سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ وپذیرش مقاله ISI درکمترین زمان

انتشار 4 اردیبهشت 1398
مطالعه 4 دقیقه

چاپ مقاله در مجلات معتبر یکی از موراد تقویت رزومه و افزایش امتیازات پژوهشی برای محققان محسوب می شود و مجلات ISI از معتبرترین مجلات در جهان هستند که اعتبار علمی بالایی دارند.

چاپ وپذیرش مقاله ISI درکمترین زمان

در میان پژوهشگران و محققان در همه ی فعالیت های پژوهشی از جمله چاپ مقاله، زمان یک معیار مهم شناخته می شود و یکی از مشکلاتی که معمولا با آن رو به رو هستند انتظار طولانی مدت برای اخذ پذیرش مقاله ISI است. به همین دلیل چاپ مقاله ISI آن هم در کمترین زمان یکی از درخواست های دانشجویان، محققان، اساتید و داوطلبان آزمون دکتری است تا بتوانند به موقع از امتیازات چاپ مقاله خود استفاده نمایند.

توجه به مدت زمانی که داوری مقاله به طول می انجامد، زمان مورد نیاز برای ویرایش مقاله در صورت لزوم، متناسب بودن عنوان مقاله با اسکوپ مجله و... همه از مواردی است که باعث می شود زمان زیادی برای پذیرش مقاله ISI خود در انتظار باشید. بنابراین قبل از اقدام برای چاپ مقاله ISI باید روش های بهینه برای صرفه جویی در زمان بشناسید تا بتوانید در کمترین زمان گواهی پذیرش مقاله خود را دریافت نمایید.

همانطور که اشاره شد در مجلات ISI به دلیل داوری سختگیرانه اگر در انتخاب مجله، ترجمه، ویرایش و... دقت کافی نشود احتمال ریجکت مقاله بسیار بالاست.

بنابراین توصیه می شود با مشاوره و همکاری افراد متخصص و با تجربه در زمینه چاپ مقاله ISI اقدام نمایید تا زمان پذیرش را به حداقل برسانید.

موسسه سینا با هدف صرفه جویی در زمان و کوتاه کردن زمان چاپ مقالات ISI آماده ی همکاری با کسانی است که زمانشان برای چاپ مقالات isi بسیار محدود است.

پذیرش مقاله ISI به چه عواملی بستگی دارد؟

از آنجاکه مجلات ISI ایمپکت دار به دلیل داوری تخصصی در پذیرش مقاله بسیار سختگیر عمل می کنند و هر مقاله ای را پذیرش و چاپ نمی کنند؛ باید به عواملی که نقش اساسی و موثر در پذیرش مقاله در این مجلات دارد توجه شود تا مراحل داوری تا پذیرش با کمترین مشکل و در کمترین زمان انجام شود. لازم به ذکر است که مجلات ISI بدون ایمپکت مجلات تضمینی هستند و مقالاتی که خوب نوشته شده باشند را پذیرش و چاپ می کنند.

در زیر به موارد مهمی که نقش اساسی در پذیرش مقاله در مجلات ISI دارد، اشاره می کنیم:

  • محتوای قوی مقاله: برای نگارش مقاله ی خوب، نویسنده باید به محتوای آن توجه کند چراکه هر مقاله ای قابلیت چاپ در مجلات ISI ایمپکت دار را ندارد. مقاله باید موضوعی به روز داشته باشد و از محتوای کاملا علمی برخوردار باشد و ترجمه آن به صورت تخصصی و در سطح بالا انجام شده باشد.
  • انتخاب درست مجله: می دانیم که هر مجله حوزه ی تخصصی و اسکوپ مشخصی دارد و مقالاتی را پذیرش و چاپ می کند که در زمینه ی تخصصی مجله باشد. بنابراین ضروری است که برای ارسال مقاله به اولویت ها، حیطۀ تخصصی مجله و استانداردهای آن توجه داشت تا با انتخاب مجله اشتباه، زمان، وقت و هزینه ی خود را هدر ندهید. ممکن است مقاله ی به سرعت و بدون بررسی از جانب ادیتور مجله ریجکت شود که دلیل احتمالی آن این است که موضوع مقاله خارج از حیطه عملکرد و علایق و اسکوپ آن مجله بوده است.
  • ویرایش مقاله: مقاله ای که برای چاپ در مجلات ISI ارسال می شود باید به لحاظ نگارشی بدون ایرادات گرامری بوده و ساختار بندی آن طبق فرمت مورد تایید مجله ی مورد نظر ویرایش شده باشد.
  • سطح کیفی مقاله: مجلات ISI ایمپکت دار نسبت به مجلات بدون ایمپکت از اعتبار بالاتری برخوردارند داوری سختری دارند و عبور از فیلترینگ ادیتور ها نیاز به مقاله ی قوی دارد. بنابراین برای ارسال مقاله به سطح کیفی آن توجه داشته باشید و در مجلاتی سابمیت نمایید که در سطح مقاله ی شما باشد زیرا بلند پروازی موجب هدر رفتن وقت و دلسردی بعد از ریجکت مقاله می شود.

پیشنهاد می شود برای چاپ مقاله ISI در کمترین زمان از همان مرحله اول با کارشناسان با تجربه ی موسسه سینا مشورت نمایید. موسسه سینا با سال ها تجربه در زمینه چاپ مقاله ISI در کمترین زمان ممکن مقاله ی شما را به چاپ می رساند. این موسسه با استفاده از کارشناسان و مترجمان متخصص که تجربه و توانمندی کافی در این حیطه دارند، می تواند ظرف مدت کوتاهی نامه ی پذیرش مقاله شما را از مجله مورد نظر دریافت کند.

لازم به ذکر است بلک لیست و فاقد اعتبار بودن مجلات در این موسسه بررسی و چک می شود و مجلات جعلی و فاقد اعتبار از لیست خارج شده و مقالات به صورت در مجلاتی به چاپ می رسند که مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام