سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله ISI برای تمامی رشته ها

انتشار 1 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

چاپ مقاله در مجلات معتبر یکی از روش های مهم در افزایش امتیازات پژوهشی محسوب می شود و یکی از معتبرترین مجلات در این زمینه، مجلات ISI است. چاپ مقاله ISI در تمامی رشته ها در موسسه سینا در زمان کم و با هزینه بسیار کم انجام می پذیرد.

چاپ  مقاله ISI برای تمامی رشته ها

از معتبر ترین و شناخته شده ترین مجلات در بین محققین مجلات ISI می باشد که چاپ مقاله در این مجلات دارای مزایای بسیاری از جمله دریافت نمره کامل پایان نامه، پذیرش مصاحبه دکتری، اخذ بورس تحصیلی از دانشگاه های معتبر بین المللی، تقویت رزومه تحصیلی برای جذب در هیئت علمی، عضویت در بنیاد ملی نخبگان، دستاوردهای پژوهشی جدید و... می باشد که برای دانشجویان و محققان بسیار حائز اهمیت است اما از آنجا که امروزه تعداد مجلات جعلی و نامتعبر رو به افزایش است چاپ مقاله در مجلات معتبر از طریق موسسات قابل اعتماد نیازمند دقت و توجه است. موسسه سینا با چندین سال سابقه در این زمینه این اطمینان را می دهد که مقالات شما را برای تمامی رشته ها در مجلات معتبر ISI به صورت سابمیت و چاپ نماید تا دچار مشکل نشوید چراکه چاپ مقاله، وقت و هزینه شما برای ما اهمیت زیادی دارد.

تصویر

مراحل چاپ مقاله ISI در موسسه سینا:

مراحل چاپ مقاله در موسسه سینا به این صورت است که شما مقاله را به کارشناسان ما ارسال می کنید و مشاوران موسسه بهترین مجلات مرتبط با رشته و موضوع مقاله به شما معرفی می کنند تا مجله مورد نظر خود را انتخاب نمایید سپس مقاله شما ویرایش شده تا به فرمت و ساختار مرتبط با مجله انتخابی تبدیل شود. بعد از اتمام ویرایش مقاله باید در مجله مورد نظر سابمیت شود. در این مرحله کارشناسان موسسه با سردبیر مجله در مورد نحوه پذیرش و زمان اعلام نتیجه بحث و رایزنی می کنند. پس از سابمیت، مقاله وارد مرحله داوری می شود. داوران مجلات ISI بسیار منصفانه و سختگیرانه عمل می کنند و پس از تحلیل و بررسی، نتیجه نهایی در مورد پذیرش یا رد مقاله اعلام می گردد. موسسه سینا تضمین پذیرش صد در صد مقاله را به شما می دهد که هیچ مشکلی در مرحله داوری برای مقاله پیش نخواهد آمد و پذیرفته خواهد شد.

لازم به ذکر است که این مجلات هیچ گونه همکاری با موسسات ندارند و تنها ملاک آنها در پذیرش مقاله، محتوای مقاله و به روز بودن موضوع آن می باشد و رعای اصول صحیح نگارش مقاله طبق دستورالعمل مجله انتخابی نقش مهمی در پذیرش و چاپ مقاله خواهد داشت بنابراین برای گرفتن پذیرش مقاله، علاوه بر رایزنی موسسات، نویسنده نیز باید در نوشتن مقاله، نکاتی را رعایت کند تا پذیرش مقاله سریع تر انجام شود. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مرتبط بودن موضوع مقاله با حوزه ی تخصصی مجله
  • عملکرد صحیح در نگارش مقاله و ساختار صحیح مقاله
  • اطمینان از به روز بودن موضوع مقاله
  • ارسال نامه ی پیوست یا Cover Letter
  • رعایت تمام پیشنهادات اصلاحی داوران (حتی اگر با نظر آن ها مخالف باشید)
  • آمادگی برای پاسخگویی به سوالات ناشران
  • پیروی از قوانین حق نشر
تصویر
دانشجویانی که قصد چاپ مقاله ISI در هر رشته ای را دارند اما با راه های چاپ یک مقاله آشنا نیستند می توانند از طریق موسسه سینا اقدام به پذیرش و چاپ مقاله ISI خود کنند. موسسه سینا به دلیل سابقه چاپ مقاله در تمامی مجلات معتبر با فرمت و قالب تمام مجلات آشنایی داشته و فاکتورهای موثر در پذیرش صد در صد مقاله شما را به خوبی می شناسد بنابراین می تواند در سریع ترین زمان و بهترین کیفیت مقاله شما را ویرایش و آماده سابمیت و چاپ نماید. برای چاپ مقاله ISI خود در هر رشته یا زمینه می توانید با مشاوران موسسه تماس بگیرید و سریعا اقدام به پذیرش و چاپ مقاله نمایید.
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام