ایمپکت دار و یا JCR و دسته دوم مجلات ISI بدون ایمپکت و یا ISI-Listed است که هریک از این دودسته جهت پذیرش و چاپ مقاله شرایط خاصی دارند که در ادامه توضیح لازم ارائه‌شده است.

مجلات ایمپکت دار (JCR)

به‌طورکلی ژورنال‌هایی که دارای نمایه‌های Arts & Humanities Citation Index و Science Citation Index Expanded و Social Sciences Citation Index با نمایه JCR و یا journal citation reports گزارشات استنادی مجلات نامیده می‌شوند. این دسته از نمایه‌ها بسیار معتبر بوده و بیشتر برای دفاع از رساله دکتری و ارتقای اساتید بسیار مهم هستند. اکثر این مجلات برای اکسپت و چاپ مقاله هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند و رایگان هستند؛ اما داوری سخت و پروسه‌ی طولانی‌تری دارند.

مجلات بدون ایمپکت ISI-Listed

به مجلاتی که در سایر نمایه‌های ISI قرار دارند، مانند BIOSIS و یا Emerging sources citation ژورنال‌های master list و یا ISI-Listed گفته می‌شود. به‌طورکلی اخذ پذیرش از ژورنال‌ها و مجلات ISI-Listed بیشتر برای دانشجویان و اساتیدی مفید است که زمان اندکی برای پذیرش و چاپ دارند. در حالت کلی پذیرش از مجلات JCR نیاز به کیفیت بالای مقاله و زمان طولانی‌تری نسبت به مجلات ISI-Listed دارد.

پذیرش و چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله ISI چیست؟

اگر مقاله‌ای را به ژورنال isi ارسال کردید و این مقاله برای چاپ موردقبول قرار گرفت، اصطلاحاً بیان می‌شود که مقاله پذیرش و یا اکسپت شده است پذیرش مقالات به‌سادگی صورت نمی‌گیرد و دارای مراحلی است؛ درواقع بعدازاینکه مقاله‌تان را برای یک ژورنال ارسال کردید و سردبیر آن را برای داوران فرستاد، باید منتظر باشید تا نظرات آن‌ها به شما ابلاغ شود اگر مقاله موردپذیرش داوران قرار گرفت می‌توان بیان کرد که مقاله شما پذیرش‌شده و چاپ خواهد شد.

مزایای پذیرش و چاپ مقاله در مجلات ISI

مزایای چاپ مقاله در مجلات ISI بر کسی پوشیده نیست که در ادامه به برخی از این مزایا اشاره‌شده است:

کسب امتیاز جهت ارتقا رتبه علمی اساتید با اکسپت و چاپ مقاله isi.

کسب دو نمره از 20 نمره پایان‌نامه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد با اکسپت و چاپ مقاله isi.

دانشجویان مقطع دکتری هم برای دریافت مجوز دفاع از پایان‌نامه خود و همچنین دریافت مدرک خود، نیاز به دو مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر مثل ISI دارند.

در مصاحبه دکتری داشتن چند مقاله چاپ‌شده، باعث تقویت رزومه علمی دانشجو؛ و تأثیر خیلی زیادی در قبولی آن‌ها خواهد داشت.

برای استخدام به‌خصوص در یک مرکز پژوهشی و یا دولتی نیاز به مقاله ISI دارید.

اگر قصداپلای به دانشگاه برتر خارجی رادارید حتماً باید مقاله پذیرش‌شده از مجلات معتبر مانند ISI داشته باشید.

مراحل اکسپت و چاپ مقاله در مجلات ISI

همان‌طور که می‌دانید برای اینکه پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی تحقق یابد باید مراحل طولانی را طی کنید و کارهای زیادی انجام دهید که گاهی به یادماندن آن‌ها نیز دشوار است. ما در ادامه مطلب سعی می‌کنیم مراحل چاپ و انتشار یک مقاله علمی در ژورنال‌ها را پله به پله برایتان توضیح دهیم تا شما بتوانید با پیروی از این مراحل مقالات خود را در مجلات معتبر خارجی به چاپ برسانید و از مزایایی که بالا به آن‌ها اشاره‌شده بهره‌مند شوید.

تهیه مقاله


مرحله آماده‌سازی مقاله به دو شکل قابل انجام است یا نگارش مقاله توسط نویسنده انجام می‌شود و یا اینکه مقاله از پایان‌نامه و رساله دکتری استخراج می‌شود. در خصوص استخراج مقاله از پایان نامه بهتر است از محققان متخصص بهره‌مند شد چون برخلاف برداشت خیلی از دانشجویان استخراج مقاله از پایان‌نامه فقط کپی‌برداری و خلاصه کردن آن نیست و نیاز به رعایت استانداردهای بسیاری است.

تهیه مقاله


ترجمه کردن

ترجمه مقاله


مرحله بعدی ترجمه مقاله است. با توجه به اینکه مطالب یک مقاله، مطالب تخصصی و دارای اصطلاحات زیاد علمی است، ازاین‌رو بهتر است شخصی که ترجمه مقاله را به عهده می‌گیرد، علاوه بر تسلط به زبان انگلیسی، به موضوع مقاله هم اشراف کامل داشته باشد.


انتخاب مجله


مرحله بعدی و بسیار مهم، انتخاب مجله است. همان‌طور که میدانید، مجلات علمی، دارای اهداف خاصی هستند که آن‌ها را ملزم می‌کند یک یا نهایتاً چند موضوع علمی را بررسی کنند. ازاین‌رو وقتی مقاله‌ای به نشریه خاصی ارسال می‌شود، اگر در حیطه موضوعی یکسانی نباشند، ادیتور بدون داوری، مقاله را ریجکت خواهد کرد.

انتخاب مجله


فرمت بندی

فرمت بندی مقاله


پس از انتخاب مجله، زمان فرمت بندی مقاله طبق اصول نشریه انتخابی است. تمام مجلات علمی، در سایت خود دارای بخش راهنمای نویسندگان هستند که در این بخش نحوه نگارش و قالب مقاله را به نویسنده ارائه می‌دهند نویسنده را ملزم می‌کنند که مقاله خود را بر طبق این اصول بنویسند.


سابمیت مقاله


بعد از فرمت بندی، زمان سابمیت مقاله است. مجلات اگر دارای سیستم سابمیت باشند، مقاله از همین طریق و با بارگذاری در کارتابل مجله سابمیت می‌شود و اگر دارای سیستم سابمیت نباشند، مقاله به‌صورت مستقیم به سردبیر ایمیل زده می‌شود.

سابمیت مقاله

روند داوری مقالات در مجلات ISI

شروع کار داوری مقالات به این صورت است که نویسنده، مقاله علمی خود را برای ژورنال ارسال می‌کند و بعد سردبیر مجله، مقاله علمی را بررسی می‌کند. درصورتی‌که به نظرش مناسب چاپ باشد آن را برای بررسی داوران مجله ارسال می‌کند. در غیر این صورت مقاله رد می‌شود. در حالت کلی برای مقاله در جهت چاپ چهار مورد می‌تواند پیش بیاید که در زیر به این چهار مورداشاره شده است:

مقاله بدون هیچ تغییری موردقبول واقع‌شده است که اکسپت گفته می‌شود.

مقاله نیاز به تغییر و ارسال مجدد دارد که در کل به این حالت ریوایز گفته می‌شود.

مقاله نیاز به تغییر و ارسال مجدد دارد؛ که به این حالت ماینور ریوایز گفته می‌شود.

مقاله رد شده است.

روند داوری

نکات مهم در پذیرش و چاپ مقاله ISI

همان‌طور که می‌دانید، مجلات ISI بخصوص مجلات ISI ایمپکت دار در پذیرش مقاله بسیار سخت‌گیر هستند. علت آن‌هم داوری تخصصی این مجلات است که اجازه پذیرش و چاپ هر مقاله‌ای را نمی‌دهند؛ اما مجلات بدون ایمپکت isi مجلاتی هستند که احتمال پذیرش مقاله در آن‌ها بیشتر است و مقالاتی که خوب نوشته‌شده باشند را پذیرش و چاپ می‌کنند؛ بنابراین در نوشتن مقالات ISI بایستی به نکات کلیدی آن توجه نمایید و تا حد امکان از تجربیات افراد دیگر بخصوص اساتید دانشگاهی کمک بگیرید. در ادامه به سه مورد مهم که نقش اساسی در پذیرش تضمینی مقاله شما در مجلات ISI دارد، اشاره می‌کنیم.

محتوای قوی

اولین نکته در نوشتن یک مقاله، توجه به محتوای آن است. هر مقاله‌ای توانایی و قابلیت چاپ در مجلات ISI را ندارد. باید موضوع انتخابی آن بروز باشد، تحقیقات جامع صورت گیرد و ایراد ادبی و فنی نداشته باشد. اگر محتوای مقاله خوب باشد تا 70 درصد از سوی مجلات پذیرفته خواهد شد.

انتخاب درست مجله

هر مجله برای خود حوزه‌ی مشخصی دارد و مقالاتی را پذیرش و چاپ می‌کند که در حیطه‌ی تخصصی خود باشد. پس لازم است قبل از ارسال مقاله به مجله، بخش اسکوپ آن را مطالعه نمایید تا با انتخاب مجله اشتباه، زمان، وقت و هزینه‌ی خود را هدر ندهید.

سطح کیفی مقاله ی خود را بدانید

مجلات دارای ایمپکت از سایر مجلات ISI دارای اعتبار بالاتری هستند. داوری سختی دارند و عبور از فیلترینگ ادیتور ها نیاز به مقاله‌ی قوی دارد؛ بنابراین چاپ مقاله در این مجلات تضمینی نیست. به این نکته توجه نمایید که مقاله خود را در مجلاتی به چاپ برسانید که در حد و اندازه مقاله شما باشد. هرگز بلندپروازی نکنید؛ زیرا هم باعث هدر رفتن وقتتان و هم باعث دلسردی شما بعد از ریجکت مقاله می‌شود.

با توجه به نکات ذکرشده، توجه به‌تمامی نکات کلیدی برای پذیرش مقاله در مجلات ISI ضروری به نظر می‌رسد. انجام تمامی موارد در کنار یکدیگر می‌تواند نتایج خوبی در پی داشته باشد. اگر مقاله شما محتوای خوبی داشته باشد اما در مجله معتبری به چاپ نرسد، تمام ارزش و اعتبار خود را از دست خواهد داد. یا عدم توجه به سطح کیفی مقاله و سطح علمی مجله، باعث ریجکت شدن مقاله و هدر رفتن وقتتان می‌شود؛ بنابراین بایستی باحوصله و دقت کافی، تمامی نکات را در نظر بگیرید تا بتوانید پذیرش مقاله خود را از مجلات ISI دریافت نمایید.

زمان پذیرش و چاپ مقاله در مجلات ISI

زمان چاپ مقاله یکی از فاکتورهای مهم در چاپ مقاله برای دانشجویان است که نویسندگان اغلب تمایل به کسب اطلاعات در رابطه با این مورد رادارند و می‌خواهند از زمان دقیق داوری مجلات مطلع شوند که در ادامه به‌صورت تقریبی به این مسئله اشاره‌شده است:

زمان پذیرش مقاله

نشریات ISI دارای ضریب تأثیر (بدون امکان داوری سریع): 6 ماه تا یک سال

نشریات ISI بدون ضریب تأثیر (با امکان داوری سریع): دو هفته تا 3 ماه

مراحل دریافت پذیرش برای مجلات ISI در مؤسسات

یکی از معتبرترین مؤسساتی که در مراحل چاپ مقاله شمارا راهنمایی خواهد کرد موسسه سینا ترجمه است این موسسه تا لحظه اخذ پذیرش در کنار شما خواهد بود و فقط کافی است که توسط یکی از راه‌های ارتباطی آنلاین سفارش خود را در این موسسه ثبت نمایید.

مراحل انجام کار

ابتدا فایل ورد مقاله و یا فایل ورد پایان‌نامه را جهت استخراج مقاله از پایان نامه ارسال می‌فرمایید.

کارشناس مربوطه پس از دریافت فایل ورد مقاله، آن‌ را به بخش ترجمه مقاله ارسال می‌کند تا به‌صورت کاملاً تخصصی ترجمه شود.

دریافت گزارش پلاجیاریسم و پارافریز مقاله در صورت نیاز

انتخاب مجله تخصصی ISI با توجه به رشته متقاضی و موردقبول وزارت علوم، دانشگاه آزاد، پیام نور، وزارت بهداشت

فرمت بندی مقاله طبق فرمت مجله انتخابی ISI

سابمیت مقاله به مجله ISI انتخابی

انجام کلیه مکاتبات لازم در جهت پذیرش سریع مقاله

مراحل ثبت سفارش پذیرش و چاپ مقاله

فرآیند پذیرش و چاپ مقاله امری تخصصی و زمان‌بر است. ازاین‌رو سینا ترجمه خدمات صفر تا صد چاپ مقاله به صورت فوری را با بالاترین کیفیت برای فرهیختگان عزیز ارائه می‌دهد تا بدون هرگونه دغدغه مقاله آن‌ها در پروسه چاپ قرار بگیرد. با ما همراه باشید تا سفارش چاپ مقاله خود را طی مراحل زیر ثبت نمایید.

ثبت سفارش چاپ

پس از ارسال درخواست چاپ مقاله از واتساپ و یا ایمیل و یا سایت درخواست شما توسط پشتیبانی بررسی می‌شود.

معرفی مجلات مرتبط

مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما بررسی می‌شود تا بهترین مجله را انتخاب کنید پس از تأیید مجله سفارش شما ثبت می‌شود.

فرمت بندی و ارسال مقاله

مقاله شما طبق فرمت درخواستی مجله فرمت بندی و به مجله موردنظر ارسال می‌شود تا مقاله شما وارد پروسه داوری شود.

پیگیری وضعیت مقاله

پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسپت به ایمیل نویسندگان مقاله).

خدمات پذیرش و چاپ مقاله

خدمات سینا ترجمه جهت اکسپت و چاپ مقاله ISI

سینا ترجمه باسابقه پنج‌ساله‌ در حوزه‌ی چاپ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی و نیز واریز حوالجات دلاری مربوط به آن، به‌عنوان برندی مطمئن در اذهان اصحاب دانشگاه، کلیه خدمات را پذیراست. ازجمله دلایل موفقیت این موسسه بهره‌مندی از اساتیدی گران‌قدر، سرعت عمل، صداقت و پاسخگویی 24 ساعته در تمامی ساعات شبانه‌روز و حتی روزهای تعطیل است. اگر می‌خواهید مقاله خود را در مجلات و نشریات معتبر ISI به چاپ برسانید، کافی است با کارشناسان ما در امر چاپ مقاله در ارتباط باشید تا شمارا در این مسیر یاری نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر برای پذیرش و چاپ مقاله در مجلات ISI می‌توانید با کارشناسان در ارتباط باشید و یا از طریق لینک زیر سفارش خود را ثبت نمایید.

راه های ارتباطی

راه های ارتباطی با ما

09149724522

04133250787

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

بسته به نوع مجله، زمان پذیرش از 2 هفته تا 6 ماه می تواند متغیر باشد.

برای اینکار کافی است با کارشناسان سینا ترجمه از طریق واتساپ، ایمیل و یا تماس در ارتباط باشید تا مجلات مرتبط با رشته تحصیلی شما را همراه با شرایط هر کدام را تقدیم تان کنند.

فاصله بین پذیرش مقاله و چاپ مقاله عمدتاً از سوی سردبیر بر روی نامه پذیرش قید می­‌شود. این زمان ممکن است از چند روز تا حتی 1 سال متغیر باشد.

بله . تمامی مقالات بعد از فرمت بندی خدمتتان ارسال می‌شوند تا بررسی و تائید فرمایید . همچنین در صورت پذیرش مقاله قبل از چاپ هم فایل نهایی تقدیم می‌شود تا تائید بفرمایید.

با توجه به کشور و مجله موردنظر هزینه انتشار مقاله متفاوت است.



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
چاپ مقاله برای پذیرش دکتری میخواستم قابل انجام می باشد؟
سلام و احترام برای پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر در خدمت هستیم . درخواست را از طریق ایمیل،واتساپ،تلگرام ارسال بفرمایید تا اقدام شود. با تشکر
2 هفته پیش
بازدیدکننده

احمد
چاپ مقاله برای پذیرش دکتری میخواستم قابل انجام می باشد؟
2 هفته پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
من میخواستم برای مصاحبه سریع پذیرش بگیرم امکانش است؟
سلام و عرض ادب احتراما برای پذیرش و چاپ سریع مقاله در خدمت هستیم. درخواست را از طریق راه های ارتباطی برای ما ارسال بفرمایید تا اقدام شود. با تشکر
1 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
من میخواستم برای مصاحبه سریع پذیرش بگیرم امکانش است؟
1 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر گرفتن اکسپت جند روز زمان میبرد؟
سلام و عرض ادب احتراما بسته به مجله متفاوت است . رشته و گرایش را از طریق تلگرام،واتساپ،ایمیل،ایتا ارسال بفرمایید تا مجلات همراه با شرایط تقدیم شود هر کدام مورد تایید بود اقدام شود. با تشکر
2 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقت بخیر گرفتن اکسپت جند روز زمان میبرد؟
2 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام استخراج تا چاپ مقاله هزینه چنده؟
سلام و عرض ادب احتراما هزینه استخراج مقاله و هزینه چاپ در مجلات مختلف متفاوت می باشد. برای استعلام از هزینه درخواست را از طریق تلگرام،واتساپ،ایمیل و ایتا ارسال بفرمایید. با تشکر
2 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام استخراج تا چاپ مقاله هزینه چنده؟
2 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
من برای مجلات ای اس ای میخوام اقدام کنم و مجله رو دارم کاراشو انجام میدید؟
سلام و عرض ادب بله برای اقدام جهت پذیرش و چاپ در تمامی مجلات در خدمت هستیم . درخواست را ارسال بفرمایید تا برای مجله انتخابی اقدام شود. با تشکر
2 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
من برای مجلات ای اس ای میخوام اقدام کنم و مجله رو دارم کاراشو انجام میدید؟
2 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام هزینه چاپ در مجلات ای اس ای چقدر است؟ با تشکر
سلام و عرض ادب احتراما هزینه چاپ مقاله در مجلات ای اس ای بسته به مجله متفاوت است لطفا رشته و گرایش را از طریق تلگرام،واتساپ و ایمیل ، ایتا ارسال بفرمایید تا مجلات همراه با شرایط تقدیم شود هر کدام مورد تایید بود اقدام شود. با تشکر
3 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام خسته نباشید محمدی هستم من جدیدا با موسسه شما برای یک مقاله پذیرش گرفتم لطفا سایز مجلات هم معرفی کنید یک مقاله دیگر دارم میخوام سریع پذیرش شود
سلام و عرض ادب سلامت باشید. از حسن توجه شما به موسسه سپاسگزاریم. لطفا درخواست را از طریق تلگرام،واتساپ و ایمیل و یا ایتا ارسال بفرمایید تا مجلات جدید تقدیم شود هر کدام مورد تایید بود اقدام شود. با تشکر
3 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام خسته نباشید محمدی هستم من جدیدا با موسسه شما برای یک مقاله پذیرش گرفتم لطفا سایز مجلات هم معرفی کنید یک مقاله دیگر دارم میخوام سریع پذیرش شود
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام هزینه چاپ در مجلات ای اس ای چقدر است؟ با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
پذیرش مقاله ای اس ای چند روزه انجام میشود؟
سلام و عرض ادب احتراما پذیرش در مجلات ای اس ای بسته به مجله دارد. برخی مجلات داریم که زیر 1 ماه می توانیم پذیرش را اخذ نماییم.اگر مایل باشید درخواست را از طریق راه های ارتباطی برای ما ارسال بفرمایید تا مجلات همراه با شرایط تقدیم شود. با تشکر
5 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
پذیرش مقاله ای اس ای چند روزه انجام میشود؟
5 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام چگونه می توانم بهترین مجله مرتبط با موضوع مقاله ام را پیدا کنم؟
سلام و احترام برای دریافت مجلات معتبر می توانید درخواست و رشته و گرایش را از طریق تلگرام، واتس اپ و ایمیل ارسال بفرمایید تا مجلات مرتبط تقدیم شود.هر کدام مورد تایید بود اقدام شود. با تشکر
6 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
هزینه چاپ مقاله چند است؟
سلام و عرض ادب احتراما هزینه چاپ مقاله در مجلات متفاوت است لطفا درخواست را ارسال بفرمایید تا مجلات همراه با شرایط تقدیم شود. با تشکر
6 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلاتم وقت بخیر چاپ مقاله چند روز زمان میبرد؟
سلام و احترام زمان چاپ مقاله در مجلات متفاوت است. اگر مایل باشید مقاله در بازه زمانی کوتاه پذیرش و چاپ شود لطفا درخواست را از طریق راه های ارتباطی برای ما ارسال بفرمایید تا بررسی شده و مجلات تقدیم شود. با تشکر
6 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام روز خوش مجلات ای اس ای رو از کجا دریافت کنم؟
سلام و احترام برای دریافت مجلات معتبر می توانید درخواست و رشته و گرایش را از طریق تلگرام، واتس اپ و ایمیل ارسال بفرمایید تا مجلات مرتبط تقدیم شود.هر کدام مورد تایید بود اقدام شود. با تشکر
6 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام روز خوش مجلات ای اس ای رو از کجا دریافت کنم؟
6 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلاتم وقت بخیر چاپ مقاله چند روز زمان میبرد؟
6 ماه پیش
بازدیدکننده

پور رضا
هزینه چاپ مقاله چند است؟
6 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام چگونه می توانم بهترین مجله مرتبط با موضوع مقاله ام را پیدا کنم؟
6 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر میخواستم از پایان نامه ام یک مقاله در بیارید و بعد پذیرش بگیرید
سلام و عرض ادب احتراما برای استخراج مقاله از پایان نامه و پذیرش و چاپ در خدمت هستیم. لطفا فایل پایان نامه را ارسال بفرمایید تا استخراج انجام شده و سپس جهت پذیرش و چاپ اقدام شود. با تشکر
6 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام احتراما مجلات ای اس ای هزینه چنده؟
سلام و عرض ادب احتراما هزینه مجلات ای اس ای با توجه به مجله متفاوت است. لطفا درخواست را از طریق تلگرام، واتس آپ، ایمیل و ارسال بفرمایید تا مجلات مرتبط همراه با شرایط تقدیم شود
6 ماه پیش
بازدیدکننده

اشکان
سلام وقت بخیر میخواستم از پایان نامه ام یک مقاله در بیارید و بعد پذیرش بگیرید
6 ماه پیش
بازدیدکننده

اشکان
سلام احتراما مجلات ای اس ای هزینه چنده؟
6 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
برای مجلات ایمپکت دار هم اقدام می کنید؟
سلام و احترام برای چاپ مقاله در مجلات ایمپکت دار در خدمت هستیم.رشته و گرایش را ارسال بفرمایید تا مجلات تقدیم شود هر کدام مورد تایید بود اقدام شود. با تشکر
7 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
برای مجلات ایمپکت دار هم اقدام می کنید؟
7 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام شما با نشریات داخلی هم کار میکنید
سلام و عرض ادب احتراما برای پذیرش و چاپ مقاله در مجلات داخلی و خارجی در خدمت هستیم. با تشکر
7 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
آیا شما میتوانید مجلاتی که درصد بالایی برای پذیرش دارند را معرفی کنید؟
سلام و عرض ادب احتراما رشته و گرایش و یا چکیده مقاله ارزشمند خود را از طریق تلگرام، واتس اپ و یا ایمیل ارسال بفرمایید تا مجلاتی که می توانیم در بازه زمانی کوتاه پذیرش را اخذ نماییم تقدیم شود هر کدام مورد تایید بود اقدام شود. با تشکر
7 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام شما با نشریات داخلی هم کار میکنید
7 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
آیا شما میتوانید مجلاتی که درصد بالایی برای پذیرش دارند را معرفی کنید؟
7 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
ضمن سلام و خسته نباشید امروز اکسپت مقاله دستم رسید ممنون از اینکه هستید. فکر نمیکردم در عرض 1 ماه بشه برای مقاله ام از مجلات ای اس ای پذیرش بگیرید. واقعا ممنون که هستید 🙏🙏
سلام و عرض ادب ابتدا از اینکه توانستیم در موفقیت شما نقش داشته باشیم بسیار خرسندیم. ارائه خدمات برای فرهیختگانی مثل شما باعث دلگرمی ماست. امیدواریم مجددا خدمتتان بتوانیم انجام وظیفه نماییم. با تشکر
7 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
استخراج مقاله انگلیسی و پذیرش و چاپ در مجلات ای اس ای چقدر زمان می بره. من تا 3 هفته میخواهم پذیرش گرفته شود. آیا می توانید برسونید؟
سلام و عرض ادب احتراما برای استخراج مقاله انگلیسی و سپس پذیرش و چاپ مقاله در مجلات ای اس ای در خدمتیم. برای شروع کار ابتدا باید مقاله انگلیسی از پایان نامه استخراج و سپس مجلات ای اس ای که می توانیم سریع اکسپت نماییم تقدیم شود اگر مورد تایید بود سریع اقدام شود. بله اگر سریع اقدام نماییم 3 هفته ای می توانیم اکسپت را اخذ نماییم. با تشکر
7 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
من نیاز به پذیرش سریع در مجلات isi دارم چگونه سفارش خودم رو ثبت کنم ؟
سلام و احترام برای پذیرش سریع در مجلات معتبر isi در خدمت هستیم. برای شروع کار لطفا درخواست را از طریق تلگرام، واتس اپ و یا ایمیل ارسال بفرمایید تا مجلاتی که می توانیم برای مقاله شما به صورت سریع پذیرش را اخذ نماییم تقدیم نماییم هر کدام مورد تایید بود جهت پذیرش و چاپ اقدام شود. با تشکر
7 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام ببخشید در مورد چاپ مقاله ای اس ای راهنمایی می خواستم.
سلام و عرض ادب ابتدا نهایت تشکر را داریم که ما را برای همکاری برگزیده اید. احتراما برای پذیرش و چاپ مقاله در مجلات ای اس ای در خدمت هستیم. برای شروع کار رشته و گرایش و یا چکیده مقاله را از طریق تلگرام، واتس آپ ، ایمیل و ... ارسال بفرمایید تا مجلات همراه با شرایط تقدیم شود هر کدام مورد تایید بود اقدام شود. با تشکر
7 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
استخراج مقاله انگلیسی و پذیرش و چاپ در مجلات ای اس ای چقدر زمان می بره. من تا 3 هفته میخواهم پذیرش گرفته شود. آیا می توانید برسونید؟
7 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
من نیاز به پذیرش سریع در مجلات isi دارم چگونه سفارش خودم رو ثبت کنم ؟
7 ماه پیش
بازدیدکننده

آرزو
ضمن سلام و خسته نباشید امروز اکسپت مقاله دستم رسید ممنون از اینکه هستید. فکر نمیکردم در عرض 1 ماه بشه برای مقاله ام از مجلات ای اس ای پذیرش بگیرید. واقعا ممنون که هستید 🙏🙏
7 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام ببخشید در مورد چاپ مقاله ای اس ای راهنمایی می خواستم.
7 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام بابت خدمات دهی بسیار بسیار خوبتان ممنونم.
سلام و عرض ادب احتراما از حسن توجه شما به موسسه سپاسگزاریم. با تشکر
9 ماه پیش
بازدیدکننده

مهدویان
سلام بابت خدمات دهی بسیار بسیار خوبتان ممنونم.
9 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقتتون بخیر من مدرک کارشناسیمو پارسال گرفتم و الان دانشجو نیستم، من هم امکان چاپ مقاله دارم؟
سلام و عرض ادب وقت شما هم بخیر احتراما بله می توانید در هر مقطعی باشید برای چاپ مقاله اقدام نمایید. با تشکر
1 سال پیش
بازدیدکننده

بهار
سلام وقتتون بخیر من مدرک کارشناسیمو پارسال گرفتم و الان دانشجو نیستم، من هم امکان چاپ مقاله دارم؟
1 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
برای مقاله از پایان نامه دکتری که ای اس ای باشه و ایمپکت بالای یک داشته باشه ،چه هزینه ای نیاز هست؟
باسلام واحترام احتراما هزینه استخراج یک مقاله ازپایان نامه فارسی 360.000 تومان میباشد وهزینه مجلات ایمپکت دار هم 450.000 تومان میباشد . برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق تماس تلفنی یا ایمیل موسسه در ارتباط باشید. باتشکر
2 سال پیش
بازدیدکننده

حبیب
برای مقاله از پایان نامه دکتری که ای اس ای باشه و ایمپکت بالای یک داشته باشه ،چه هزینه ای نیاز هست؟
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
مقاله در زمینه برق قدرت دارم ترجمه شده نمیدانم چگونه اکسپت کنم
باسلام وعرض ادب دوست عزیز نگران نباشید در اسرع وقت با کارشناسان موسسه تماس بگیرید یا ایمیل ارسال نمایید در بهترین مجلات خارجی مقاله ارزشمندتان را به چاپ میرسونیم . ایمیل موسسه : sina.pub@gmail.com 09149724522
3 سال پیش
بازدیدکننده

علیرضا
مقاله در زمینه برق قدرت دارم ترجمه شده نمیدانم چگونه اکسپت کنم
3 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با سلام مقاله آماده ای در حوزه مدیریت دارم که مربوط به بخش کیفی پایان نامه ام می باشد لطفا در خصوص مدت زمان پذیرش و هزینه آن اظهار نظر فرمایید.
باسلام وعرض ادب احتراما خدمتتان عرض کنیم که موسسه با تمام مجلات همکار ی داردمیتوانیم در هرمجله ای بفرمایی دخدمتتان مجلات معرفی وبعد تاییدیه اقدام شود وهرمجله هزینه وزمان متفاوت دارندمایل باشید درخواستتان را ایمیل نمایید تا کارشناسان موسسه در اسرع وقت خدمتتان مجلات را معرفی نمایند. باتشکرازشما
4 سال پیش
بازدیدکننده

احمد علی ابراهیمی
با سلام مقاله آماده ای در حوزه مدیریت دارم که مربوط به بخش کیفی پایان نامه ام می باشد لطفا در خصوص مدت زمان پذیرش و هزینه آن اظهار نظر فرمایید.
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با سلام فوق لیسانس را آموزش محور خوندم و پایان نامه ندارم، با این حال می تونم در مقطع دکتری ادامه تحصیل بدم ؟
باسلام وعرض ادب احتراما خدمتتان عرض کنیم که موردی نیست میتوانیدبا کارشناسان موسسه در ارتباط باشید هرگونه کمک وراهنمایی باشد درخدمتیم. باتشکر
4 سال پیش
بازدیدکننده

قاسم روهنده
با سلام فوق لیسانس را آموزش محور خوندم و پایان نامه ندارم، با این حال می تونم در مقطع دکتری ادامه تحصیل بدم ؟
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
زمان پذيرش و چاپ چند مدت مي باشد؟
باسلام وعرض ادب احتراما خدمتتان عرض کنیم که زمان داوری مجلات متفاوت هست ولی تضمینی ها یک ماه یا کمتر از ان میباشدمایل باشید درخواستتان ارسال نمایید کارشناسان برحسب رشته ونوع مجله راهنمایی های بیشتری بکنند. باتشکرازشما
4 سال پیش
بازدیدکننده

علي
زمان پذيرش و چاپ چند مدت مي باشد؟
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
متقاضی چاپ مقاله دکتری در مجلات داخلی ذیربط
باسلام وعرض ادب فرهیخته گرامی استدعا میشود درخواستتان را به ایمیل موسسه یا در سایت ثبت سفارش نماییدتا کارشناسان موسسه مجلات وشریط مجلات واطلاعات مربوط برای چاپ مقاله دراختیارتان گذارند. باتشکرازشما
4 سال پیش
بازدیدکننده

علی سیوندی
متقاضی چاپ مقاله دکتری در مجلات داخلی ذیربط
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
بابت چاپ مقاله
باسلام وعرض ادب دوست عزیز برای پذیرش وچاپ مقاله میتوانید از طریق ثبت سفارش وایمیل موسسه با کارشناسان مجله درارتباط باشید. باتشکر
4 سال پیش
بازدیدکننده

حسینی
بابت چاپ مقاله
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام می خواستم مقاله ام در مجلات داخلی مورد تائید دانشگاه آزاد چاپ شود مدت زمان پذیدش تقریبا چند ماه است؟
باسلام وعرض ادب فرهیخته گرامی خدمتتان عرض کنیم مجلات داخلی حداقل زمان داوریشان 1الی 2ماه میباشد البته بسته به رشته ومجله زمانها متفاوت میباشد بازبرای اطمینان کامل درخواستتان را به ایمیل موسسه ارسال نماییدتا کارشناسان موسسه مجلات را هزینه وزمان خدمتتان معرفی کنند. باتشکرازشما
5 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
باسلام آیا شما مقاله های هنر تئاتر هم در مجلات تخصصی ]ی اس ]ی اکسپت دارتضمینی چاپ می کنید؟
باسلام واحترام اقای عطایی گرامی موسسه سینا در تمامی رشته وبا تمامی مجلات همکاری دارد برای معرفی مجلات استدعا میشوددرخواستتان به ادرش موسسه ایمیل نمایید تا خدمتتان مجلات معرفی شودوبعد تاییدیه اقدام شود. باتشکرازجنابعالی
5 سال پیش
بازدیدکننده

مهدی عطایی
باسلام آیا شما مقاله های هنر تئاتر هم در مجلات تخصصی ]ی اس ]ی اکسپت دارتضمینی چاپ می کنید؟
5 سال پیش
بازدیدکننده

Amiri
سلام می خواستم مقاله ام در مجلات داخلی مورد تائید دانشگاه آزاد چاپ شود مدت زمان پذیدش تقریبا چند ماه است؟
5 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
باسلام،مقاله بنده امادس و ترجمه شده ،آیا تضمینی مقاله isiچاپ میشه و اونهم در ژورنال معتبر زیر تظر وزارت
باسلام وعرض ادب احتراما خدمتتان عرض کنیم موسسه مشکلی در چاپ مقاله در تمامی مجلات را ندارد درهرمجله مدنظرتان باشد درخدمتتان هستیم برای ثبت سفارش استدعا میشود با ایمیل موسسه ویا با شماره تماس های زیر در ارتباط باشیدتا انجام وظیفه نماییم. باتشکر pub.sina@gmail.com 09149724522 ⌕
5 سال پیش
بازدیدکننده

زینب موسوی
باسلام،مقاله بنده امادس و ترجمه شده ،آیا تضمینی مقاله isiچاپ میشه و اونهم در ژورنال معتبر زیر تظر وزارت
5 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام