سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش وچاپ مقاله در مجلات داخلی

انتشار 20 فروردین 1399
مطالعه 3 دقیقه

امروزه یکی از فعالیتهای پژوهشی که نقش پررنگی در توسعه و پیشرفت مباحث علمی در زمینه های مختلف دارد، نگارش مقالات علمی توسط محققین و پژوهشگران و چاپ آنها در مجلات معتبر علمی است.

پذیرش وچاپ  مقاله در مجلات داخلی

امروزه یکی از فعالیتهای پژوهشی که نقش پررنگی در توسعه و پیشرفت مباحث علمی در زمینه های مختلف دارد، نگارش مقالات علمی توسط محققین و پژوهشگران و چاپ آنها در مجلات معتبر علمی است. با توجه به طولانی بودن پروسه مطالعه و انجام تحقیقات برای نگارش مقاله از یک سو و دشواری و زمان بر بودن پروسه چاپ مقاله از سوی دیگر، به چاپ رساندن مقالات ارزشمند محققین مستلزم همکاری و هماهنگی کارشناسان متخصص در هر حوزه از امور مربوط به چاپ مقاله برای به ثمر نشاندن زحمات شبانه روزی نویسندگان و مولفان مقالات است. کارشناسان موسسه سینا نیز به منظور تسهیل در روند چاپ مقالات علمی شما قدم به میدان نهاده و این امکان را برای شما فراهم آورده اند تا پس از نگارش مقالات خود، نگرانی و دغدغه ای در خصوص پذیرش و چاپ آنها در مجله مورد نظر خود نداشته باشید. وجود همکاری و هماهنگی بین پرسنل بخشهای مختلف موسسه، این تضمین را به شما میدهد که تمام امور مربوط به چاپ مقاله شما از معرفی مجله تا سابمیت مقاله در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت توسط مجربترین متخصصان کشوری انجام شده و پذیرش و چاپ مقاله توسط موسسه صورت گیرد.

معمولا دانشجویان بر حسب نیاز و هدف خود، تصمیم میگیرند که مقاله علمی خود را در مجلات معتبر داخلی و یا خارجی به چاپ برسانند. چاپ مقاله در مجلات داخلی اگرچه اعتبار و امتیاز چندانی در مراکز علمی و دانشگاهی خارج از کشور ندارد، اما در داخل، اعتبار مجلات علمی پژوهشی داخلی با مجلات معتبر خارجی در یک سطح سنجیده میشود. به طوری که اهمیت و اعتبار این مجلات را با ژورنال های معتبر JCR در یک رده قرار میدهند. بنابراین چاپ مقاله در این مجلات بسیار حائز اهمیت است. زیرا پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی میتواند تضمین کننده پذیرش یک دانشجو در مقطع دکتری در اکثر دانشگاه های معتبر داخلی باشد. نشریات معتبر داخلی که همان مجلات علمی پژوهشی و علمی ترویجی هستند، مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت میباشند.

اهمیت چاپ مقاله در مجلات داخلی

یکی از معیارهای مهم سنجش اعتبار مقالات علمی فارغ از محتوا و بار علمی انها، اعتبار و کیفیت مجله ای است که مقاله در آن چاپ و منتشر می شود. از این رو دانشجویان دوره ی دکتری و اساتیدی که عضو هیئت علمی دانشگاه ها هستند، باید نهایت دقت را در انتخاب مجله به خرج دهند و با اصول اعتبار سنجی مجلات آشنا باشند. اما در مواردی ممکن است افراد آشنایی چندانی با این مقوله نداشته باشند. به همین دلیل کارشناسان موسسه سینا بر اساس تجربیات خود اقدام به مطالعه مقاله ارسالی شما کرده و پس از بررسی لیست مجلات مورد تایید وزارت علوم، مجله های معتبر متناسب با اسکوپ مقاله شما را معرفی خواهند کرد.

شرایط مجلات علمی پژوهشی داخلی معرفی شده از سوی موسسه سینا

  • مجله تخصصی بوده و مرتبط با رشته ی تخصصی مقاله می باشد.
  • مجلات معتبر بوده و به علت اعتبار بالا، تعداد مقالات ارسالی به آنها کم می باشد و در نتیجه پروسه ی داوری مقاله ی شما کوتاه تر خواهد بود.
  • مجله ی علمی پژوهشی باشد که بیشترین تعداد داوران را دارا باشد و در نتیجه کمترین میزان زمان برای داوری مقاله ی شما صرف گردد.
  • مجلاتی که زمینه تخصصی مقاله شما با چشم انداز های علمی مجله قرابت کافی داشته باشد.

برای تسهیل و تسریع در روند داوری و پذیرش مقاله، لازم است موارد زیر را حتما مد نظر داشته باشید:

- معرفی یک داور جهت داوری مقاله خود (نام و نام خانوادگی، درجه علمی، سازمان محل خدمت، شماره تماس و آدرس ایمیل)

- ایمیل تمامی نویسندگان

- مشخص کردن درجه علمی تمام نویسندگان

- تلفن تماس تمامی نویسندگان

- مشخص کردن نویسنده مسئول

- چکیده مقاله به انگلیسی

دانشجویان و محققینی که برای پذیرش و چاپ مقالات خود در مجلات معتبر داخلی نیاز به مشاوره و کمک اساتید و کارشناسان دارند، کافی است در خواست خود را برای ما ارسال نمایند. برای این کار، طی یک ایمیل شرایط خود و نوع درخواست در زمینه ی پذیرش را شرح داده و برای ما ارسال کنید تا پس از بررسی های لازم، امور مربوط به چاپ مقاله با هماهنگی و اطلاع شما آغاز شود. در این مسیر تمام تلاش موسسه بر این خواهد بود در یک بازه زمانی کوتاه اکسپت مقالات شما را برای چاپ در مجله مورد نظر انجام بگیرد.

بیشتر بخوانید:

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی

پذیرش مقاله داخلی

اکسپت فوری مقاله علمی پژوھشی

لیست ﻣﺟﻼت ISC داﺧﻠﯽ

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
اکسپت مقاله ای در حوزه وموضوع مذاهب اسلامی برگرفته از رساله دکتری
سلام و ادب بله در خدمت هستیم. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید تا جزئیات کار برای شما توضیح داده شود. موبایل و واتساپ: 09149724522 ایمیل: sina.pub@gmail.com
2 سال پیش
بازدیدکننده

سیدنجات حسینی نژاد
اکسپت مقاله ای در حوزه وموضوع مذاهب اسلامی برگرفته از رساله دکتری
2 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام