سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش و چاپ مقاله isi فوری

انتشار 20 مرداد 1399
مطالعه 2 دقیقه

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام یا Islamic World Science Citation Center که به اختصار ISC خوانده می‌شود در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد و اکنون بزرگترین منبع استنادی کشورهای اسلامی می باشد.

پذیرش و چاپ مقاله isi فوری

معرفی پایگاه isc

isc سومین پایگاه اطلاعاتی معتبر در دنیا بعد از isiو scopus می باشد. این پایگاه مورد تایید وزارت علوم و دانشگاههای معتبر داخل کشور می باشد. نظام استنادی علوم کشورهای اسلامی ISC، نخستین نظام رتبه بندی استنادی در جمهوری اسلامی ایران است که توسط مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری شیراز تهیه شده است. پس از ISI (پایگاه استنادی علمی) و اسکوپوس در هلند، ISC (پایگاه استنادی علوم جهان اسلام) سومین پایگاه استنادی برای سنجش عملکرد پژوهشی کشورها محسوب می شود که ۵٧ کشور در آن مشارکت دارند.

مجلات ISC به طورکلی به دو گروه تقسیم بندی می شوند:

مجلات ایرانی ( داخل کشور) که در ISC نمایه شده اند: این مجلات شامل گروهی از مجلات علمی-پژوهشی داخلی هستند که در ISC نمایه و index می شوند.

مجلات خارجی که وابسته به کشورهای اسلامی هستند: این نوع مجلات به صورت آنلاین انتشار می یابند، با اینکه برخی از مجلات چاپ دارد اما در هر صورت آن چیزی که به دست دانشجوی ایرانی خواهد رسید آدرس یا لینک مقاله وی می باشد که در ژورنال ISC مد نظر پذیرش شده و انتشار یافته است.

برای جستجوی مجلات داخلی و خارجی ISC می توان از سایت www.isc.gov.ir استفاده کرد و در بخش نشریات اصلی، نام مجله مورد نظر را با ISSN و یا نام مجله جستجو کرد.

نشر مقالات در پایگاه ISC به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی صورت می­ گیرد.

همانند ISI که سالانه گزارشی از رتبه بندی مجلات ارائه می ­دهد که JCR نام دارد، ISC نیز سالانه گزارش جامعی ارائه می­دهد که به شرح زیر است:

  • گزارش های استنادی نشریات فارسی ( PJCR )- مختصر شده واژه Persian Journal Citation Report
  • گزارش های استنادی نشریات عربی ( AJCR )- مختصر شده واژه Arabic Journal Citation Report
  • گزارش های استنادی نشریات انگلیسی ( EJCR )- مختصر شده واژه English Journal Citation Report

چاپ مقاله فوری در ISC:

برای چاپ مقاله خود به صورت فوری در مجلات ISC درخواست خود را به کارشناسان موسسه سینا ارسال بفرمایید تامجلات خدمتتان معرفی گردند و برای اخذ پذیرش و چاپ اقدام گردد.

خدمات دیگر موسسه سینا در این راستا

موسسه سینا با داشتن سابقه بالغ بر 5 سال در زمینه چاپ مقاله و ترجمه برای ارتقا رزومه اساتید و دانشجویان و فرهیختگان فعالیت دارد. برای استخراج مقاله از پایان نامه خود میتوانید پایان نامه خود را به کارشناسان موسسه سینا ارسال بفرمایید تا مقاله استخراج گردد. برای ترجمه تخصصی گارانتی دار نیز مترجمان مجرب و متخصص موسسه سینا در خدمت هستند. همچنین پارافریز، ویرایش ادبی و گرامری متون ، تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ کتاب نیز در موسسه سینا به صورت تضمینی و گارانتی دار انجام میگیرند.

تصویر
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام