سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ احتمال پذیرش بالایی مقاله در Isc

انتشار 10 تیر 1399
مطالعه 3 دقیقه

ISC مخفف کلمه Islamic World Science Citation Center)) به معنای پایگاه استنادی علوم جهان اسلام می باشد. براساس تصویب شورای توسعه آموزش عالی در وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ایران ، تأسیس ISC در سال 2008 تصویب شده است.

چاپ احتمال پذیرش بالایی مقاله در Isc

ISCمخفف کلمه (Islamic World Science Citation Center) به معنای پایگاه استنادی علوم جهان اسلام می باشد. براساس تصویب شورای توسعه آموزش عالی در وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ایران ، تأسیس ISC در سال 2008 تصویب شده است. هم اکنون تمام کشورهای عضو ISESCO از جمله جنوب شرقی آسیا ، کشورهای عربی ، کشورهای اسلامی غیر عربی آفریقایی آفریقا کشورهای آسیای میانه و کشورهای منطقه قفقاز و سایر کشورهای اسلامی در خاورمیانه، اروپا و آمریکای جنوبی تحت پوشش ISC قرار گرفته اند.

برخی از اقدامات مهم ISC از زمان افتتاح آن به شرح زیر است:

فهرست بندی کلیه مجلات معتبر اسلامی در همه زمینه ها و زبان ها برای ایجاد یک شبکه علمی در بین کشورهای اسلامی
ارزیابی مداوم از شبکه علمی کشورهای اسلامی با هدف ارتقاء آنها
نظارت مداوم بر موقعیت علمی کشورها (به ویژه کشورهای اسلامی) برای اطلاع از شکاف ها ، نقاط ضعف و قوت در حوزه های علمی مختلف
رتبه بندی و ارزیابی دانشگاه های جهانی ، کشورهای اسلامی و سایر کشورها نیز بر اساس شاخص های مصوب
تهیه گزارشهای مختلف علمی و فناوری از کشورها و بویژه دانشگاههای اسلامی. و برگزاری کارگاههای تبلیغی در زمینه اثربخشی پژوهش در دانشگاهها و مؤسسات تحقیقاتی

اهداف استراتژیک ISC

برنامه استراتژیک ISC براساس تحول در نگاه جهان به جایگاه کشورهای اسلامی در الگویهای علمی عملی شده است ISC. به عنوان یک مرکز بین المللی و معتبر سعی در حمایت از سیاست های عظیم آموزشی و پژوهشی کشورهای اسلامی از طریق تهیه ، ارزیابی و به روز کردن اطلاعات تحقیقاتی با استفاده از منابع انسانی واجد شرایط و فناوری پیشرفته مبتنی بر آخرین استانداردهای جهانی برای سنجش فعالیت های علم سنجی آنها دارد.
هم اکنون کشور آمریکا با پایگاه ISI دارای اولین مرکز پژوهشی در زمینه ی جمع آوری مقالات علمی می باشد و پایگاه اسکوپوس واقع در کشور هلند دارای دومین رتبه در جمع آوری مقالات علمی وپس از آن سومین پایگاه علمی مبتنی بر تولید مقالات معتبر علمی در کشور ایران با نام ISC می باشد.
به دلیل اعتبار پایگاه ISC اخذ پذیرش برای چاپ مقالات در مجلات این پایگاه امری آسان نمی باشد و چاپ مقاله در مجلاتISC همانند پایگاه ISI دارای فاکتور های بسیار بالا می باشد.

نحوه چاپ مقاله در مجلات ISC

  1. انتخاب عنوان جدید و جذاب برای مقاله
  2. بار علمی و محتوایی پر بار مقاله
  3. انتخاب درست مجله با موضوع متناسب مقاله
  4. قالب بندی صحیح مقاله
  5. ویرایش عمومی وتخصصی مقاله

با انجام مراحل بالا می توانید به چاپ مقاله خود در مجلات ISC بسیار امیدوار باشید، اما چاپ مقاله در مجلات ISC از سوی هیچ کدام از موسسات به صورت تضمینی نمی باشد. موسسه سینا از طریق ارتقاء کیفی مقاله شما می تواند شما را در راستای اخذ پذیرش در مجلات ای اس سی یاری نماید.در موسسه سینا به وسیله کار شناسان مجرب می توانید مقاله خود ویرایش فنی و ساختاری حر فه ای انجام دهید و با پارافریز بندی حرفه ای مقاله اتان توسط اساتید متخصص در حوزه ی علمی خودتان سطح مقاله خود را به طرز قابل چشمگیری ارتقاء دهید ویک مقاله مبتدی نوشته شده را به یک مقاله حرفه ای قابل ارائه به مجلات ISC تبدیل نمائید و شانس اخذ پذیرش مقاله خود را افزایش دهید.

جهت ارتباط با کارشناسان موسسه سینا واخذ مشاوره در زمینه پذیرش و چاپ مقاله ای اس سی می تواند با پل ای ارتباطی زیر ارتباط برقارا نمائید.

جهت تماس با موسسه سینا به ایمیل زیر مراجعه نمایید:

pub.sina@gmail.com

تلفن ثابت:

04133250787

تلفن همراه:

09149724522

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام